Skocz do zawartości

Perez

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330 xd X-ROAD
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Perez

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Perez

    3xx - Spryskiwacze ksenonów

    Dziękuję Ci bardzo za wyczerpującą informację, jednak problem polega na tym że spryskiwacz od strony kierowcy wogole się nie wysuwa, więc chciałem zacząć od tego trójnika czy tam nie ma spadku ciśnienia. Jak dobrać się do tego trójnika?
  2. Próbowałem wczoraj to wyjąć ale nie chciałem nic połamać więc zaniechałem dalszej rozbiórki. U mnie nad popielniczką i przyciskami od podgrzewania foteli jest klimatronik. Odkręciłem śruby przy skrzyni ale nie wiedziałem jak z górą sobie poradzić. Czy klimatronik jest tylko wciśnięty? Pod nim są jeszcze jakieś śruby do tego wspornika w którym jest popielniczka?
  3. Wydaje mi się, że jest dobrze wsadzony, ale czy to oznacza że bez wkładu popielniczki nie da się zamknąć? W którym miejscu jest mechanizm blokujący klapkę? Z prawej jest jakaś zębatka, z lewej zapalniczka.
  4. Perez

    3xx - Spryskiwacze ksenonów

    Witam, mam jeszcze jeden problem związany ze spryskiwaczami do ksenonów. Nie działa mi spryskiwacz od strony kierowcy, bardzo szybko ubywa płynu i za każdym razem jak używam spryskiwaczy jest plama pod zderzakiem od strony pasażera. Wniosek taki że musiało się coś rozpiąć na trójniku przy działającej stronie. Czy ma ktoś z was może wiedzę gdzie tego szukać i jak się do tego dobrać? Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich, mam mały problem z niezamykającą się popielniczką w moim E46. Czy może ktoś z Was już przerabiał ten temat i wie gdzie szukać przyczyny. Pozdrawiam Perez
  6. Perez

    Pomoc przy wyborze TDSa

    No wlasnie tak myslalem. Mam zreszta jedna 325 tds na oku (w srode wybieram sie do MagPolu w Piasecznie) ale chcialem sie wczesniej dowiedziec jakia panuje opinia na ten temat.
  7. Perez

    Pomoc przy wyborze TDSa

    Witam, w niedługim czasie zamierzam kupic samochód. Do tej pory jeździłem bmw więc pomyślałem że chętnie zostanę przy tej marce. Sytuacja wygląda tak że musi to być diesel, dlatego też zastanawiam się nad 318 tds i 325 tds. Przekopałem sporą część forum i nie znalazłem żadnego zestawienia zalet i wad obu silników. Pomijam kwestie ze trzeba znalezc w ladnym stanie (i jest to prawie niewykonalne) ale chodzi mi o to ktory z tych silnikow jest "pewniejszy". Z tego co się dowiedziałem w obu trzeba uważać na pompe wtryskową i turbinę oraz uważać żeby nie była przegrzana bo pęka głowica. Który z tych silników byście polecali, na co jeszcze zwrócić uwagę przy zakupie (jestem umówiony w MagPolu na oględziny ale chcialbym wiedziec jak sprawdzic zeby nie tracic czasu w serwisie), jaka jest różnica w spalaniu i osiągach. Z góry dziękuje za pomoc. Pozrawiam
  8. Perez

    V8 3.0 kontra R6 3.0

    Zreszta co to za roznica ile to pali, jak sie chce jezdzic e32 to nie ma co sie nad tym zastanawiac. Zwlaszcza ze kolega pyta o eksploatacje. Ja polecam ten silnik, nie mialem z nim jak dotad zadnych problemow. Moj pracuje bardzo rowno. A wieksze naprawy nie sa zbyt straszne gdyz niedrogo mozna kupic uzywany silnik na przekladke.
  9. Perez

    V8 3.0 kontra R6 3.0

    No wiesz dbam o nia i nie depcze jej za mocno. Ale to przy delikatnej nozce to tak do 120km/h. Oczywiscie w duzych korkach i przy ciezszej nozce spalanie rosnie (ale nie jakos bardzo)
  10. Perez

    V8 3.0 kontra R6 3.0

    Witam, ja mam wlasnie BMW e32 z silnikiem 3.0 V8 z 93 roku. Jezdze nim kilka miesiecy i jestem bardzo zadowolony. Silniczek chodzi bardzo rowno i odpala nawet w mrozy od jednego szarpniecia kluczykiem. Jesli trafisz autko w dobrym stanie, to wlasciwie na materialach eksploatacyjnych sie konczy. Zmieniac olej i filtry co 10 tys, zajzec co jakis czas do swiec i jezdzic. Nie ma z nim zadnego problemu. Jakie ma zalety? Mysle ze przede wszystkim moc. Nie jezdzilem bmw z 5 litrowym silnikiem, ale mysle ze te 3 litry radza sobie bardzo dobrze z buda e32. 218 koni robi swoje i specjalnie nigdy nie brakuje mu mocy. Spalanie jest do przezycia. Na trasie spada ponizej 10, w miescie 13-14 przy normalnej jezdzie. A co najwazniejsze DZWIEK FAŁ ÓSEMKI - jest po prostu przepiekny. Ja gorąco polecam, jesli e32 to 3.0 V8 czyba ze stac cie na 5.0 Ja niestety musze sprzedac swoja siodemeczke, jesli jestes zainteresowany to zapraszam na priva.
  11. Eeee no chyba o to mi chodzi. Problem polega na tym ze rusza sie wycieraczka pasazera. Sprawdzalem na wieloklinie, wszystko jest dobrze przykrecone ale rusza sie caly trzpien. (albo cos sie wytarlo, urwalo lub jest nie dokrecone). Nie wiem co z tym zrobic ani jak to wyjac.
  12. Jak w temacie, musze wyjac mechanizm wycieraczek i nie wiem jak sie do tego zabrac. Moze ktos z was wie. Z gory dziekuje za pomoc
  13. Perez

    Sprzet w e32

    Czyli esk 165 powinny sie zmiescic, a masz moze jakies zdjecie sposobu ich montazu? Ja wlasnie wole esk bo w nich dzwiek jest miekszy, a w powerbassach jest glownie na bass ustawiony, tak slyszalem.
  14. Perez

    Sprzet w e32

    Co to znaczy plytkie? Ja chcialem zainwestowac w sprzet HERTZa ESK. Podobno niezle glosniczki tylko wlasnie nie wiem czy wpychac 165 czy seryjne 130. Wolal bym 165 ale nie wiem czy sie zmieszcza. 165 maja szerokosc 62mm, a 130 maja szerokosc 53mm
  15. Perez

    Sprzet w e32

    Z tego co wiem to z przodu w okolicach nóg jest miejsce seryjne na 13stki, powiedz prosze w jaki sposob wsadziles tam 16,5?? Czy da sie to zrobic tak zeby nic nie wystawalo i wygladalo na seryjne?? Aha i glosniki zasilane sa tylko z radia czy przez wzmacniacz??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.