Skocz do zawartości

Mtb911

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 G05 40d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mtb911

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mtb911

    X5 LCI 2023

    Pytanie czy jest na co czekać bo mogą być już same elektryki i stylistyka pewnie jak w mutancie XM a to juz nie moja bajka zupełnie. Możliwe że to ostatnia fajna wersja.
  2. Mtb911

    X5 LCI 2023

    Za pakiet na 5 lat i 100 tys zapaliłem 8020. Przed kupnem zapytałem w Aso ile zapłacę za przeglądy i 2550 mały/ 4600 duży + 720 plyn hamulcowy co 2 lata. Aktualne ceny we Wrocławiu wiec wszystko zależy ile jeździsz. W Porsche za Approved w zależności od modelu zapłacisz 5-7 tys za rok i dalej płacisz za serwis 5-7 k wiec dużo więcej. Dodatkowo jak chcesz przedłużyć Approved to wszystko musi być jak nowe inaczej wymiana na nowe części (klocki, tarcze, opony, amory) Przy Approved obowiązkowy jest serwis w Aso wiec nie zrobisz na boku taniej wymiany oleju lub klocków, tarcz itd :) Prosiaki w serwisowaniu są bardzo drogie. Dla przykładu kiedyś mi strzeliła metalowa obejma od węża do chłodnicy która może kosztuje 5zl i faktura za diagnozę , demontaz zderzaka prawie 2k a teraz godzina pracy sporo więcej kosztuje chyba coś ok 800-900 netto
  3. Mtb911

    Dostęp komfortowy

    Czy pod kątem bezpieczeństwa (skanowanie sygnału) jest jakaś różnica jak otwieramy drzwi łapiąc za klamkę w porównaniu z opcją ze sam otwiera auto jak jesteśmy blisko ? Czy też jest to dokładnie to samo I nie ma znaczenia? Plusem pierwszej opcji jest to ze przy zamykaniu jak dotkniemy klamkę to od razu oświetla nam drogę a automatyczne zamykanie robi to z opóźnieniem jak oddalimy się od auta.
  4. Tryb żeglowania aktywny jest przy opcji Comfort czy Eco ? Zastanawiam się czy jak jeżdżę w sport indywidual i mam wszystko ustawione na Comfort to czy rzeczywiście komputer ma taką samą mapę i stara się oszczędzać jak w trybie Comfort czy też jednak inaczej pracuje i spalanie większe? Używam S. Indywidual aby wyłączyć start stop i fajniej brzmi M wydech :) U mnie na trasie 160 tempomat i 10,6 , zwykła krajówka i spokojna jazda 7,5 a raz nawet 5,7 ale śmiałem się ze dużo z górki musiało być :lol: Spadło Wam spalanie po dotarciu ? Wersja 40d
  5. Sporo, ja miałem wycenę w salonie full front na 12 K netto a znalazłem ofertę 9K brutto , cały przód, słupki, klamki, próg załadunkowy, nadkola i fragment dachu nad szybą.
  6. Ja dziś odebrałem więc super mega szybko wszystko udało się załatwić :) Muszę tylko podjechać i wbić hak do dowodu i zamówić 3 blachę na bagażnik rowerowy bo zapomniałem :( Interwał olejowy ustawiony na 30K , oszczędnie dbają o klienta :lol:
  7. Moja już jest w PL a dopłynęły chyba w tym samym czasie ? Czekam na transport do salonu , rejestracje i może w przyszłym tyg odbiorę
  8. Ślicznotka :) Też mam podobny konfig wszystko na czarno tylko skóra Merino Tartufo i lakier czarny Carbon i silnik 40d
  9. Sporo było zamówionych wersji ze słabszym silnikiem i te auta powinny jeszcze być do kupienia w dobrych cenach i moim zdaniem warto patrząc na ceny używek :) Ja szukałem Diesla i 40d było bardzo mało zamówionych a slotów pod konfiguracje praktycznie nikt nie oferował. Gotowce z rabatami do 12% + promo finansowanie. Wersji 30D było dużo zamówionych bo salony brały na stok ze względu na zmianę ceny i tego najwięcej się sprzedaje. Jak pytałem o lifta to już bez promo finansowania i nie było rabatu + nie wiadomo kiedy można zamówić bo nie ma w ofercie 40d. To było w lutym nie wiem jak teraz. Dla mnie najbardziej irytujące jest że w nowym i starym ciągle nie można zamawiać skrętnej osi bo wyleci z produkcji i nikt nie chce tracić slotu jak ma wkrótce trafić do produkcji. Paranoja po co oferują wyposażenie które później nie można zamówić.
  10. Tego nie wiem. U mnie handlowiec też nie ma pewności, dlatego podpytuje :-) Właśnie dostałem info że moje auto jest już w De i ma status rozładunku :) Teraz tylko czekanie czy jest kompletne i czegoś nie brakuje. Za kilka dni powinno wyruszyć do PL . W moim przypadku to mega szybka akcja bo auto zamówione w lutym ale to była zmiana gotowego zamówienia czyli wprowadziłem swoje zmiany do auta które czekało już na produkcje i od zamówienia do produkcji mięło kilka dni :)
  11. Dostałem tylko info 16.02 ze auto jest już wyprodukowane a później miało już status w transporcie więc liczyłem że na dniach powinno dopłynąć do Niemiec. Status zmienia sie od razu po rozładunku ? Jutro zadzwonię i podpytam czy zmienił się status.
  12. Dzięki za info może będzie mój :) 16.02 była produkcja. Status zmienia się w dniu rozładunku czy trzeba dłużej czekać ?
  13. To docieranie do 2 tys ma byś spokojna jazda i dopiero po wymianie oleju korzystanie z pełnej mocy ? Nie do końca ;). Do 2tys spokojna, nie przekraczamy 170km/h; 2-5 tys trochę szybciej 210km/h; potem ogień (oczywiście, jak potrzeba drogowa to nie patrzymy na prędkość i obroty) - no i dogrzanie silnika, ale to już od samego początku. M ma dwa wskaźniki temp: wody i oleju - ważniejszy jest ten od oleju :). U mnie będzie 40D więc inne prędkości i mniej fantazji :) Kolega napisał że warto zastosować procedurę z M do wszystkich silników bo wyjdzie nam to tylko na plus więc zrobię pierwszą wymianę oleju po 2 tys ale zastanawiałem się jak powinno wyglądać to docieranie. W Dieslu wystarczy do 2,5 tys spokojna jazda a później już normalnie można cisnąć ?
  14. To docieranie do 2 tys ma byś spokojna jazda i dopiero po wymianie oleju korzystanie z pełnej mocy ?
  15. Problem jest w tym że większość użytkowników nie dba o te auta i wychodzi z założenia że po to ma gwarancje że jak coś sie zepsuje to wymienia na gwarancji i serwisy są robione zgodnie ze wskazaniami komputera czyli dłuższe interwały serwisowe. Oglądałem kilka aut i nikt nie miał wymiany co 15 tys. Myślę że mało też kto dba o te 4 turbiny i większość wsiada i na zimnym od razu daje w piec i nie zastanawia się jaką ma temp. oleju. Ceny kilkuletnich używek z tym silnikiem kształtują się od 340 do 450 więc to też nie jest tak jak piszesz 50% ceny nowego za 500 :) Przykładowo za 340 -350 mamy nalatane 130-150 tys więc duże ryzyko wpakowania kolejnych 50 tys w remont silnika a nową 40d dobrze skonfigurowaną mamy za ok 490 do tego pewnie jakiś rabacik. Generalnie porównując mocne diesle dostępne na rynku które w większości trzeba już kupić jako używkę to silniki 50d wydają się najbardziej ryzykowną opcją w sensie największe prawdopodobieństwo że coś się posypie i naprawa będzie sporo kosztować. Chyba lepsza opcja 3,0 Biturbo Audi lub 4,2 Audi/Porsche
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.