Skocz do zawartości

kordel

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lubartów

Osiągnięcia kordel

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kordel

    Szarpanie kierownicą

    Jakby kozka nie skakala... A jak ktos wymienil w nie podlaczyl?
  2. kordel

    Jakie cisnienie w oponach ?

    Hehe. Oponki o szerokosci od 225 nie zdaja egzaminu na naszych drogach, poniewaz w koleinach sie nie mieszcza i scieraja sie same boki. Pozdrawiam.
  3. kordel

    Szarpanie kierownicą

    Do psychop i zalew: i wlasnie o to chodzi. Normalna jazda samochodem (troche gazu, przyhamuj silnikiem, a jak trzeba sie zatrzymac albo bardziej zwolnic to hamulcami) jak najbardziej wystarcza. Chodzi mi o to, ze znam kilka przypadkow gdzie zbytnie oszczedzanie tarcz czy tez kockow jest troche przesadne, np.: korozja tarcz lub tez jak koles wjechal w tyl komus bo konczyly mu sie klocki i nie chcial ich naduzywac, hehe. Nie chodzi mi o przesadne hamowanie lecz o przesadne niehamowanie, a to roznica. A propo wymiany klockow to ja wlasnie zmieniam je wlasnie co 6-9 miesiecy i wcale nie staram sie ostro hamowac na kazdym skrzyzowaniu, ale kilometrow tez sie troche robi.
  4. kordel

    predkościomierz

    Nie przejmowal bym sie tym na Twoim miejscu. Taka jest tolerancja (do 10km). Pozdrawiam.
  5. kordel

    Szarpanie kierownicą

    Jeszcze jedno: warto kupowac tarcze dobrej jakosci (a za razem drozsze). Te tansze nie sa odporne na przegrzania. Acha... I nie mozna dopuscic do tego by tarcze byly caly czas zimne, tzn. powolne hamowanie, hamowanie silnikiem itp. Od czasu do czasu nalerzy je zagrzac i to sporawo, taka jest prawidlowa eksploatacja hamulcow.
  6. kordel

    Szarpanie kierownicą

    Wymiana tez nie da 100% pewnosci. Nowe tarcze sa wiele bardziej podatne na przegrzania, a co za tym idzie moga latwiej sie pogiac. Najlepiej bedzie jak przetoczysz stare, jezeli to jest wina tarcz to pomoze. Ale jak tarcze sa juz za cienkie to trzeba bedzie je wymienic. Uwaga: Tarcze toczy sie w 3 plaszczyznach, wiec trzeba dobrego fachowca. Po drugie tarcze nalezaloby przetaczac przy kazdej wymianie klockow. Pozdrawiam.
  7. kordel

    Co to za przekaźnik ?

    Jest to wzmacniacz, a tyle przewodow wzielo sie z racji: polaczenia wzm z radiem, zasilania wzm i podgrzewania tylnej szyby. Pozdrawiam.
  8. kordel

    Jakie cisnienie w oponach ?

    2,6 bedzie ok. Wyzszych cisnien uzywa sie podczas szybkiej jazdy po autostradzie lub przewozu ciezkich ladunkow.
  9. Jak znajdziesz ASO z w miare pozadnymi mechanikami to Ci pokaza.
  10. kordel

    Szarpanie kierownicą

    Luzy na drazkach czuc przy skrecaniu, a amorki to slabsze chamowanie, gorsza przyczepnosc i gorszy komfort. A gdy kierownica sie trzesie to sa to najprawdopodobniej tarcze. Po za tym amorki, drazki i inne ruchome czesci zawieszenia mozna latwo i szybko sprawdzic na stacji diagnostycznej. Pozdrawiam.
  11. Mam wrazenie, ze to nie ta srobka :-) Zrob zdecie lampy od gory i od srodka to Ci powiem ktora.
  12. kordel

    predkościomierz

    To delikatne przeklamanie to ile? Jak pare km to sie tym nie martw, w kazdym samochodzie jakies jest.
  13. kordel

    uklad wydechowy 2,5

    Jak widac pod nickiem jest napisane "Lubartów". Przykro mi, ale nie mam pojecia gdzie cos takiego moze byc.
  14. kordel

    predkościomierz

    Tak z mostu. A to, ze zauwazyles tzn., ze na oko auto jedzie szybciej niz pokazuje predkosciomierz?
  15. kordel

    uklad wydechowy 2,5

    Heh. Proste jak drut. Moze chca kase wycisnac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.