Skocz do zawartości

damianix

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d m47 2000r.
  • Lokalizacja
    Biłgoraj

Osiągnięcia damianix

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. damianix

    320d Szarpiący silnik

    Wymieniony 7 tys. km temu na mann filter, wyciągałem go wygląda na czysty
  2. damianix

    320d Szarpiący silnik

    Witam! Rano jak silnik był zimny działał normalnie, po przejechaniu 20 km samochód postał około 2 godzin. Odpaliłem go, dodałem gazu chcąc ruszyć to samochód zgasł. Później jeszcze raz go uruchomiłem to na małych obrotach chodził normalnie, dodając gazu zaczął przerywać jak by paliwo nie dochodziło. Jak zacząłem jechać to zaczął szarpać aż w końcu zgasł po 200m. Dalej go odpaliłem i powoli wjechałem do garażu. Co może być przyczyną, czy ktoś miał podobny problem ?
  3. damianix

    320D - Panewki

    U mnie silnik był robiony dwa razy, za pierwszym razem były tylko wymienione panewki i stukanie po 1000 km dalej wróciło. Po rozebraniu silnika wszystko wyglądało dobrze. Okazało się że wał był pęknięty na ostatniej panewce, wglądał normalnie ale jak się go nagięło to było widać pęknięcie. Niech sprawdzą ci wał dokładnie.
  4. damianix

    320D Duże spalanie! ;/

    termostat EGR do wymiany
  5. Witam! Mam wyjazd do Świnoujścia. Mieszkam na drugim końcu Polski. Czy Autostrada A2 jest już zrobiona od Poznania do Zachodniej granicy ? Ostatnio jak jechałem to skręcałem w Trzcielu na Międzyrzecz i na "3" przez Skwierzyne. Czy teraz mogę jechać dalej A2 i skręcić bezpośrednio na "3" ?
  6. Witam! Kupiłem sobie nowy akumulator Centra Futura 85Ah i z ciekawości postanowiłem sprawdzić jakie mam napięcie w instalacji w teście 9. Ja włączę zapłon bez uruchomiania silnika to jest 12,8. Jak jest uruchomiony silnik z klimatyzacją, światłami, tylną szybą to 13,5. Jak wszystko powyłączam, tylko sam silnik to 14. Czy te wskazania są właściwe ? Czy takie same wartości będą na mierniku, czy jest jakiś błąd +/- w tych wskazaniach ?
  7. Witam! Miałem wymieniane tarcze i klocki. Znajomy który to robił mówił że przednie przewody hamulcowe gientkie nie za dobrze wyglądają. Chciałbym je wymienić na jakieś dobre markowe, na allegro znalazłem jakieś tanie za 28 zł/szt i FEBI BILSTEIN za 44 zł/szt. Czy FEBI robi dobre przewody czy szukać jakiejś innej firmy ? http://moto.allegro.pl/przewod-hamulcowy-gietki-przedni-bmw-3-e46-z4-i1932723809.html
  8. Czy ktoś może zmieniał profesjonalnie (całość) zwykłe lampy na xenony i może wie jaki jest całkowity koszt takiej wymiany ?
  9. Witam! http://allegro.pl/japonski-zestaw-xenon-bmw-e39-e46-6000k-poznan-i1853799087.html Znalazłem taki zestaw na allegro, co o nim myślicie ? Posiadam e46 przed liftowe i chciałbym mieć lampy xenonowe, takie żeby w razie kontroli policji, przeglądu wszystko było ok. Czy czegoś brakuje w tym zestawie ?
  10. Witam! Kiedy powinno się sprawdzać olej ? Szukałem trochę i jedni piszą że na całkowicie zimnym silniku bo cały olej spłyną do misy olejowej, a inni że powinno się nagrzać silnik do temperatury roboczej, zagasić i odczekać 5 minut i wtedy sprawdzać. U mnie przy pierwszym sposobie olej jest na maximum, natomiast przy drugim 1 mm nad minimum. Który sposób jest właściwy ?
  11. Witam! Mam identyczny problem jak ty z odpalaniem, przejechałem już z tym 10 tys. km.
  12. Witam! Muszę wymienić u siebie tarcze + klocki + czujnik we wszystkich 4 kołach. Szukałem trochę i postanowiłem wybrać firmę ATE. Znalazłem na allegro ofertę ze wszystkim na jednej aukcji. Czy opłaca się kupić ten zestaw około 960 zł w zależności od wyboru przesyłki ? Czy może polecacie innej firmy ? http://moto.allegro.pl/ate-tarcze-klocki-czujniki-przod-tyl-bmw-3-e46-i1572599875.html
  13. Tak z ciekawości w drugim ogłoszeniu na 9 zdjęciu co ten samochód ma wewnątrz na dachu bo u mnie czegoś takiego nie ma (mam szyberdach) ?
  14. Dodam że jeżdżę na BP ultimate oraz nie ma różnicy jak jest pełny bak czy pali się rezerwa
  15. Witam! Mam problem z rozruchem, nie zależnie od temperatury otoczenia jak pierwszy raz odpalam samochód to pali na tyk. Później do około dwóch godzin też pali prawie normalnie bo za drugim lub trzecim obrotem. Natomiast jak postoi dużej to muszę kręcić może ze 20 sekund (wskaźnik temperatury na niebieskim polu). Okres kręcenia się co raz bardziej wydłuża parę miesięcy temu to trwało kilka sekund. Co może być przyczyną, jakaś pompka ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.