Skocz do zawartości

TaZ18

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TaZ18

  1. Niee, tego modułu nie kodowałem
  2. Nie miałem wcześniej pamięci, została dołożona.
  3. Coś chyba jest na rzeczy. Faktycznie miałem zmienioną datę produkcji auta w FA, nie wiedziałem po co.
  4. No właśnie nie wiem. W bimmer link wyskakuje pod „switch center” nie nawiązuje to do żadnego konkretnego modułu
  5. Hej Faktycznie dało się tą funkcję wyłączyć FRM (nazywa się ELSV) Teraz już nie sypie błędami FRM. Pozostał jeden błąd, dotyczy tego że „zwarcie przycisku od sterowania kolumna, lub zerwany przewód) Przyciski oczywiście w ogóle nie ma, nie mogłem namierzyć w BimmerCode gdzie go zdezaktywowac.
  6. Cześć ! W F11 LCI mam dołożone Webasto. Auto przechodziło kodowanie po dołożeniu foteli z pamięcią, no i albo to zbieg okoliczności albo coś się pomieszało po tym kodowaniu bo straciłem grzanie oraz Webasto. Przekodowywane moduły to IHKa/JFBB/FRM/SM Dodalem do VO opcja 536 (aux heating) Fotele działają świetnie, natomiast w aucie zrobiło się zimno. Niezależnie od ustawień (28 stopni, auto, ręcznie, z klima bez klimy) z nawiewów leci zimne powietrze. Ista nie pokazuje żadnych błędów, parametry czujników temperatury są ok, nastawy silników sprawdzone, Webasto nie jest zablokowane. Po godzinnej jeździe autem (w kabinie zimno, silnik rozgrzany węże w okolicy tego zaworu trojdroznego oraz te wchodzące do kabiny, były co najwyżej letnie) Temperatura chłodniczego w normie (89stopni), oczywiście ilość też jest ok. Do głowy przychodzą mi 2 pomysły 1) Termostat - ale czy wtedy Webasto też by niereagowalo ? 2) Podczas przekodowywania IHKa za pierwszym razem zapomniałem specowi powiedzieć że auto ma Webasto więc usunęło się kodowanie, zostało ponownie dodane no ale w aucie nadal zimno. Może poza dodaniem VO potrzeba zakodować coś jeszcze ? (2 niezależnych ludzi od kodowania sprawdzało i mówią że wszystko jest tak jak powinno być) Jakies pomysły ?
  7. Potwierdzam to była kwestia kodowania. Różnica jest taka, że fotel kierowcy ma pamięć, a więc są CANy, natomiast fotel pasażera standardowo po lin. Po kodowaniu działa zarówno grzanie jak i pamięć (niestety wywala błędy frm, bo jak się okazuje pamięć foteli idzie w parze z elektryczną regulacją kolumny kierownicy, a ja jej nie mam. Więc frm wola brak zasilania regulacją kierownicy)
  8. Komplet pochodzi od jednego dawcy. U mnie oba już zamontowane i prawie działające. tzn fotel kierowcy siedzi na miejscu. CAN doprowadziłem z panelu klimatyzacji. (Nie mam warunków, ani skilla w lutowaniu żeby ciągnąć go z ZGW) Po doprowadzeniu CAN w wiązkę pod fotel, elektryka w pełni działa 🙂 Grzania nadal nie ma, ale bardzo możliwe że to kwestia kodowania (czekam z tym jeszcze, gdyż brakuje mi kostki z kawałkiem wiązki do modułu pamięci w boczku) Po zakodowaniu wszystko powinno być w porzadku. Mega pomógł mi user z grupy F10 na fb
  9. Dziś podjąłem próbę zmiany fotela kierowcy. I tu powstał problem w instalacji (do dużej żółtej kostki) brakuje mi przewodów do piny 5 i 6. Zakładam że są to przewody CAN Ktoś ma sprawdzony know how skąd najłatwiej je zabrać + jakie przewody / wtyczki kupić do łączenia ? Co zauważyłem dodatkowo to w złączu nowego fotela brakuje pinu 8, czy to oznacza że fotel kierowcy jest bez grzania ?
  10. Chodzi mi o fotele z elektrycznym ruchem przód / tył. Dziś podłączyłem fotel pasażera. Działa bez zarzutu bez żadnej przeróbki. Ruch w każdą stronę / grzanie, wszystko działa. ps: foto montowanych foteli Nie używałem wcześniej ISTy, dziś pobiorę i zbadam co tam się znajduje
  11. Niestety w necie jest duży problem z pozyskaniem tego info i schematów odkąd Newtis nie działa. A większość retrofitow opierała się na zakładaniu foteli comfort Czy jest szansa że ktoś na podstawie tego przypadku wskazałby jak dociągnąć te przewody ?
  12. Cześć ! Na dniach zabieram się za wymianę foteli w moim F11 LCI, I w związku z tym mam kilka pytań. Obecne fotele: - materiał - pół elektryczne (przód tył manualny) - podgrzewane - brak podgrzewanej tylnej kanapy Montowany zestaw - fotele sport z grzaniem - pełna elektryka - boczki z pamięcią - tylna kanapa podgrzewana - panel tylny do podgrzewanych foteli. Oczywiście auto jest LCI a więc fotele które będę montował też są z LCI. Jak się domyślam z podgrzewaniem przodu nie powinno być kłopotu bo obecne fotele też są grzane. Z ruchem fotela raczej też nie będzie problemu. Zastanawiam się co może mnie spotkać przy wymianie boczków na te z pamięcią. Czy mimo braku pamięci teraz znajdę tam luźną wtykę aby było P&P ? Jeśli nie to jak to podłączyć ? Jesli to ma znaczenie to obecne lusterka są elektryczne / elektrycznie składane / z grzaniem / z czujnikiem martwego pola. Kolejne pytanie jest o podgrzewanie tylnej kanapy, jaki jest schemat podłączenia kanapy, oraz panelu z przyciskami. Czy mogę liczyć że instalacja jest przygotowana czy jednak będzie trzeba dociągac przewody, jeśli tak to jakie i gdzie. Ostania kwestia to kodowanie, czy będzie potrzebne oraz czy ogarnę to BimmerCode Z góry dziękuję za każdą pomoc w temacie 🙂 oczywiście forum przeszukałem i głównie znalazłem info na temat dokładania grzania z przodu i instalowania komfortów, co ni jak ma się do wkładania sportów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.