Skocz do zawartości

DarekPrince22

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120i 2004

Osiągnięcia DarekPrince22

  1. Dziękuję bardzo za podpowiedzi! ☺️
  2. Czyli w mojej sytuacji jak chce zakupić 2.0 150 KM n46 to tylko i wyłącznie będę miał tradycyjny wybierak, 6 biegowa skrzynia? A jak z żywotnością tej skrzyni ? Dobrze się sprawuje ?
  3. Cześć, Mam nietypowe pytanie, od czego zależy to jaka była montowana gałka zmiany biegów w skrzyni automatycznej w E84? Zawsze myślałem że polift ma gałkę ta na dole ale zauważyłem że nowsze roczniki też mają taką jaka na górze. Czy to oznacza że w aucie siedzi inna skrzynia ? Jestem trochę laikiem, z góry dziękuję za odpowiedź
  4. Cześć, mam następujący problem otóż czasami ciężko wchodza biegi zwłaszcza 1 i 2 dodatkowo po dłuższym postoju jak ruszam i zmieniam bieg z 1 na 2 to słychać takie jakby rozprężenie sprężyny, ciężki do opisania dźwięk więc wymieniłem sprzęgło, wysprzęglik oraz cała skrzynie biegów która ma 97 tys nalotu. Niestety problem nadal występuje, zero jakiejkolwiek poprawy, dodatkowo po tej wymianie skrzyni na zimym silniku podczas odpalania zatrzęsie się mocno silnik. Macie jakieś pomysły ? Bo ja już jestem bezsilny.
  5. Tak jak w temacie. Świeżo wymienione sprzęgło a cały czas występuje problem z wbijaniem 1 i 2 biegu. Z resztą biegów już jest ok w miarę. Co może być przyczyną ? Czy może wysprzęglik ? I pytanie czy w moim modelu taka wymiana jest problemem czy raczej dostęp do wysprzeglika jest prosty ? BMW E87 2.0i 150 KM. Skrzynia manualna 6 biegowa.
  6. Witam, ostatnio wyskoczył Check engine. Po podpięciu kompa wyskoczył błąd pompy wody. I teraz pytanie czy taka wymiana pompy wody należy do tych kłopotliwych czy raczej prostych ? Ile mnie to może kosztować z robocizna (nie chce żeby mnie oskubali w warsztacie). Czy oprócz pompy odrazu powinienem wymienić coś jeszcze ? Nie znam się zabardzo na tym dlatego chciałbym się podpytać. I jakie objawy będą występować przy uszkodzonej pompie ? Bo szczerze nie zauważyłem żadnej różnicy w pracy silnika. BMW E87 2.0i 150 KM
  7. Cześć, Dziś rano w moim e87 wyskoczył błąd CC-ID 166 oznaczający niski poziom płynu chłodniczego. Problem w tym, że nie mam żadnego wycieku a stan płynu jest na maksimum. Czy to jest tylko uszkodzony czujnik przy zbiorniczku wyrównawczym czy może to oznaczać coś poważniejszego ? Wymiana takiego czujnika jest prosta ? Czy raczej trzeba kilka rzeczy rozebrać ? Jestem trochę laikiem w tych sprawach. Pozdrawiam
  8. Cześć, Jestem tu nowy, ogólnie przymierzam się do kupna E87 118i lub 120i od 129 KM do 150KM, z racji, że jestem trochę laikiem w tych sprawach która opcja będzie najrozsądniejsza waszym zdaniem ? Na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak wygląda z żywotnością tych silników ? Ktoś z Was może się pochwalić doświadczeniami z tymi silnikami ? Zależy mi na tym żeby silnik był trwały i żwawy, jeśli chodzi o LPG to chciałbym w przyszłości taką instalację zamontować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.