Skocz do zawartości

Oleh

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e87 116i 2.0 122 km

Osiągnięcia Oleh

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jaką pompę spryskiwaczy wybrać oprócz oryginalnej żeby była dobra?
  2. Ale myślę że trzy zostałe wtryskiwacze też do wymiany. Niestety na razie mnie nie stać. Jest sens regenerować?
  3. Leję archoli 6900. Dziś przyszedł 6400. 22 września jadę autostradą na Wawe. 120 jedną strona,zaleje 6400. Zobaczymy wyniki.
  4. Bez klimy wibracje (jak obroty na 600). Błędów nie ma. Jak obroty 750 to jest ok . Wszystko opisuję na biegu jałowym.
  5. Wymieniony wtrysk numer 2. Pomogło. Drgania zostały tylko na luzie na obrotach małych, kiedy wyłączony klimat.
  6. E87 N43B20, 122km 120 000km Styl jazdy raczej średnio(nigdy nie kręcę powyżej 5k) Miasto Na 1000 km 100-200ml Żadnych LPG ,tylko Orlen 98 benzyna Kat na miejscu Do tego momentu lałem Liqui Molly 4600, 5w30. Chciałbym żeby żywotność silnika była jak najbardziej. Roczny przebieg to 10 000.
  7. Wymieniam 4 wtrysk. Został błąd płynności chodu 2 cylindra. Jutro odbieram samochód . Odpiszę tutaj.
  8. Tak był taki błąd. W innym wątku znalazłem takie same symptomy . Identyczne po prostu. Ale nie wszystko takie proste.Czytam stronę bimmerprofs i tam dużo opisane o tym silniku i jego trybach wtrysku i systemie nox. Raczej wtryskiwacz do wymiany. Ale może być i nie.
  9. Dziękuję ci za tą stronę . Nie mogę się oderwać od niej. W pracy czytałem w domu czytam. Te silniki to naprawdę skomplikowane bardzo. Teraz rozumiem że może u mnie nie działać na przykład tryb wtrysku stratyfikacji . I najpierw może zobaczyć czy wchodzi w ten tryb silnik. Kurcza, gdzie ja znajdę takiego diagnostyka.... ((((( Ten system nox jeszcze.... No też do sprawdzenia... Czy działa.... wymiana wtrysków może i nie pomoże... Ale jeździć tak raczej długo nie wolno... Dziękuję jeszcze raz. Może coś podpowiedź z czego zacząć?
  10. Bardzo ciekawe. Prawda.Ja nie dam rady sam diagnostowac, bo to jest trudne dla mnie. Już zapisałem się na dobry warsztat na środek września. Odpiszę tutaj o wynikach. Ale objawy identyczne jak u autora wątku.
  11. Nic nie zrozumiałem. Można dokładniej? Co to jest? W moim rozumieniu po prostu leje z 2 wtryskiwacza. Bo błędy zawsze na drugim cylindrze. Jak na zimnym silniku to po prostu paliwo nie wyrabia i coś się dzieje... A jak na dobrze gorącym silniku to się odbywa detonacja przez to że ściany cylindra są gorące. Prawidło myślę?
  12. Ale jakby wkrótce ,wtryskiwacz do wymiany? Czy można jeden wymienić? Albo programowo coś poprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.