Skocz do zawartości

miniusek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e91 2.0 177km ;320d 2009r.

Osiągnięcia miniusek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio samochód z okolicy górnych stron od strony szyby lub z dołu zaczął dziwnie cykać. Jeżdżę z na moje oko niesprawna dwumasa bo telepie budą,szarpie przy ruszaniu oraz pedał sprzęgła drga jak nienormalny przy wciskaniu go. Rozrząd był wymieniany 30 tys. Km temu , czy możliwe aby gościu spartolił robotę? Proszę o opinie, dodaje również krótki filmik który nagrałem od góry. Yt:
  2. Na słupku w drzwiach mam napisane C. Czyli sprawdzić panewki korbowodowe bo te główne były sprawdzane przy rozrządzie. Jeśli chodzi o wał to napędowy czy wszystko jest z nim okej?
  3. Witam serdecznie, przymierzam się do chip tuningu e91 177km n47d20c i moje pytania do was są następujące. Co trzeba sprawdzić przed przystąpieniem do takiej akcji? Uszczelnić silnik,turbo,nie wiem co jeszcze. Czy znacie kogoś na Dolnymśląsku kto wykonuje takie zabiegi i również ma warsztat w którym mógłby ocenić stan silnika i dokonać ewentualnych poprawek. Auto po wymianie rozrządu,klapy wywalone,nowe sprzęgło z dwumasą.
  4. Witam,udało Ci się rozwiązać sprawę?
  5. Witam, od wczoraj borykam się z problem na który może wpływać wiele czynników a komputer błędów niestety nie pokazuje. Mianowicie przy wbiciu wstecznego lub jedynki, dodam,ze dzieje się tak tyko przy ponownym rozruchu silnika, samochód traci obroty i gaśnie. Przy puszczaniu sprzęgła obroty spadają i auto gaśnie, dodając jeszcze dodatkowo dymek z układu wydechowego jakby go coś blokowało. Dodam iż ostatnio wymieniany był rozrząd i sprzęgło bez dwumasy bo mówił,ze jeszcze jest dobra. Czy może to być wpływ od skrzyni biegów manualnej? Czy może aktuator sprzęgła ? Wszystkie informacje z tym związane miłe widziane. Proszę o pomoc, nakierowanie.
  6. Witam, mam dwa problemy zagwozdki które jedna z nich mnie ciekawi. Ta mniej ważna ale nie bagatelizuje spraw związanych z samochodem. Mianowicie stan mojego koła pasowego https://zapodaj.net/1c23029606eaa.jpg.html. Ponieważ mam drgania w kabinie i to dosyć spore a poduchy silnik i skrzynia wymienione, dwumas jeszcze w porządku bo było sprzęgło wymieniane niedawno i mówił,ze jeszcze nie trzeba. Druga sprawa to trochę cięższy temat i bardziej skomplikowany a mianowicie gdy mam wsadzone bezpieczniki od klimy nawiewu i światła Górnego lampek od oświetlania sufitu to mi rozładowuje akumulator. Jakiś czas temu doszedłem,ze kable w bagażniku były poprzepalane i izolacji w nich nie było ani grama. Żyłki prawdopodobnie sie porozcinaly przy mojej próbie naprawy. Teraz wyskakuje mi w dodatku komunikat,że mam bagażnik otwarty cały czas. Czy macie jakieś pomysły od czego by tu zacząć aby zbytnio nie błądzić?
  7. Witam posiadam problem z którym borykam się już dobre dwa miesiące a na dobrą sprawę dalej stoję w miejscu chociaż pieniądze z konta uciekają. Na samym początku pojawiały mi się błędy jedynie z przepływomierza, wymienił ją mechanik zaadoptował gówno nic nie dało po przejechaniu bodajże 15 km znowuż pokazał się ten sam błąd. Zaproponował mi dalszą naprawę więc się zgodziłem skoro już coś dziubał w tym aucie to złapie pojęcie i się doszuka problemu. Wyczyścił i zaślepił EGR. Sytuacja znowu się powtórzyła lecz tym razem zrobiłem około 25km zgasiłem silnik aby zapalić papierosa bo w aucie nie palę, wróciłem do samochodu odpaliłem go na nowo i bam po przejechanych 5 kilometrach znowu CHECK ENGINE. Błędy które widnieją po podłączeniu komputera: 498E ( nie mam pojęcia co to jest a już długo widnieje co za tym idzie próbowałem się doszukać tej usterki na forach lecz nic nie znalazłem na ten temat),4A5E (ponoć świeca żarowa cylinder drugi lecz przy -20 nie miałem problemów z rozruchem auta),3FF0,3FF1(przepływomierz x2),483D(wyświetla mi,że to pozycjoner na przepustnicy i w takim przypadku chyba do wymiany/przed oddaniem do mechanika problemu tego nie było..),4530(ciśnienie siłownika BOOST/zbyt niska regulacja ciśnienia/turbo do regeneracji?,zaczęła głóśno "gwizdać"),3F25(też przepływka ale nie mam pojęcia czym różni się ten błąd od tych wcześniejszych jeśli chodzi o przepływomierz) Teraz proszę was o pomoc, doradzenie co w takiej sytuacji robić z danym problemem, od czego zacząć , w jakim kierunku iść? Już mi ręce opadają a auta mi szkoda sprzedawać bo naprawdę się do niego przywiązałem i po roku użytkowania nie miałem z nim praktycznie żadnych większych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.