Witam posiadam problem z którym borykam się już dobre dwa miesiące a na dobrą sprawę dalej stoję w miejscu chociaż pieniądze z konta uciekają. Na samym początku pojawiały mi się błędy jedynie z przepływomierza, wymienił ją mechanik zaadoptował gówno nic nie dało po przejechaniu bodajże 15 km znowuż pokazał się ten sam błąd. Zaproponował mi dalszą naprawę więc się zgodziłem skoro już coś dziubał w tym aucie to złapie pojęcie i się doszuka problemu. Wyczyścił i zaślepił EGR. Sytuacja znowu się powtórzyła lecz tym razem zrobiłem około 25km zgasiłem silnik aby zapalić papierosa bo w aucie nie palę, wróciłem do samochodu odpaliłem go na nowo i bam po przejechanych 5 kilometrach znowu CHECK ENGINE. Błędy które widnieją po podłączeniu komputera: 498E ( nie mam pojęcia co to jest a już długo widnieje co za tym idzie próbowałem się doszukać tej usterki na forach lecz nic nie znalazłem na ten temat),4A5E (ponoć świeca żarowa cylinder drugi lecz przy -20 nie miałem problemów z rozruchem auta),3FF0,3FF1(przepływomierz x2),483D(wyświetla mi,że to pozycjoner na przepustnicy i w takim przypadku chyba do wymiany/przed oddaniem do mechanika problemu tego nie było..),4530(ciśnienie siłownika BOOST/zbyt niska regulacja ciśnienia/turbo do regeneracji?,zaczęła głóśno "gwizdać"),3F25(też przepływka ale nie mam pojęcia czym różni się ten błąd od tych wcześniejszych jeśli chodzi o przepływomierz) Teraz proszę was o pomoc, doradzenie co w takiej sytuacji robić z danym problemem, od czego zacząć , w jakim kierunku iść? Już mi ręce opadają a auta mi szkoda sprzedawać bo naprawdę się do niego przywiązałem i po roku użytkowania nie miałem z nim praktycznie żadnych większych problemów.