Skocz do zawartości

zalezi

Zarejestrowani
  • Postów

    214
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana zalezi w dniu 17 Lutego

Użytkownicy przyznają zalezi punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zalezi

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

39

Reputacja

  1. Bajka w chuj, gratulacje wehyr
  2. Koła 19” imo najlepiej te lepsze non-rft, zawias adaptacyjny i jest cacy
  3. zalezi

    G20 LCI2 2025

    Sedan? Mega szybko.
  4. Z tej dwójki Macan wygrywa okrutnie z X1. Ale jak wspomniał komoornik- chyba mowa o używanym, bo nowego spalinowego nie zamówisz. A może X3 M50i?
  5. Ten karbon naprawdę fajnie wygląda, ale ten bazowy aluminiowy też spoko.
  6. Moim zdaniem zdecydowanie warto wziąć ten pakiet jeśli się bierze lepsze opony non-RFT.
  7. Ale sztos, świetny i odważny kolor, rewelacja!
  8. Nie polegaj tak ślepo na testach, tylko zobacz na żywo, przejedź się. Jest naprawdę dobrze w G60. Ale w G20 też jest dobrze jakościowo.
  9. Co do G60 niektórym brakuje tam domykania drzwi ( powinno być w opcji ), na pewno brakuje mocno benzyny B58 i to bardzo duży brak w tej klasie. Audio Bowersa za 20-24k raczej nikt by nie brał, a przynajmniej nie z silnikami 4-cylindrowymi, gdzie to auto z nimi jednak schodzi najczęściej, tak samo jakieś noktowizory, a np. same lasery wszędzie wyleciały z opcji. To, co jest w opcjach uważam jest ok, choć źle, że to spakietowali mocno. To auto z silnikiem 540d w xDrive można kupić za 320-330 tys zł po rabatach, a konkurencja jest znacznie droższa. Coś za coś. Osobiście widziałbym galwanizowane przyciski od szyb, ale tam po cichu je naprawiono i już wygląda lepiej, niż dotychczas. A samo G60 imo wygląda świetnie w M-Pakiecie, z M-Pro z ładnym lakierem i na ładnej feldze.
  10. Nadal to mimo wszystko komforty. A już nawet te bazowe fotele sportowe w G60 są naprawdę wygodne.
  11. Szanuję Twoje zdanie, ale z całym szacunkiem - to nie wygląda jak chiński Passat
  12. Teraz w G60 zrobili ciche poprawki i poprawili najgorszy element tam, czyli ten pasek z przyciskami od szyb/lusterek na drzwiach, będzie lepiej, niż było, trochę takie piano black, bo wcześniej był brzydszy, tani plastik. Ja patrzę na tak małe rzeczy jak tunel środkowy, jego wygląd/jakość/spasowanie, ilość miejsca na kolana jak zajmę pozycję i tutaj G60 nieco lepiej wypada. Chyba też lepiej będzie trzymać wartość, bo 540d jest niedawno dodana, to jednak seria 5 ( mocowo to bardziej 530d z G30, choć 303km w sumie zrobią robotę ) pasuje do takiej limuzyny, a do G20 mam wrażenie bardziej pasuje albo B58 albo wziąć z tańszą 330i. Ale to moje wrażenie.
  13. Dziękuję Wam bardzo za wartościowe i merytoryczne wypowiedzi, sporo z nich czerpię 4er nie biorę pod uwagę, bo jest droższa, jakoś mi mniej leży. Jednak w serii 5 czuć nawet to, że są większe drzwi i łatwiej zająć miejsce, bo do G20 troszkę wpadałem G20 od zawsze mi się podobała, no takie prawdziwe BMW z krwi i kości, ładnie się starzeje imo. Coraz bardziej przekonuję się do nowej 5, ma coś w sobie coś dziwnego, co mnie przyciąga. Nawet ten Bowers&Wilkins się przyda ( dużo słucham, choć wiem, że to inna para kaloszy, niż B&W z G30 ) Jednak okazuje się, że to różnica wyniesie 45 tys zł brutto i G60 mam produkcję zaplanowaną w tym miesiącu i będzie to zawsze jednak rok 2025 r, a G20 jest stockowe z 2024 z Sikory, dokładnie te ( link nie działa, już dealer chyba je zdjął ) :
  14. Witajcie. Które auto byście wybrali? 3-ka tańsza o 50 tys zł, mowa oczywiście o nowych autach z salonu, oba z xDrive, oba sedany, bo kombi nie potrzebuję, bardzo podobne wyposażenie. Mam 1 dziecko 5 lat i w sumie rzadko gdzieś daleko wyjeżdżamy, aby ciągle potrzebować wielkie, pakowne auto typu SUV lub duże kombi z dużym kufrem. Nową serią 5 G60 540d jeździłem w styczniu i duże wrażenie na mnie zrobiła, a 3-ka trochę czuć, że mniejsza nawet z przodu dla kierowcy, choć z drugiej strony jej mniejsza waga i to, że jest wyraźnie krótsza spowoduje, że lepiej się będzie nią manewrować w dużym mieście. Niezła zagwozdka
  15. Witajcie. Które auto byście wybrali? 3-ka tańsza o 50 tys zł, mowa oczywiście o nowych autach z salonu, oba z xDrive, oba sedany, bo kombi nie potrzebuję, bardzo podobne wyposażenie. Mam 1 dziecko 5 lat i w sumie rzadko gdzieś daleko wyjeżdżamy, aby ciągle potrzebować wielkie, pakowne auto typu SUV lub duże kombi z dużym kufrem. Nową serią 5 G60 540d jeździłem w styczniu i duże wrażenie na mnie zrobiła, a 3-ka trochę czuć, że mniejsza nawet z przodu dla kierowcy, choć z drugiej strony jej mniejsza waga i to, że jest wyraźnie krótsza spowoduje, że lepiej się będzie nią manewrować w dużym mieście. Niezła zagwozdka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.