Skocz do zawartości

zalezi

Zarejestrowani
  • Postów

    218
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana zalezi w dniu 17 Lutego

Użytkownicy przyznają zalezi punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zalezi

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

41

Reputacja

  1. Oni tam jeszcze czasami nieźle odpływają i nazywają auta spalinowe sadzomiotami, a jak sami jadą w trasę to wiele by oddali za możliwość przejazdu 500 km prędkością 180km/h. Oraz te ich głupie podśmiechujki jak zobaczą kolejkę na stacji paliw, która się w 5-7 minut rozładowuje, a oni sami czekają nieraz po 30-40 minut aby się podłączyć (+ kolejne 45-60 minut ładowania mocą dzieloną na pół na ładowarce V2 ) na SuC Kostomłoty czy SuC Ciechocinek.
  2. Nie dla każdego jest elektryk, tak samo nie dla każdego jest jakieś fajne auto premium z 3 litrowym silnikiem za 400-450 tys zł. Kwestia grupy docelowej, analizy potrzeb, portfela. Bardziej zwracam uwagę, jak dużo oferuje Tesla Y LR AWD za te 229 tys ( realnie 199k bo dotacja 30k ) i masz relatywnie spoko rodzinny wózek z 4.8sek do setki i prawie kompletnym wyposażeniem z bardzo przyzwoitą jakością wnętrza. Z wad tam na pewno brak ekranu przed kierowcą, brak wajchy do wyboru kierunku jazdy (ten suwak na ekranie średnio fajna sprawa), dosyć średni Autopilot, architektura 400V, słabo działające wycieraczki, duża utrata wartości jednak. W tej cenie nie ma ideałów, zawsze będzie mnóstwo kompromisów.
  3. Nikt normalny nie kupuje Y LR na trasy, tylko to są auta do miasta i raz na jakiś czas trasę można zrobić nim zrobić. Prędzej 3 LR RWD jak już trzeba elektrykiem jeździć w trasy, ale tutaj tylko diesel pasuje.
  4. Myślisz, że ktoś się nabiera na te Twoje bajeczki?
  5. Bajka w chuj, gratulacje wehyr
  6. Koła 19” imo najlepiej te lepsze non-rft, zawias adaptacyjny i jest cacy
  7. zalezi

    G20 LCI2 2025

    Sedan? Mega szybko.
  8. Z tej dwójki Macan wygrywa okrutnie z X1. Ale jak wspomniał komoornik- chyba mowa o używanym, bo nowego spalinowego nie zamówisz. A może X3 M50i?
  9. Ten karbon naprawdę fajnie wygląda, ale ten bazowy aluminiowy też spoko.
  10. Moim zdaniem zdecydowanie warto wziąć ten pakiet jeśli się bierze lepsze opony non-RFT.
  11. Ale sztos, świetny i odważny kolor, rewelacja!
  12. Nie polegaj tak ślepo na testach, tylko zobacz na żywo, przejedź się. Jest naprawdę dobrze w G60. Ale w G20 też jest dobrze jakościowo.
  13. Co do G60 niektórym brakuje tam domykania drzwi ( powinno być w opcji ), na pewno brakuje mocno benzyny B58 i to bardzo duży brak w tej klasie. Audio Bowersa za 20-24k raczej nikt by nie brał, a przynajmniej nie z silnikami 4-cylindrowymi, gdzie to auto z nimi jednak schodzi najczęściej, tak samo jakieś noktowizory, a np. same lasery wszędzie wyleciały z opcji. To, co jest w opcjach uważam jest ok, choć źle, że to spakietowali mocno. To auto z silnikiem 540d w xDrive można kupić za 320-330 tys zł po rabatach, a konkurencja jest znacznie droższa. Coś za coś. Osobiście widziałbym galwanizowane przyciski od szyb, ale tam po cichu je naprawiono i już wygląda lepiej, niż dotychczas. A samo G60 imo wygląda świetnie w M-Pakiecie, z M-Pro z ładnym lakierem i na ładnej feldze.
  14. Nadal to mimo wszystko komforty. A już nawet te bazowe fotele sportowe w G60 są naprawdę wygodne.
  15. Szanuję Twoje zdanie, ale z całym szacunkiem - to nie wygląda jak chiński Passat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.