Skocz do zawartości

Stanleyy

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M54B22

Osiągnięcia Stanleyy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. tak zgadza się jest filtr paliwa z podciśnieniem które idzie w kolanko za przepływkę. A co zdjęcia błędów niestety nie ma i dopiero będę mógł zrobić w piątek jak zjadę do domu.
  2. 2.03 ms przy przepływie masy powietrza 13.7 kg/h sczytane zaraz po kasacji błedów
  3. tak tak, zero zmian w pracy silnika
  4. Psikałem plakiem po każdym potencjalnym elemencie.
  5. masa powietrza to 11.30 jednostki nie pamiętam a sondy na nie zgłaszają problemów a ich parametry dążą do 1V (na biegu jałowym z tego co pamietam koło 0,7).
  6. Na gazie jakoś już 4 lata, co do szczelności silnika nie sprawdzałem chyba że masz na myśli kompresję to tak jak wyżej pisałem. Dolot na swoje możliwości sprawdziłem i jest szczelny według mnie. :(
  7. mam kupiony manometr tylko nw czy on dobrze działa bo pokazywał między 7 a 8 bar w zależności na którym cylindrze. Powinno być koło 13 także nw czy to zepsute czy tyle mam.
  8. Zrobiłem tak jak pisałeś. Na obroty wkręcał się normalnie. podczas jazdy ewidentnie coś było nie tak bo po przekroczeniu około 2500 obr metaliczne bardzo szybkie stukanie tak jakby vanos ale delikatnie w ciskając pedał gazu dało się jechać jak gwałtownie to od razu bujało budątak jak by garczek nie chodził(chełtało autem tak jakby chciał a nie mógł) ale błędu nie było po zatrzymaniu się. Lecz po około 2 km znów wywaliło najpierw 6 a potem resztę. Po skasowaniu i przejechaniu kawałka dalej to samo.
  9. Dzięki za Odp. adaptacje usunę dziś. A co do uszczelki mam się brać w przyszłym tygodniu za nią, bo faktycznie czuć :/
  10. I co było przyczyną ? Ta nieszczelność ?
  11. Ciężko mi to powiedzieć, nie sprawdzałem i w sumie nw jak. Bo jak dobrze myslę chodzi o uszczelkę między kolektorem a blokiem silnika ?
  12. Stanleyy

    Wypadanie zapłonów 4,5,6

    Witam, ręce mi już opadają. Moj motor to M54b22 i od jakiegoś czasu wypadał zapłon, lecz po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wracało do normy. Aż do dziś gdzie po wielokrotnym odpaleniu problem nie zniknął czy to na Pb czy na LPG. Po odpaleniu auto wkręci się do 2000 obr/min i wyrzuca w kompie zawsze te same trzy cylindry. Cewki i świece podmieniałem zero efektów. Hmm dolot szczelny, disa sprawna. Płukanka zrobiona i bez zmian. Z tego co wiem to vanos do regeneracji ale nie wiem czy coś ma to z tym wspólnego. I dodam nw czy to coś zmienia iż osłona kolektora wydechowego przy cylindrach 4,5,6 jest cała w oleju a pokrywa zaworów wilgotna od oleju. A i dodam że w inpe na rough na 6 cylindrze wartości jak wejdą na skalę czerwonoą to od razu wyrzuca błedy o 4,5 i 6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.