Skocz do zawartości

Arekkwiatek

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d :) 2006

Osiągnięcia Arekkwiatek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Hehe z 2013 fakt pewnie już dawno sprzedał :D
  2. Kolego bbrys poczytaj ile osób ma ten problem w m47 i m47n2 czy to w 150konnym czy 163 konnym. Nikt nie potrafi dojść co jest grane. Ja mam nową turbinę i jest to samo dmucha tak samo,a sterownik pracuje prawnie i auto ciśnie od 2300 obr.w dodatku mam po programie. Dodatkowo zamieniałem przepływkę z poprawnie jeżdżącego po adaptacji i jest tak samo.
  3. Witam,te silniki tak mają też z tym walczę i nic mimo że dpf już jest wycięty. Problem oleju w ssącym na 99% to wadliwa odma. Ja mam nowe turbo i też był olej,zamontowałem oil catch tank i problemu nie ma. Masz dość duże korekty na dwóch cylindrach. Wypal dpf disem wszystko masz na you tube.
  4. Napiszcie jak sprawdzić ten sterownik turbiny albo czy to on powoduje to,że raz auto przyspiesza mocno a raz na tych samych obr.i prędkości słabiej. Aha i na wciśniętym pedale do końca na 5 biegu 140km/h czuć jak zwalnia- przyspiesza. Opiszę porównanie tego samego silnika na tych samych gotowcach:u brata na obr.2000 przepływka pokazuje 79kg/h moja 149kg/h na wolnych brat ma 27 u mnie 44,cisnienie żądane brata 1089 aktualne 1039 przy 2000 obr.,moje parametry 1090 aktualne możliwe jakie ustawiłem na krokowcu 1147 ale już brzęczy mocno silniczek. Zjeżdżając w dół znacznie wzrasta ciśnienie do 1476,aktualny przepływ powietrza u brata 327mg, u mnie 491mg. Jak widać coś mocno oszukuje parametry mimo tego samego programu. Czy może to być wina przepływki(będę ją na dniach podmieniał).
  5. Miałem A4 b6 przejechane 250tys.i nic się tam nie działo śmigało jak trzeba ale sprzedałem bo chciałem bmw :cry2:
  6. Dziękuję za szybką odpowiedź. Hmm no właśnie nastawnik też był sprawdzany tym testerem. Zadzwonię tam i dopytam jeszcze. To moje drugie bmw i szczerze powiem ostatnie :shock:
  7. Witam,chciałem zapytać osoby znające problem późnego wstawania turbiny lub jej pełnego ładowania dopiero od 2400 rpm jaki może być tego powód. Nie ma żadnych błędów,nie bierze oleju,turbo było regenerowane (tak mówił sprzedający)ale,że tematy forum mówią o sztuce ustawienia testerem więc oddałem do zakładu który to robi. Sprawdzili turbo pod kątem szczelności,luzów itd.dodatkowo przeregulowali geometrię i super,wszystko dokładnie i starannie poskładałem z zamiarem że w końcu zacznie dobrze jeździć. Niestety jak było tak jest nadal czyli auto zachowuje się jak na procy bo z dołu powoli mozolnie jedzie i nagle strzał do przodu dodatkowo od kąd mam to auto turbina mocno wyje niczym karetka.Czy ktoś miał taki przypadek i może coś rozsądnego doradzić?nie piszcie "wymień se turbo i po sprawie"bo nie mam wolnych 4 tys.
  8. Witam, czy mogę podpiąć się pod temat? jeśli nie to proszę o przeniesienie THX. Mam pytanie E90 silnik M47 163KM znajomy zgrał swój soft mpps i wgrał do mojego E91 M47 163 KM nawet ten sam rocznik i wszystko poszło cacy ale silnik tylko kręci,wyświetla dsc,itd. i nic po za tym w dodatku pompa paliwa cały czas pracuje. Po aktualizacji jego softu u mnie winkfp wszystko działa jak należy. Co może być powodem bo chyba nie to ,że on ma navi a ja nie :roll: Pozdrawiam
  9. Miałem już diesla i chcę to auto ale mam wątpliwość co do silnika wiem,że tdi robią po 500tys.a ten?i jak z żywotnością rozrządu?
  10. Witam mam do kupienia bmw e91 2.0d 163 KM ma nakulane 330tysi ,a rozrząd nie był robiony jedynie to sprzęgło kompl. ,turbo,świece,zawieszenie filtry,olej itd. Mam pytanie czy z takim przebiegiem warto kupić to auto bo chcę nim pojeździć ok 4 lata rocznie ok 12tys.km więcej miasto niż trasa. Mam vin jeśli mógł bym prosić o rozkodowanie :D WBAVU31057KY38787 . Proszę o pomoc w tej sprawie :D
  11. Witam,chciałem prosić o sprawdzenie najnowszego numeru sterownika part number 7509942 assembly number 7511801. Pozdrawiam
  12. Co wymieniałem-czujniki wałków,wału,odma,świece,przepływka,zamieniałem sondy,uszczelki kol. ssącego,disa,zamieniałem wtryski,zmieniałem sterownik +ews,kompresja 12-12,5,czujniki temp.płynu,filtr paliwa z regulatorem 3,5 bara,dolot sprawdzany na szczelność,krokowiec sprawdzany i czyszczony tak samo przepustnica,nic nie cieknie płynu nie ubywa oleju też nie ubywa i zalany jest 0w40 castrola. Jedynie co pozostało to ta nieszczelność kolektora i zastanawia mnie to ,że na zimnym po odkręceniu korka pokrywy klawiatury silnik prycha dusi się i gaśnie ,a na ciepłym oprócz delikatnego wahania się obrotów nic się nie dzieje. Co dziś zaobserwowałem to to że na zimnym kopci parą i kapie woda tylko z jednej rury 1 rzędu cylindrów drugi nic.
  13. oczywiście wymieniony na samym początku, w sumie to szybciej by było jak bym napisał czego nie wymieniłem :D
  14. U mnie racze problem pompy odpada bo trzyma po odpaleniu 3,5bara ,przepływkę odpinałem i był efekt ale słaby.
  15. Wymieniłem sondę na 2 rzędzie czyli 4,5,6 przed katem i jest jakaś poprawa dodatkowo świece na 6 cyl. NGK V-line 20 tak jak zalecał Toudi. Dziwne bo jak odepnę przepływkę to szarpię minimalnie tak do przełknięcia ale auto za to jest bardziej mułowate. Przepływka wykazuje ok 12kg w inpie na drugiej jest dokładnie to samo znaczy było bo popsikałem sprajem i padła całkiem :cry2: . Najlepiej widać zachwiania zimnego silnika na rough. Zastanawiam się nad wymianą krokowca bo był czyszczony ale dalej zachowuje się dziwnie tzn.efekt bungee na wskazówce. Trudny temat ale podobno nie ma problemów których nie da się rozwiązać. Aha mam pytanie od czego jest taka mała dziurka jak by igłą zrobiona w zaworze disa od str.tej klapki czyli kolektora? Po porannej analizie dziwne bo 6 cl. zawsze wywalało na max,a teraz 1.700 około. Widać jak zaczyna zalewać też 4cyl. i za chwil po nim 5cyl. ale nadal granicy zielnego pola. cylindry 1,2,3 pracują równo i z parametrami około 0.400 i w dół. Wymienię świece na 4i5 na V-line 20 aby rząd miał te same. Dodatkowo mam taki screen sond. http://s6.ifotos.pl/img/sondabmp_ehrrwqp.bmp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.