Czy uporałeś się z 29F5, mam dokładnie to samo po 30-50km zapala już IML z błędem 29F5?? Zdarzyło się to mi 3 razy. Auto ma 165k, przy 160k km do tyłu wymienione wtryski na indeks 11,12 cewki Bosch, założone tłumiki RC na zasilanie cewek (zapobiega uszkodzeniem cewek i końcówką mocy w ECU-elektronika ma błąd konstrukcyjny), wymienione jedyne poprawne świece NGK(odpowiednik BMW - NGK ZKBR7A-HTU produkuje do N53 dla bmw), założony NOXem zamiast czujnika NOX, ODMA, a bynajmniej zawór CCV sprawny, wtryski zakodowane, zakodowany nowy NOX i nowy katalizator NOX, wszystkie adaptacje wykonane od nowa, wszystkie parametry idealne - wszystko robiłem we współpracy z Kasparem z bimmerproofs.com (początkowo chyba 3x przeczytałem wszystkie artykuły o N53). Na razie nie patrzałem jeszcze w INPA bo nie było czasu, a auto w zasadzie wyjeżdża rekreacyjnie. Błąd skasowałem w drodze Caristą. Sprawdziłem tylko stan świec czy nie są czarne i czy nie zalane cylindry benzyną po kręceniu - wszystkie 6 cylindrów idealne. Spalanie oleju 2-3 kreski z 6 na wskaźniku na wyświetlaczu po 5k km olej Castrol Edge 5W30. Paliwo 98Pb Orlen albo Statoil, w baku zawsze minimum połowa paliwa. Obstawiam nieszczelność na łączeniu kata 2 rzędu z wydechem, ewentualnie źle pracujący wtrysk przy pewnym obciążeniu albo przejściu z trybu warstwowego do jednorodnego, kiedy zmienia się wydajność, następnie katalizator a ostatecznie pompę HPFP, ale to można sprawdzić, 5k do tyłu trzymałą przy kickdownie 200barów +-5bar, ale wtenczas powinien być błąd także na 1 rzędzie cylindrów, w ostateczności nieszczelność przy EGR czy tam wg BMW AGR, bo rurka podłączona jest za katalizatorem 2-rzędu. Auto pracuje idealnie, zimne, ciepłe, na jałowym na obciążeniu, odpala po miesiącu bez jęknięcia (oczywiście nie wybudzane i na prostowniku NOCO w trybie podtrzymania :-) ). W weekend może będzie czas to będę ogarniał diagnostykę INPĄ i w najbliższym czasie wymuszę wypalanie, zawsze jest problem bo nigdzie dalej nie podróżuje i szkoda palić 98Pb :), ale za wszelkie porady z góry dzięki. Ewentualnie mogę zajrzeć kamerką inspekcyjną przez otwory do sond jak wygląda wkład, nie wiem jak dostęp od góry, a od dołu dopiero na wiosnę na najeździe. Z ciekawostek podrzucę, że z Kasparem zrobiliśmy mały eksperyment, chyba przywołuje mój przypadek w którymś artykule, 3 wtryski są z N53 7589048 indeks 11 i 3 z N54 indeks 11 i 12 (7585261), na dodatek wymieszane (1szy cylinder N54,N53,N53,N53,N54,N54). Od N54 wtryskiwacz posiada 6 wiązek atomizujących paliwo, natomiast od N53 tylko dwie wiązki. Po kilkuset kilometrach wszystkie parametry w normie, z tego co pamiętam w N54 s a inne denka tłoków, a to wszystko jest mocno powiązane ze spalaniem mieszanki, w N53 bynajmniej paliwo ma być rozpylone dokładnie pod elektrodą świecy, mieszanka zapala się na środku denka tłoka, a gazy mają osłaniać ścianki gładzi - w szczególności przy trybie warstwowym - można odszukać to w artykule BMW, nie wiem jaka jest idea w N54 przy turbo, ale tłoki denka tłoków maja inny kształt. Aha i dlatego świece musza być HT wysokiej mocy, ze względu na trudność zapalenia mieszanki w trybie warstwowym, idąc za świecami, wiele osób często z powodzeniem stosuje świece BOSCH, ale w katalogu BOSCHA jest błąd i te świece nie spełniają wymogów N53, mają inną długość elektrod. Pozdr.