Skocz do zawartości

thexerxis

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 Touring

Osiągnięcia thexerxis

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kurcze nie sprawdziłem czy błędy są takie same, będę musiał to przetestować. Jeśli będą takie same to co to oznacza? Mam znajomego co posiada oscyloskop więc weźmiemy i sprawdzimy te przewody czy nie ma gdzieś przerwy i czy wgl są sygnały Swoją drogą, musi być VDO lub ATE? Febi to już nie jest dobry zamiennik?
  2. Mam kabelek na usb + przejściówkę na okrągłe złącze 20PIN bmw. Faktycznie źle sprawdzałem wcześniej te błędy. Wchodząc w bledy sterownika ABS pokazuje blad czujnika lewego tylnego. Po kasowaniu znika na parę metrów i znów się włącza. Czujnik zmieniony na Delphi - nie działa. Potem próba z czujnikiem MAXGEAR ktory siedzi jak ulał w niej ale też kontrolka się zaświeca i brak prędkości i ekonomizera. Mam kupiony jeszcze drugi sterownik abs a tych samych numerach, ale przepinajac go mam to samo. Słyszałem że trzeba zrobić adaptacje nowemu sterowniki abs - prawda to?
  3. Podpiąć się INPĄ i sprawdzić czy jest prędkość? INPA nie pokazuje mi żadnych błędów, oprócz klimy. No i tak jak mówiłem czujnik wymieniłem, ale nie było to to Słyszałem że tylko z lewego tylnego koła jest brana prędkość. Z tym że komputer nie pokazuje żadnego błędu, wygląda jakby wszystkie czujniki były sprawne.
  4. E39 M52B20 1997 przelift Witam. Od jakiegoś czasu zaświeciła mi się kontrolka ABSu, ASC się świeci cały czas. A więc to + to dało mi brak prędkościomierza i ekonomizera. Czytałem różne tematy, ale nadal nie wiem co tu jest grane. Na początku obstawiłem lewy tylny czujnik absu z którego czyta prędkość - niestety bez zmian. Auto podpięte pod kompa - brak błędów. I teraz czy może to być sterownik ABS/ASC schowany pod schowkiem po stronie pasażera? Czy może pompa? (Mam tą pompe absu pod maską taką chudszą, chyba bez elektroniki w niej) Z góry dziękuje za odpowiedzi
  5. Tak też obstawiam, ale wczoraj podjechałem na kanał no i próbując ruszać wałem nie da rady, jest sztywny i siedzi na swoim miejscu. Może faktycznie ręką nie powoduje takich naprężeń. W weekend powinienem się dobrać do tego wału zobaczymy. Tak przy okazji, wiesz może jakieś średnicy są rury wydechowe te od kolektora przed katalizatorem, są dwie - 50 czy 55mm? Albo inne?
  6. Witam. Dzisiaj rano odpalam auto, wyjeżdżam z parkingu i słyszę takie coś jak na filmikach niżej Takie stukanie dzieje się tylko podczas jazdy, im szybciej jade tym szybciej puka, rytmicznie. Kiedy auto zwalnia, pukanie proporcjonalnie też, kiedy stoi stukania nie ma. Zastanawia mnie co to jest? Magiel? Skrzynia? Dźwięk jakby z okolic lewarka, może troszkę dalej w przod, tak ni pomiędzy niczym. Filmik 1(podczas jazdy): Filmik 2(auto zatrzymane): Proszę o pomoc Pozdrawiam
  7. Witam. Jak w temacie, będę zmieniał oleje w skrzyni i dyferencjale w e39 520i m52b20 150km Dla świętego spokoju. Jaki olej zalać do skrzyni? (Manual 5/1 wg dekodera podobno: S5D 250G) Oraz jaki olej do dyfra? Czytałem że 75w90 oraz 75w140 (75w140 podobno w przypadku szpery a jak w przypadku zaspawanego dyfra?) Pozdrawiam
  8. Hej. Zbliża się wymiana oleju w moim e39 520i M52B20 150km 1997r Jaki olej jej zalać? Myślałem nad syntetykiem od ELF'a 5W-40 lub 5W-50 Jak myślicie dobry olej? Który lepiej zalać W40 czy W50? Czasem wkręce ją na obroty ale raczej częściej jeździ normalnie. Może jakiś inny olej? Co możecie polecić?
  9. Będę się rozglądał za brakiem masy, postaram się wyczyścić wszystkie styki masowe i plusowe przy akusiu A wymieniając tą kostke z stacyjki to co z obecnym kluczykiem?
  10. Tylko akumulator mam akurat nowy, ma dosłownie może maksymalnie 2 tygodnie
  11. E39 520i 150km benzyna 1997 Witam. Dzisiaj napotkałem na dziwną sytuacje. Przed dojechaniem na parking przysiadło zasilanie na desce, radio zgasło, ale od razu praktycznie wróciło. Po dojechaniu na parking dosłownie kilaset metrów znów to samo tylko z tą różnicą że zgasło wszystko, radio, nadmuchy, deska i sam silnik. Przekręcam kluczycz do pozycji 0, potem spowrotem do zapłonu.. i NIC. Brak prądu, do bagażnika nie ma jak sie dostać bo to touring. Kluczyk w pozycje zerową. Mija bagatela 2-3min, przekręcam kluczyk do zapłonu.. JEST. Odpala, jedzie nic sie nie dzieje. Co może być przyczyną? Bo kiedyś okaże się że mi zgaśnie na środku skrzyzowania, ani tu awaryjnych włączyć ani nic..? Wolę zapobiec niż mieć nie miłą niespodziankę. Pozdrawiam
  12. Jak chciałbyś wykluczyć dwumase po prostu sprawdź na 1 biegu puść sprzęgło nie dodawaj gazu, jeśli samochód jedzie, nie trzęsie się i nie dławi - tak samo poźniej zapinasz 2 i sprawdzasz tak samo czy nie ma żabkowania - jeśli nie to dwumas powinien być sprawny. Bardzo możliwe że simmering - uszczelniacz wałka może puszczać - ale to tylko teoria
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.