Skocz do zawartości

barni

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318i
  • Lokalizacja
    kujawsko-pomorskie

Osiągnięcia barni

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kruk - wielkie dzięki. pozdr :cool2:
  2. Koledzy, czy mogę również uprzejmie prosić o sprawdzenie :LZ02829 ? pozdrowienia b.
  3. Panowie, temat trochę stary, ale odgrzewam. Muszę wymienić swoją podsufitkę w e90 sedan. Idealnie byłoby bez wyjmowania szyby (takiego talentu niestety nie mam;) Czy moglibyście pokrótce opisać jaki jest sprawdzony patent żeby zrobić to najmniej dolegliwie? pozdrowienia P
  4. Foka666 - tego właśnie nigdzie nie mogłem znaleźć - to pewne, że nową trzeba kodować i plug&play nie pomaga?
  5. Tak zrobię, chyba, że ktoś jeszcze podrzuci pomysł, bo może coś oczywistego przeoczyłem. Jeżeli nie, to od tego zacznę.
  6. No jest to koncepcja - ale ostatnia jaką mam. Zastanawiam się, co mogłoby się tam zepsuć. Nie nosi śladów rozkręcania. Rozkładałem poprzednią zmieniarkę i w środku nie ma zbyt skomplikowanych mechanizmów, poza drukowaną płytą z tyłu. Dlatego szukam jeszcze innych możliwości, żeby nie kupić kolejnej, która też nie zadziała.
  7. Parę dni temu wymontowałem moją fabryczną (i dotychczas działającą) zmieniarkę - zaciął się magazynek. Magazynek odblokowałem, jednak zmieniarka spadła nieszczęśliwie z dużej wysokości i po zmieniarce... Zamówiłem inną, używaną - wg realoem może być stosowana jako zamiennik wstecz. (e90 318i 2006 r.) Fabryczna miała nr: 6986077 Ta nowa: 9133083 Podłączyłem nową zmieniarkę - kabel optyczny świecił na czerwono, więc wygląda na to, że prąd jest. Bezpiecznik też sprawny - sprawdziłem. Niestety zmieniarka nie daje oznak życia, tak, jakby nie było w niej prądu - nie reaguje na przycisk, nie słychać żeby próbowała np. wysunąć zacięty magazynek jak poprzednia. Brak mi już pomysłów...
  8. swiece sa nowiutkie, beru... takze odpada. wszystko wskazuje jednak na poduche - obroty nie faluja tylko caly blok silnika wibruje jak w traktorze marki ursus... dzieki chlopaki pozdrawiam
  9. Witam. W 320d z 2001 r (touring) silnik - nie ważne czy ciepły czy zimny cały się trzęsie i chodzi strasznie głośno. Czasami też jest problem z odpaleniem ciepłego silnika, trzeba chwilę pokręcić. Wtryski i pompa były wstępnie sprawdzane, więc na 99% odpadają. Komputer pokazał błąd czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym - wykręciłem, przeczyściłem - jak czujnik się odepnie to auto chodzi trochę głośniej ale dużo się nie zmienia. Spaliny są czyściutkie, auto ma kopa.... Co jeszcze trzeba by sprawdzić? Stawiam na jakiś czujnik ale nie wiem co może dawać takie objawy... Proszę o odp. pozdrawiam
  10. Dzieki. Teraz to juz wiele wyjasnia, wlasnie o to chodzilo:) Dzieki jeszcze raz. pozdrawiam
  11. dzieki za odpowiedz, moze niezbyt mila ta odpowiedz ,ale i tak dzieki, w kazdym razie nie rozwiazalo to problemu. dlaczego? dlatego, ze z angielskiego - bez slownika - umiem przetlumaczyc sam i to samo tlumacze co Ty, a rzecz w tym, ze w sklepie z czesciami nie bardzo wiedza co to czujnik cisnienia......? i o to wlasnie pytam....
  12. Witam Carsoft podał takie błędy: (e46 320d 2001 rok) 36 CHARGE PRESSURE SENSOR 40 THERMICAL OIL LEVEL SENSOR które to są czujniki po polsku? czy 36 to może czujnik turbiny? auto na ciepłym ledwo pali i cały silnik się trzęsie..pompa i wtryski były sprawdzane i są ok.... Proszę o odp. Pozdrawiam barni
  13. barni

    kody błędów na skanerze

    Chlopaki, mam problem i cala noc myslenia nie przyniosla rezultatow.. W e34 td z 1994 r. - kiedy zamknie sie centralny zamek w srodku gasnie swiatlo kabiny, ale nie chca zgasnac lampki podswietlajace przyciski od elektrycznych szyb, a za panelem do ustawiania ogrzewania wciaz kreci sie taki dziwny wentylatorek - efekt - chociaz akumulator jest nowy, po calej nocy rozladowuje sie do zera. w tym e34 jest cala masa bledow, ale nie do konca potrafie je rozszyfrowac - odlaczany byl szyber dach, centralny bagaznika, przekazniki, zmienany modul c. zamka i dalej jest to samo... Mechanik podlaczyl do interfejsu, ale sam nie umie tego ogarnac: 41 glow period regulation please check the pencil-type heater plugs towards function. - czego dot. ten blad i co to jest to pencil-type heater? bo olowkowa grzalka to chyba nie bardzo:) 4 relay for the power windows passenger-side rear defect please check the connection between 'BASIC-module' and 'RELAY-module' - ktore to moduly? 12 Power sunroof distance and time control - wiem o co chodzi, ale moze to miec wplyw na wymieniony na poczatku postu objaw? 1 step 1 and interval are on the same time Please chech to see if the ZKE-ground-module PIN d4 or d5 has a short cut to ground. If the connection is OK, you must replace the windshield-wiper switch. - wlacznik przedniej wycieraczki to zrozumialem, ale gdzie szukac tego ZKE-ground-module i jak dojsc ktory to pin d4 i d5? 1 power door-lock relay to SECURE defect Please check the connections between BASIC-module and Relay-module. If ok, replace the relay module - gdzie szukac tych dwoch modulow? pozdrawiam
  14. Witam. Mam pytanko - gdzie moge znalezc schemat ulozenia bezpiecznikow i przekaznikow w skrzynce e36? Czy jesli w celu sprawdzenia wyjme przekaznik przy podlaczonym akumulatorze na dluzsza chwile to moze zrobic sie jakies zwarcie lub komputer zapisze jakies usterki? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.