Skocz do zawartości

ogor89

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 f15 - 2017 r. 2.0 Twin Turbo Chip na 280 km.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ogor89

  1. Witam, mam do sprzedania w bardzo dobrym stanie opony Nokian Powerproof Suv z 0422. (jedna opona od razu po zakupie złapała gwoździa i ma łatkę). Opony 2 x 255/50/19 i 2x 285/45/19. Opony mogły przejechać ok 10 tys kilometrów. Sprzedaję ponieważ przechodzę na lato na 21 cali. Cena wyjściowa 1500 zł.Telefon: 661653535
  2. Witam :), spotkało mnie nagłe nieszczęście. BMW 2016 rok, 88 tys. przebiegu (potwierdzone z salonu odkupiony z historią) i nagle z dnia na dzień bez żadnych objawów stracił moc. O ile do 60-80 km/h jakos się rozpędza to powyżej to dramat. Przy 100-120 przyśpieszyć nie ma szans. Byłem przekonany że to turbo, ale wygląda na to że nie. Kolega niespecjalizujący się w BMW koleżeńsko zbadał mi komputerem błąd. I jest taki jak w załączniku. Czy ktoś z kolegów zmagał się z tym ? Czy faktycznie konieczna jest wymiana całego kolektora dolotu ? Czy jest szansa na wymianę samych klap kolektora ? I gdzie szukać zamienników/regenerowanej wersji ? Samochód ogólnie po skasowaniu błędu odzyskuje moc można się przejechać i w pełni się rozpędza, ale po zgaszeniu zapłonu i odpaleniu silnika błąd powraca... Dodam że często mam problem z DPF bo robię krótkie odcinki i co rok robiony jest ręczny dopalanie DPF nie wiem czy to ma znaczenie ? (aktualnie był DPF 12 g sadzy po wypaleniu ręcznym spadło do 9g) Pozdrawiam
  3. Hej, mam od 2 tygodni problem z "pływającym" autem. Kierownica mi lata na lewo prawo, czuje jakby auto pływało np. nie miało powietrza w przedniej lewej oponie. A koła są okej. Były ponownie przeważone i nawet zmieniłem drugi komplet kół problem nie zniknął. Byłem na 2 stacjach diagnostycznych i zawieszenie niby jest perfekt. W BMW na szybko powiedzieli że zbieżność. Zrobiłem zbieżność jest ok, a auto nadal "pływa" - tak w zasadzie to kierownica tak pływa jakby koła swoją stroną, a kierownica swoją jak w starym żuku. W BMW diagnostyka dokładna dopiero 3 stycznia... a ja nie mam czym jeździć. Może ktoś miał taki dziwny przypadek. Każdy znajomy stawiał na koła, ale to nie to.
  4. Ja robiłem w TC Performace Łódź na 280 km i 550 nm i po miesiącu jest ok.... :D. Podobno takie podniesienie mocy jest ok. Podkręcanie ponad 300 km i 600 nm może spowodować przeciążenie. Ale ciekawi mnie wpis poprzednika o pęknietym wale korbowym..
  5. Witam wszystkich, jestem od miesiąca posiadaczem BMW X5 2.5 d i dzisiaj miałem pierwsze tankowanie adblue. Komputer pokazywał juz "rezerwę" i że trzeba dolać 9,5 litra. Podjechałem na stację BP i dolałem z pistoletu 9,5 litra Noxy, adblue czy jak kto woli... Zrobiłem to na zgaszonym aucie. I po odpaleniu samochodu nadal mam rezerwę.... po przejechaniu 3 kilometrów "dorzucił" mi że mam litr więcej adblue, ale nadal to jest daleko do tego stanu który wlałem. Co robić ? serwis, komputer ? Walneło coś? Bo już spać nie będę mógł... Po tych 3 kilemetrach zasięg adblue zwiększył mi się z 1500 do 2000. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.