Dziekuje za opinie. Tak na prawde tylko 318i vs 320i wchodzi w gre, 330i to juz calkowicie poza budzetem, diesle od razu odrzucilem bez wzgledu na $$$. Jezdzilem demo 318i z mpakietem wiec 18stki, konfig mam na 17cali wiec pewnie tez wezsza opona a co za tym idzie ~0.2s lepsze przyspieszenie ;) A teraz na ziemie. Mam full wersje Laguna2 GT 205KM/300Nm i tak wiem znam opinie itp ale to jest dla mnie srogi 14letni napier***lacz. Jezdzilem ostatnio x5 2019 xdrive smigalo niespektakuarnie szybciej niz moj. To nie byla przesiadka jak z laguny w 330i/M tylko poczucie ze auto na sterydach. Potem wsiadlem w 318i automat i nie gniotlo w fotel jak w GT. pomyslalem ze skrzynia robi swoje po prostu i inaczej czuje przyspieszenie. Teraz chce automat + tyl/quatro i padlo na BMW3 bo potrzebuje w aucie miec cisze, RWD/4, cos z nowoczesnosci. Czytajac ze z wyprzedzaniem tira moge dostac palpitacji to przyznam ze sie gubie;) czy 20k warto doplacac czy wziac na klate i po prostu chipowac za 2 lata. Temat wydaje sie glupi ale mysle ze potomni i z tej dyskusji cos wyniosa - mam nadzieje ze nie tylko nie stac go... stac mnie ale kazdy ma tez inne pasje ;)