Skocz do zawartości

szynszylek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f11, 528i, 2014r.

Osiągnięcia szynszylek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wymieniony przekaźnik i na razie jest spokój, nie miałem czasu sprawdzić przekaźnika, jak sprawdzę dam znać
  2. Z tym że on upala bezpiecznik po czasie i jak by nie zawsze. Ostatnio siadła, szukałem przyczyny, po kolei, kompresor, przekaźnik, na końcu :mad2: bezpiecznik. Po wymianie bezpiecznika kompresor zapracował, nie upalił bezpiecznika, przejechałem ok. 20 km i było ok. Dziś po przejechaniu ok 5 km pojawił się błąd, zerknąłem bezpiecznik przepalony. Czy coś jest coś po drodze po za kompresorem lub zaworem co należy brać pod uwagę ?
  3. Wymieniona pokrywa, wraz z nową uszczelką, problem rozwiązany.
  4. Hej. Od czasu do czasu przepala bezpiecznik pneumatycznego zawieszenia 40A. Miechy były wymieniane, i pytanie co może doprowadzać do obciążenia powodującego przepalenie bezpiecznika, czy może to być źle działający zawór kompresora (link do części), że nie podaje sygnału do wyłączenia kompresora ? https://aerosus.pl/bmw/seria-5/f07-f07-lci-f10-f10-lci-f11-f11-lci-f18-f18-lci/bmw-5-seria-f07-f11-zawor-blok.html?ceautocoupon=aero2022&gclid=Cj0KCQjwhY-aBhCUARIsALNIC06pIF4KGa0rGccyvb1cyqzuFXxH_Y_HsLTuqdSwW52SLKKFmM8zARQaAnDWEALw_wcB
  5. No właśnie się zdziwiłem, przeszukałem wszystko i nic. Wymieniona uszczelka a nadal się lekko sączy i śmierdzi. Mechanior twierdzi że może się odkształca, miał takie przypadki w Audi. :roll:
  6. Witajcie. Proszę o podzielenie się informacją, czy w w silniku benzynowym poj. 2,0 , 254 kM, występuje problem z "odkształcaniem" się plastikowej pokrywy zaworów i wyciekami oleju. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.