Skocz do zawartości

mone

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mone

  1. Witam, mam pytanie. Czy trzeba zrobić kodowanie akumulatora jeśli nie posiadam IBS? Brak czarnej puszki na ujemnej klemie, jest tylko kabel i klema. Chciałem zrobić adaptacje przez btool to się okazało, że trzeba wykupić pełną wersję... Jest jakiś inny program? Czy Car Scanner posiada coś takiego w wersji płatnej?
  2. A ja odświeżę temat. Mam dokładnie identyczne pytanie. Czy ktoś mógłby się podzielić jak zamontował tryb parkowania lub kamerkę prosto pod bezpieczniki? Myślałem, rozwiązać to w taki sposób. Zasilanie stałe - najlepiej prosto z akumulatora. Jak sprawdzałem schemat to za bezpiecznikiem 250A jest kilka sztuk pustych miejsc gdzie można by włożyć bypass. Zasilanie po zapłonie - tutaj wpięcie się w bezpiecznik od zapalniczki będzie najlepszym rozwiązaniem. Ktoś ma jakieś inne pomysły? Niestety wtyczka od światełek w samochodzie odpada, zbyt dużo kabla by trzeba było wcisnąć pod poddasze.
  3. Dawno napisałeś, ale napiszę z mojego doświadczenia. Czasem ten miernik potrafi w kulki polecieć. Raz Ci pokaże, że masz MAX, a jak dobrze rozgrzejesz silnik to się okazuje że połowę. Ja dolałem i dopiero na drugi dzień mi pokazał, że coś jednak mu oleju przybyło. Sprawdzaj zawsze jak dobrze rozgrzejesz samochód i nigdy nie bierz na poważnie pomiaru który jest w trakcie "liczenia". Pomiar prawidłowy zazwyczaj pokazuje się od razu bez oczekiwania. Wchodząc w opcję i linijka gotowa.
  4. Witam, mam pytanie. Czy ktoś spotkał się z takim kodem błędu. 2E1C: DME: No BSD message from generator. Błąd pojawia się po włączeniu zapłonu, a gdy silnik już się uruchomi można go usunąć. Co sprawdzić. Problem wystąpił chyba po tym jak po wymianie poduszek silnika był walnięty przewód masowy do silnika. Chociaż możliwe, że podczas wymiany sprzęgła w alternatorze. Urwany kabelek do alternatora? Ładowanie jest na dobrym poziomie.
  5. mone

    N42 vanos Aisin

    Odświeżę trochę. Przez ten okres czasu jest jeszcze HEPU który będzie lepszym wyborem?
  6. A jakby już wymieniać to na co? HEPU czy AISIN? Mowa wymianie dwóch szt na raz.
  7. No właśnie też mnie to zastanawia. Ja znów mam dziwnie stukanie gdy silnik się dobrze nagrzeje. Przypadłość powstała po wymianie rozrządu. A grzechotanie łańcucha to słychać po odpalaniu częściej niż na oryginalnym który miał 200tys przejechane a ten ma 14tys. Jaki zestaw rozrządu mi ktoś poleci do N45?
  8. Da się to jakoś potwierdzić by było to w 100% pewne?
  9. Odłączyłem akumulator. Wymieniłem bezpiecznik i podłączyłem akumulator, zwarcia brak. BMW...
  10. Z tego co znalazłem to bez składania. Po prostu regulacja i ogrzewanie. 5pinowe Tak przynajmniej wygląda z schematu.
  11. Sprawdziłem odpinając całą kostkę drzwi od pasażera. Wciąż pali bezpiecznik. Zwarcie do masy jest od bezpiecznika gdy nacisnę ruch lusterka w lewo. Na lewym lusterku jest dużo większa rezystancja, a gdy przełączę na prawe to jest praktycznie zero. Jest możliwe, że padł joy od sterowania lusterkami?
  12. Witam, mam taki problem. Od jakiegoś czasu mam problem z bezpiecznikiem regulacji prawego lusterka. Po wciśnięciu strzałki w prawo bezpiecznik pada. Pytanie co sprawdzić. Lewe lusterko działa prawidłowo, a prawe gdy tylko dotknę guziczek.
  13. Niestety mam ten sam problem. Nowy rozrząd i na początku było dobrze, a po jakimś czasu właśnie taki efekt. Zawór został wymieniony, a problem dalej występuje. Jakby to powiedzieć, przed wymianą rozrządu było to słyszalne jeśli autko postało przez noc, a teraz to jest bardziej uciążliwe. Łańcuchy mają jakieś rozbieżności?
  14. Witam, czy ktoś mógłby mi ładnie wytłumaczyć lub pokazać jakiś filmik jak przywrócić AUX? Samochód ma wejście AUX i było one do czasu, aż nie został rozłączony akumulator. Posiadam Kabel OBD. Autko 116i 2007r. Jeśli to zły dział to proszę o przeniesienie.
  15. Jakbyś napisał więcej informacji na temat silnika to byłoby lepiej... Napiszę z własnego doświadczenia. Miałem szarpanie podczas jazdy i przyspieszania. Losowe raz na jakiś czas bez błędów, checków i innych. Po prostu tak jak byś zrzucił nogę z gazu. Powodem były cewki, jak już chcesz wymienić to wszystkie na raz unikniesz problemów w przyszłości. u mnie się skończyły po 190tkm oryginalne fabryki. Sprawdź czy masz oryginalne (rok produkcji) Drugie to podobnie może się zachowywać ABS pierścień pęknięty. Może walić ci błędy, a nie musi. U mnie szarpało, a najgorzej było podczas ruszania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.