Skocz do zawartości

Zeos

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31

Osiągnięcia Zeos

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podepnę się pod temat. Wiecie co się stało, że z konfiguratora G20/G21 usunięto możliwość dodania zestawów HiFi oraz HK? Chyba, że to przejściowy update, ale to dziwne bo od pt nie ma już możliwości dodania HiFI oraz HK.
  2. Witam, podepnę się pod temat: Czy do G21 podejdą felgi 8J i i ET30 18" takie jak z tej aukcji? dedykowane do G30. https://allegro.pl/oferta/felgi-18-cali-5x112-bmw-g11-g12-g30-g31-czarne-9640323778?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=NGZjYWQwZjMtZmM0MC00YTgzLThhNTktMTVmNTM5MmM2YTY5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=d03a3315-d62d-4125-b37d-e605761f4dd2 Ww Felga wg. mojej wiedzy będzie szersza na zew ok 1.3 mm, ale wew. już ponad 11mm od dopasowanego rozmiaru ET25 7.5j 18". No i pytanie dodatkowe - jaki rozmiar opony będzie odpowiedni na ta feglę? Pozdrawiam
  3. Czyli standardowy tempomat nie wykorzystuje radaru do regulacji prędkości? tzn nie jest w stanie utrzymać stałej prędkości jadą za autem.
  4. Dziękuję za feedback. Południowa część polski, bazując na dzisiejszych wyprawach jest sporadycznie odwiedzana. Co to aktywnego tempomatu stop & go to mam pytanie, jaka jest różnica miedzy S&G a standardowym chyba aktywnym z regulatorem "Regulator prędkości z funkcją hamowania"?. S&G faktycznie przydaje się najbardziej na lokalnych drogach-przy stałych prędkościach i korkach, na autostradach nie wykorzystuję.
  5. Koledzy, Przeszukałam forum niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Do sedna: Poszukuje auta do pracy, jestem inżynierem uprawiającym wolny zawód, więc przebiegi będą uzależnione od ilości zleceń. Bazując na tym, że pracując w ostatniej moje firmie pokonywałem rocznie miedzy 50-70 tkm rocznie i nie należę do osób które nie lubią pracować, postanowiłem w tym trudnym okresie zaryzykować działać... Przestudiowałem konfigurator i wybrałem z kilkunastu analizowanych opcji i wariantów 3, które chciałbym z wami przekonsultować i wysłuchać Waszej opinii. Zaznaczyć należy, że jest to moje 1-wsze nowe BMW, do tej pory jeździłem innymi markami i pojazdami, renault Megane, Kia Ceed, VW Tiguan 4x4, aktualnie V90cc i wiele innych. 1)320xd z M-sport za kwotę 236 650 katalogowo. wyposażenie opcjonalne: Zwiększony bak paliwa Lusterka zewnętrzne czarne Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej Podparcie lędzwiowe w fotelach przednich Pakiet dodatkowych funkcji lusterek Pakiet Connected Professional Zestaw głośnikowy HiFi Ogrzewanie foteli przednich Asystent parkowania z kamerą cofania Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne Systemy asystujące kierowcy BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym 2)318d z M-sport za kwotę 218 570 katalogowo wyposażenie opcjonalne: Automatyczna skrzynia biegów Lusterka zewnętrzne czarne Zwiększony bak paliwa Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej Podparcie lędzwiowe w fotelach przednich Pakiet dodatkowych funkcji lusterek Pakiet Connected Professional Zestaw głośnikowy HiFi Ogrzewanie foteli przednich Asystent parkowania z kamerą cofania Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne Systemy asystujące kierowcy BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym 3)318 s-line za kwotę 215 650 katalogowo wyposażenie opcjonalne: Automatyczna skrzynia biegów 18" aluminiowe obręcze V-spoke 780 Bicolor Listwy ozdobne Aluminium 'Mesheffect' Asystent świateł drogowych Kierownica sportowa M, skórzana Podsufitka BMW Individual Anthracite Lusterka zewnętrzne czarne Zwiększony bak paliwa Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej Podparcie lędzwiowe w fotelach przednich Pakiet dodatkowych funkcji lusterek Pakiet Connected Professional Zestaw głośnikowy HiFi Ogrzewanie foteli przednich Asystent parkowania z kamerą cofania Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne Systemy asystujące kierowcy BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym Nie chciałbym dyskusji na temat benzyna czy diesel - bo to już postanowione, pozostałe pozostawiam do dyskusji. Auto chciałbym kupić w leasingu na 4 lata, z późniejszą odsprzedażą, ze względu na preferowane przebiegi i tańszy leasing(economy first). Proszę Was o podzielenie się doświadczeniem, które z tych aut może być na rynku wtórnym ciekawym pod względem atrakcyjności dla przyszłego nabywcy. Proszę również jeśli to możliwe o przedstawienie argumentów x-drive vs napęd klasyczny i inne cenne uwagi dla przyszłego użytkownika. Dodać należy, że planuję kupić auto do wygodnego i bezpiecznego przemieszczania się z pkt. A do B. PS. Jeśli moderator uzna, że temat jest powielony to uszanuję decyzję o zamknięciu-choć liczę że tak się nie tanie:). Pozdrawiam i zachęcam do dyskusji.
  6. Witam wszystkich serdecznie, Nie znalazłem wątku przywitaj się, więc piszę tutaj ponieważ to aktualny dla mnie temat z wiadomych względów:) Jestem tu nowy, ale mam nadzieje zagościć na długo. Jeśli mogę prosić o namiary na handlowców, którzy mogą dać dobrą cenę - to z góry dziękuję. pozdrawiam i życzę szerokości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.