Skocz do zawartości

lukas1994

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318d m47

Osiągnięcia lukas1994

  1. Aktualizacja: Wczoraj odpiąłem przewód odmy od dolotu i zaślepiłem otwór w dolocie. Po tym przejechałem 10km aby wydmuchać olej z dolotu. Na postoju po rozgrzaniu sprawdziłem co leci z otworu odmy i wydobywały się opary, oleju nie widzę żeby jakoś leciało stamtąd. Dziś rano poszedłem odpalić i kopcenie na było. Możliwe, że jeszcze nie wydmuchał oleju czy jednak turbo / uszczelniacze?
  2. @czajushd uporałeś się z tym dymieniem?
  3. @PadrePL Jakiej firmy odmę zamontowałes?
  4. Witam. Zmagam się z problemem kopcenia przez chwilę po odpaleniu na niebiesko, przeważnie po nocy. Wtryski na rozgrzanym pokazują max +/-0.7. Na wirniku turbo wyczuwam delikatny luz na boki , wzdłużnego luzu nie wyczuwam. Brak dpf-a fabrycznie Mam olej w dolocie i wydaje się jakby był z odmy bo jest w tej rurce od niej. Odma zmieniona na febi z separatorem i brak poprawy. Zmieniłem później separator na filtr i wydaje mi się że tego oleju było jeszcze więcej w dolocie. Ostatnio przez niedopięcie rury od intercoolera spadła mi ona w drodze. żeby na szybko naprawić i dojechać do domu (około 20 km) założyłem tą rure ale bez uszczelki na niej przez co była nieszczelność w dolocie. Na następny dzień poszedłem to naprawić ale najpierw odpaliłem auto i nie zauważyłem niebieskiego dymu tylko trochę szarego więc jakby było ok. Później podczas zakładania tej rury zauważyłem że dolot jakby wysechł z tego oleju. Macie jakiś pomysł na to? Dlaczego tak by się stało że przestał dymić na niebiesko gdy miał nieszczelność w dolocie? Odma działa nieprawidłowo? Turbo? czy jeszcze coś innego?
  5. Witam. Panowie czy jak założę różne wysokości opon na osiach tzn z tyłu 225/50 17 a z przodu 225 lub 215 /45 to czy może głupieć ASC? Jeździ ktoś z was na takich rozmiarach?
  6. Witam. Ostatnio przy ruszaniu do przodu zaczął pojawiać mi się dziwny dźwięk z pod spodu auta. Jest to coś w stylu buczenia, wycia. Tak jak na tym filmiku: Jest to e90 318d z skrzynia manualną. 2 miesiące temu wymienił komplet sprzęgła z dwumasą. Zostawiłem łapę sprzęgła ponieważ nie miałem jej w zestawie. Miał może ktoś już takie coś? Co to może być?
  7. Witam mam problem z moim bmw, silnik m47 122 konie. Przy delikatnym przyśpieszaniu mam takie zdławienie i samochod nie przyspiesza dopiero gdy mocniej to wtedy jedzie. Czyscilem egr, sprawdzałem inpą i niby pracuje ale jest on delikatnie otwarty na wolnych obrotach. Czy tak ma być? Wartości przeplywomierza zadane i aktualne są w okolicy 280. Gdy odepnę egr czyli ten wężyk podciśnienia zadane jest nadal 280 ale aktualne wtedy rośnie do około 500. Czy to jest prawidłowe zachowanie? Czy moze coś jest nie tak z przeplywką i egr powinien byc zamknięty na wolnych obrotach. Na odpiętym egr samochod przyspieszało płynniej i nie było tych zacięć.
  8. Witam. Panowie zamówiłem kompletne sprzęgło do mojego BMW na internecie. Na pudełku pisze że do bmw ale sprzęgło sie różni. Może ktoś wie czy to jest prawidłowe. Oto zdjęcie:
  9. Witam. Panowie czy ktoś zmieniał w swoim bmw zestaw sprzęgła na jednomas? Jakie macie doświadczenia? Czy jest jakaś różnica? Iść w to czy lepiej nie? Zaczęło mi ostatnio odzywać się coś na podczas wcisnienia sprzegla przy zmianie biegów. Przebieg 300tys. Możliwe że dwumas ori może być? Czy raczej to niemożliwe?
  10. Witam. Wie ktoś może jaką długość ma przewód hamulcowy sztywny z przodu od strony kierowcy?
  11. Witam. Ostatnio zauważyłem, że pojawiło mi się jakieś dziwne zdławienie przy delikatnym przyśpieszaniu. Nie miałem czegoś takiego wcześniej. Auto równo zawsze przyspieszało. Pojawia się przy delikatnym dodaniu gazu i nie jest to też mocno odczuwalne ale po tym oczekuje się ze auto zacznie przyspieszać a tego nie robi. Raz pokazał mi się błąd 4332 rail pressure valve, control. Było to już ponad miesiąc temu i nie widziałem go jeszcze drugi raz. Zawór listwy w inpie pokazywał wartości zgodne z zadanymi ale tylko sprawdzałem to na postoju. Korekty wtryskow dochodzą max do 1 na postoju. Auto przy mocnym przyśpieszaniu trochę dymi ale na czarno tzn taki kolor ciemny, nie biały i nie niebieski. Czy wiecie może co może być tego przyczyną?
  12. Może być problem z wykręceniem tych świec? Lubią się urywać? Macie jakieś sposoby żeby nie narobić sobie roboty? Środek penetrujący i cierpliwość?
  13. A da się to sprawdzić w e90 bez odkręcania kolektora?
  14. Witam. Mam problem z autem po odpaleniu trzęsie budą i nierówno pracuje przez chwile. Podłączyłem komputer i sprawdziłem błędy i mam błędy świec 3 i 4. 4232 glow plug cylinder 3, control, 4242 glow plug cylinder 4, control Czyli raczej mam do wymiany dwie świece? Lepiej jest wymienić wszystkie czy wystarczy te dwie uszkodzone? Jest możliwe, że przy tych błędach może być uszkodzony sterownik świec, a nie świece? Jak ewentualnie sprawdzić jedno i drugie? Samochód to e90 m47 122 konie
  15. Jak stwierdzić że te wahacze z tyłu są do wymiany? Pytam ponieważ one wydaje mi się że nawet nowym będzie się dało dość lekko skręcać ponieważ te tuleje gumowe nie są jakieś bardzo twarde. łączniki do sprawdzenia lepiej odkręcić od stabilizatora czy da sie tak jakoś sprawdzić? Wymieniłem już tuleje z przodu te duże bo wydawało mi się że zbyt mały mają opór przy sprawdzaniu ich ale nowe przyszły i są prawie takie same, więc nowe założone a stare jeszcze dobre leżą na półce :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.