Skocz do zawartości

Carls

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Carls

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Sam jestem świeżo po zakupie 1, przejrzałem mnóstwo ofert dużo się naczytałem(nie wiem czy to dobre było :D ) Szukałem właśnie N43 polifta koniecznie w M-pakiecie, na początku nie ogarniałem co jest co ale szybko się połapałem dlaczego jedne są fajne a drugie fajniejsze (jeździłem vagiem do tej pory) Im więcej szukałem informacji o tym silniku tym bardziej się go bałem, i już nie chodzi nawet o to że pakiet startowy 5k i święty spokój, tylko że nawet jak silnik na pierwszy rzut oka sprawny to i tak prędzej czy później zaczną pojawiać się niekończące problemy, które potrafią znacznie przeskoczyć diesla w kosztach eksploatacji, będąc zalogowanym na grupie facebookowej również wydaje mi się, że jest dużo więcej zapytań o błedy check engine właśnie w n43, suma sumarum nie zdecydowałem się na N43 tylko na N47 który również ma swoje za uszami ale tak jak w n43 wszystko zależy kto jak dbał o service auta. Auto z linka wizualnie bardzo ładne chociaż mi tego M-Paka brakuje i większego koła :D P.S z tego co czytałem to N43 ma problem z dobrą diagnozą i często koszta się troją od wymiany wszystkiego pokolei. Dlatego dobry i sprawdzony warsztat specjalizujący się w BMW to chyba podstawa
  2. Sam dopiero kupiłem E87 więc wypowiem się tylko od strony wizualnej, Auto jest niezłym golasem, felgi wizualnie fatalne, lakier na zdjęciach wygląda jakby potrzebował polerki aby wydobyć trochę błysku, Rok produkcji 2005 i cena 16k nie wiem czy to nie za dużo za to co oferuje auto
  3. Zderzak pod PDC? Chyba że będziesz wiercił
  4. Chyba udało mi się naprawić błąd kelmy IBS, Otwieram klapę żeby dobrać się do tej śruby przy aku, Sprawdzam te wszystkie przewody na minusie bo już się wyedukowałem że IBS to minus i patrzę a 1 przewód z niebieską wtyczką jest nie podłączony, Podliczyłem go reset błędu i na razie nie wraca 1k złoty do przodu dzisiaj :D
  5. Czy odłączając te klemy powinno zachować się jakąś kolejność? Nie chcę nic tam uwalić, podjadę do Gościa co mi aku wymieniał Może sprawdzi mi te bezpieczniki a ja przeczyszczę to zardzewiałą śrubę
  6. Mam Kilka pytań, dla rozjaśnienia dodaję zdjęcia 1 -Mam błąd klemy inteligentnej czy to chodzi o tą z zardzewiałą nakrętką? Widać że musiała tam być woda 2 - Nowy akumulator pokazuje mi 14,4 v natomiast odczyt prąd pokazuje cały czas 0A czy to normalne czy jest to spowodowane uszkodzoną klemą?
  7. Carls

    4A27 błąd

    Niestety i mi się pojawił ten błąd, prawdopodobnie był już przy kupnie, Wymieniłem akumulator na nowy dzisiaj zarejestrowałem wyminę ale Niestety błąd jest dalej, zauważyłem że w aucie chyba stała woda https://zapodaj.net/22f925b2c9169.jpg.html https://zapodaj.net/169ccd694c8d6.jpg.html https://zapodaj.net/22f925b2c9169.jpg.html
  8. Podjechałem i wymieniłem Aku na warte, Miernik pokazywał 12,3 V i 318 pojemności, Oczywiście bez rejestracji w ecu, Więc system start stop nie działa dalej i auto się wlacza po pierwszym Naciśnięciu przycisku start ale nie ma już błędu aku jak siedzę w aucie
  9. Dzięki stary, zacząłem sprawdzać ten kluczyk naciskać wszystko i rzeczywiście w tylnej części jak się wciśnie górną część to pojawia się grot:) jedno zmartwienie mniej :cool2:
  10. Chyba nawet czytałem ten post, Najgorzej że nie mam żadnego kodu błędu żeby mieć pewność że to aku a nie alternator a wiadomo jak pojadę na sprawdzenie do handlarza to 700 zostawię czy dobry czy zły aku i pewnie nawet wymiany nie zarejestruje Mam nadzięję że do poniedziałku nic się nie stanie złego, mam tylko 1 klucz pilot bez grota jak siądzie aku na amen to go nawet nie otworzę :mad2:
  11. Witam, czy to jest normalna sytuacja podczas uruchamiania auta? A jeśli nie to czy może oznaczać koniec Aku? Wkładam kluczyk, wciskam sprzęgło i naciskam raz na przycisk start i auto zamiast przejść w tryb zapłonu to od razu się uruchamia, kilka razy miałem też sytuację, że wkładam kluczyk(nie pamiętam czy start wciskałem) i pokazuje się pomarańczowa ikona auta na podnośniku i świeci się dość długo następnie pojawiała się ikona akumulatora, Ikona z aku pojawia się też gdy wyłączę auto i posiedzę w środku z minutę, Auto mam z system start/stop który nie działa i z system odzyskiwania energii podczas hamowania, zamówiłem już interfejs Carlista czy jakoś tak ale dojdzie dopiero w poniedziałek :duh:
  12. Panowie, Ten interfejs to dobry wybór? https://allegro.pl/oferta/carista-interfejs-diagnostyczny-audi-seat-skoda-vw-6999720009?item=6999720009
  13. Witam proszę o wycenę części do Bmw E87 2010 rok 120D 177Km VIN WBAUD91010P377692 Amortyzatory przednie - chętnie wysłucham też opinii Sachs VS OEM Dodatkowo chciałbym zestaw startowy po zakupie filtry plus olej Nie wiem co jeszcze warto wymienić w standardzie w bmw Aktualnie mam wlepkę z oleju Castrol 5w30 osobiście wolałbym nie brać motula i Castrola ale podchodzę też rozsądnie do wydatków jakość vs cena Do tego widzę że siada mi akumulator
  14. Właśnie też kupiłem N47 i nie ma żadnych objawów rozciągniętego łańcucha i trochę mnie zmartwiła odpowiedź że strzelają bez objawów :x
  15. Prawdopodobnie masz rację właściciel wspominał że wystawił auto na sprzedaż przed samą pandemia później oddał swojego Gls to serwisu i odłożył sprzedaż na później, Auto mechanicznie bez zarzutu na chwilę obecną, lakier ma oryginalny ale czyszczony był chyba suchą ścierką więc polerka by się przydała, Z wad jakie wyszły to to że w aucie nie ma klimatronica tylko ręczna klima Generalnie kupiłem więc pewnie zostanę tu na dłużej :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.