Skocz do zawartości

swiderx

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E81 118i

Osiągnięcia swiderx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdziłem, niestety to nie zawór odpowietrznika. Odłączyłem wtyczkę, przegrzałem i niestety dalej jest ten dźwięk. Temat pozostaje otwarty, niestety nic innego nie przychodzi mi do głowy jeszcze jak wtryski a to już najdroższe rozwiązanie.
  2. Znalazłem bliźniaczy temat: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=376102 Porównując oba filmiki wydaje mi się, że przyczyna jest ta sama - zawór. Czy ktoś jest w stanie potwierdzić czy to dobry tok rozumowania? Wątpię, żeby dźwięk roznosił się od wtrysków, które w N43 pracują dość głośno.
  3. Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji co kolega z tematu. Zakładałem z resztą niestety bez odpowiedzi: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=374463 Myślisz, że jest to ta sama przyczyna?
  4. Wymieniłem całość. Filtr oleju był praktycznie niezużyty, brak opiłków. Przejechał przed wymianą zaledwie 6 tys. Silnik zalałem oczywiście Motulem X-Clean, terkota nadal do dnia dzisiejszego. Dodam że bemka ma nieco ponad 140 tys. przebiegu.
  5. Muszę odgrzebać temat, nadal się z tym borykam. Przejechałem jakieś 5-6 tys KM od tego czasu bez żadnych problemów i zmian w jeździe. Terkot doskwiera cały czas.
  6. Nie wiedziałem czy zakładać nowy czy podklejać pod podobne wątki. Jestem tu od dzisiaj także dzięki za info :wink:
  7. Proszę forumowiczów o pomoc a w szczególności osoby które zjadły zęby na benzynkach jedynki. Od kilku tygodni zaczął terkotać dziwnie motor, stało się to nagle, nie narastało. Filmiki z zewnątrz i wewnątrz na linkach: Miałem jeszcze trochę przed zaczęciem terkotania (nie wiem czy sprawy powiązane) błąd 30C1 - Regulacja ciśnienia oleju. Błąd jest nieciągły, wywala go raz na miesiąc po jeździe na trasie. Wyeliminowałem czujnik ciśnienia, bo wydaje mi się że błąd byłby wtedy ciągły gdyż czujnik działa cały czas, obstawiam tu zawór hydrauliczny. Dwa dni temu wymieniłem olej z filtrem, oczywiście na Motul X-Clean+ 5W30, dodałem jak zalecane również Archoil. Problem nadal występuje, terkotanie narasta wraz z obrotami i nie jestem w stanie stwierdzić na 100% co to jest. Przychodzą mi do głowy jeszcze popychacze hydrauliczne, wtrysk. Rozrząd był robiony w zeszłym roku, nie ma na nim więcej niż 30k. Nie chce wymieniać pół auta, dlatego potrzebuję fachowego ucha. Pozdro
  8. Proszę forumowiczów o pomoc a w szczególności osoby które zjadły zęby na benzynkach jedynki. Od kilku tygodni zaczął terkotać dziwnie motor, stało się to nagle, nie narastało. Filmiki z zewnątrz i wewnątrz na linkach: Miałem jeszcze trochę przed zaczęciem terkotania (nie wiem czy sprawy powiązane) błąd 30C1 - Regulacja ciśnienia oleju. Błąd jest nieciągły, wywala go raz na miesiąc po jeździe na trasie. Wyeliminowałem czujnik ciśnienia, bo wydaje mi się że błąd byłby wtedy ciągły gdyż czujnik działa cały czas, obstawiam tu zawór hydrauliczny. Dwa dni temu wymieniłem olej z filtrem, oczywiście na Motul X-Clean+ 5W30, dodałem jak zalecane również Archoil. Problem nadal występuje, terkotanie narasta wraz z obrotami i nie jestem w stanie stwierdzić na 100% co to jest. Przychodzą mi do głowy jeszcze popychacze hydrauliczne, wtrysk. Rozrząd był robiony w zeszłym roku, nie ma na nim więcej niż 30k. Nie chce wymieniać pół auta, dlatego potrzebuję fachowego ucha. Pozdro
  9. Proszę forumowiczów o pomoc a w szczególności osoby które zjadły zęby na benzynkach jedynki. Od kilku tygodni zaczął terkotać dziwnie motor, stało się to nagle, nie narastało. Filmiki z zewnątrz i wewnątrz na linkach: Miałem jeszcze trochę przed zaczęciem terkotania (nie wiem czy sprawy powiązane) błąd 30C1 - Regulacja ciśnienia oleju. Błąd jest nieciągły, wywala go raz na miesiąc po jeździe na trasie. Wyeliminowałem czujnik ciśnienia, bo wydaje mi się że błąd byłby wtedy ciągły gdyż czujnik działa cały czas, obstawiam tu zawór hydrauliczny. Dwa dni temu wymieniłem olej z filtrem, oczywiście na Motul X-Clean+ 5W30, dodałem jak zalecane również Archoil. Problem nadal występuje, terkotanie narasta wraz z obrotami i nie jestem w stanie stwierdzić na 100% co to jest. Przychodzą mi do głowy jeszcze popychacze hydrauliczne, wtrysk. Rozrząd był robiony w zeszłym roku, nie ma na nim więcej niż 30k. Nie chce wymieniać pół auta, dlatego potrzebuję fachowego ucha. Pozdro
  10. Proszę forumowiczów o pomoc a w szczególności osoby które zjadły zęby na benzynkach jedynki. Od kilku tygodni zaczął terkotać dziwnie motor, stało się to nagle, nie narastało. Filmiki z zewnątrz i wewnątrz na linkach: Miałem jeszcze trochę przed zaczęciem terkotania (nie wiem czy sprawy powiązane) błąd 30C1 - Regulacja ciśnienia oleju. Błąd jest nieciągły, wywala go raz na miesiąc po jeździe na trasie. Wyeliminowałem czujnik ciśnienia, bo wydaje mi się że błąd byłby wtedy ciągły gdyż czujnik działa cały czas, obstawiam tu zawór hydrauliczny. Dwa dni temu wymieniłem olej z filtrem, oczywiście na Motul X-Clean+ 5W30, dodałem jak zalecane również Archoil. Problem nadal występuje, terkotanie narasta wraz z obrotami i nie jestem w stanie stwierdzić na 100% co to jest. Przychodzą mi do głowy jeszcze popychacze hydrauliczne, wtrysk. Rozrząd był robiony w zeszłym roku, nie ma na nim więcej niż 30k. Nie chce wymieniać pół auta, dlatego potrzebuję fachowego ucha. Pozdro
  11. Proszę forumowiczów o pomoc a w szczególności osoby które zjadły zęby na benzynkach jedynki. Od kilku tygodni zaczął terkotać dziwnie motor, stało się to nagle, nie narastało. Filmiki z zewnątrz i wewnątrz na linkach: Miałem jeszcze trochę przed zaczęciem terkotania (nie wiem czy sprawy powiązane) błąd 30C1 - Regulacja ciśnienia oleju. Błąd jest nieciągły, wywala go raz na miesiąc po jeździe na trasie. Wyeliminowałem czujnik ciśnienia, bo wydaje mi się że błąd byłby wtedy ciągły gdyż czujnik działa cały czas, obstawiam tu zawór hydrauliczny. Dwa dni temu wymieniłem olej z filtrem, oczywiście na Motul X-Clean+ 5W30, dodałem jak zalecane również Archoil. Problem nadal występuje, terkotanie narasta wraz z obrotami i nie jestem w stanie stwierdzić na 100% co to jest. Przychodzą mi do głowy jeszcze popychacze hydrauliczne, wtrysk. Rozrząd był robiony w zeszłym roku, nie ma na nim więcej niż 30k. Nie chce wymieniać pół auta, dlatego potrzebuję fachowego ucha. Pozdro
  12. Cześć :cry2: Proszę forumowiczów o pomoc a w szczególności osoby które zjadły zęby na benzynkach jedynki. Od kilku tygodni zaczął terkotać dziwnie motor, stało się to nagle, nie narastało. Filmiki z zewnątrz i wewnątrz na linkach: Miałem jeszcze trochę przed zaczęciem terkotania (nie wiem czy sprawy powiązane) błąd 30C1 - Regulacja ciśnienia oleju. Błąd jest nieciągły, wywala go raz na miesiąc po jeździe na trasie. Wyeliminowałem czujnik ciśnienia, bo wydaje mi się że błąd byłby wtedy ciągły gdyż czujnik działa cały czas, obstawiam tu zawór hydrauliczny. Dwa dni temu wymieniłem olej z filtrem, oczywiście na Motul X-Clean+ 5W30, dodałem jak zalecane również Archoil. Problem nadal występuje, terkotanie narasta wraz z obrotami i nie jestem w stanie stwierdzić na 100% co to jest. Przychodzą mi do głowy jeszcze popychacze hydrauliczne, wtrysk. Rozrząd był robiony w zeszłym roku, nie ma na nim więcej niż 30k. Nie chce wymieniać pół auta, dlatego potrzebuję fachowego ucha. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.