Skocz do zawartości

Rsbeat

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    745i e65

Osiągnięcia Rsbeat

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Masz po prostu mocne szarpnięcia na redukcji , cewki jak byś miał uwalone to słyszał byś ze silnik pracuje nie równo, miałem ten sam problem w 745i . Polecam zmienić olej w skrzyni z filtrem , konektor mechatronika oraz tulejki łączące mechatronike ze skrzynia, podejrzewam ze od nowości nie wymieniane były, przerabiałem to u siebie .
  2. Wymiana co 40tys km jak kolega wspomniał wyzej, 720 zł masz miche ZF z 7 litrami oleju, wazne zeby przy wymianie oleju wymienic konektor mechatronica (40zł)i 4 tulejki łaczące mechatronike ze skrzynią (86zł). Nie daj sobie wmówic zeby nie zmieniac tulejek u mnie przy przebiegu 140k były juz plaskie i nie uszczelniały dobrze połączenia miedzy skrzynia a mechatronika , powodowało to szarpnieciami podczas zmiany biegów .
  3. Wyłącz gaz lub wyciągnij bezpiecznik od sterownika gazu i spróbuj odpalic i pojezdzic , prawdopodobnie sterownik od gazu wali po całym ukladzie , kwestia odpowiedniego ustawienia sterownika lpg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.