Skocz do zawartości

Double Vanos

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 745i, E92 330i

Osiągnięcia Double Vanos

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. A spryskac jakims odrdzewiaczem? Ewentualnie WD40?
  2. Dzien dobry, troche pordzewialy mi kola pasowe. Jak na zdjeciach.
  3. dzięki za odpowiedz, finansowo dam jakos rade z ta skrzynia. Woz nie jest z Japonii mam go juz ze soba jakaś dekadę :) A o co chodzi z tymi uszczelniaczami/rurka? Jakaś wada fabryczna?
  4. Mam 745i z 2004 z nalotem poniżej 100k. Nigdy do tej pory nie wymieniałem oleju i niby BMW nie przewiduje wymiany przez cały okres eksploatacji. Ale czy przewidują 16 lat eksploatacji? :) Jest sens wymieniać czy nie, bo nie jest to tania impreza licząc i olej i miskę. :?:
  5. A ja nigdzie nie napisalem ze mam ID5. Z tego co wiem, to ID5 montowali od lipca 2016, a moj samochod niestety jest z kwietnia. Napisalem o zmianie na ID6, bo jak juz zmieniac to na najnowsze, z takiego zalozenia wychodze.
  6. Czesc, jakis czas temu wszedlem w posiadanie f30 335d z 2016 wyposazonej w NBT EVO E16202A. Czy na tym sprzecie mozna odpalic Apple Carplay (bez szkody dla innych funkcji, wieszania sie systemu itd.)? Goscie/koderzy m.in. z Allegro utrzymuja ze tak. Natomiast goscie z bimmertech twierdza ze nie i ze trzeba dolozyc hardware w postaci mmi boxa (to juz chuba lepiej wymienic jednostke na id 6). Jak jest prawda? Co polecacie?
  7. Halo halo, ktoś coś? Ani abs ani dsc nie jest mi niezbedne, ale woz ma byc jak igla. Zasada to zasada :) Zatem bede wdzieczny za konstruktywne porady.
  8. Witam Panowie, Pacjent: E92 330i N52 z malym przelotem (ten woz to moja milosc) Objawy: Po kazdym odpaleniu wywala komunikat Driving Stability. Please drive moderately. I swieca sie wszystkie kontrolki ABS/DSC. Na poczatku komunikat wywalilo raz, pozniej zniknal, ale kilka dni pozniej jak sie pojawil, tak zostal na stale. Wstepna diagnoza: Bledy jak na ponizszym zdjeciu. Elektryk z ASO twierdzi ze pompa abs do wymiany. Koszt nowej to 9 klockow :duh: Czy to faktycznie pompa do wymiany? Zakup w ASO nie wchodz w gre. Patrzylem na pompy na allegro, ale zadna nie ma nr seryjnego, ktory wedle dealera czy RealOEM do mnie pasuje. Potrzebuje pompy: http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=WB51-EUR-04-2007-E92-BMW-330i&mg=34&sg=20&diagId=34_1497&q=34506777160 Co z tym dalej poczac? Bede wdzieczny za pomoc.
  9. Z reguły nie polecam żadnych usług ani warsztatów, bo to jednak jakaś odpowiedzialność. Jednak ostatnio spotkałem się wyjątkowym poziomem profesjonalizmu, a także wewnętrzną chęcią wykonywania zadań profesjonalnie. To rzadko się zdarza. Dlatego wspominam tu o El-tecu http://www.el-tec.pl. Panowie naprawdę mają głowy na karku i można spokojnie zakładać, że rozwiązanie, które zaproponują będzie w pełni przemyślane i wykonane na najwyższym poziomie. W moim przypadku Panowie zamontowali (a właściwie poprawili montaż po ASO), jak i poprawili sam tłumik BMW Performance (niby dedykowany tłumik, ale końcówki nie pasowały długością do mojego wozu). Teraz wszystko wygląda kilkukrotnie lepiej. Także jeśli ktoś potrzebuje dobrego specjalisty od wydechów w okolicach Warszawy to polecam, szczerze!
  10. Witam, Jak w temacie jaki najlepszy soft do E65 kupić?
  11. Wymieniłem właśnie układ wydechowy w samochodzie. Chciałbym zrobić reset adaptacji w DIS. Znalazłem tę opcję tyle, że wyświetla się kilka możliwości: 1. Reset adaptations 2. Reset learned variants 3. Reset adapatations and learned variants (coding). Którą opcję wybrać? PS Inpą nie mogę, zresetować adaptacji - wywala mi błąd ERROR_ECU....
  12. Teraz udalo mi sie doprowadzic do tego ze inpa i ncs wykrywa nowa wartosc Ah. Zmienilem batterie klasse w pliku .MAN i sg codieren na CAS. Czy tak jest ok? Ale nadal nie moge zarejestrowac nowego aku za to bez problemu kasuje histogram. Jesli nadal mam przywracac samochod do ustawien fabrycznych to prosze o bardziej szczegolowe informacje.
  13. Kolego Łysy, Odniosłem połowiczny skuces więc potrzebuję jeszcze trochę pomocy. 1. Postępowałem zgodnie z tą instrukcjąhttp://chomikuj.pl/ontas/BMW/NCSEXPER/NCS+Expert+-+Change+FA,1802734711.pdf Z tym, że oczywiście wpisywałem właściwy model auta i zakodowałem FA do CAS i NFRM. 2. Chciałem zarejestrować aku w Tool32, ale dostałem taki komunikat: http://img856.imageshack.us/img856/5920/tool32.jpg Czyli zarejestrować nowego aku się nie udało. Jak wejdę w NCS i chcę dopisać coś w FA to widzę poprawną zmienioną wartość akumulatora, ale jak chcę odczytać np. CAS to w folderze WORK jest stara wartość czyli Batterie_Klasse 70Ah. Co dalej z tym począć?
  14. Dzieki to juz jest cenna informacja. A kodowac tez NFRM? Z tego tez moge odczytac FA
  15. W Tools32 nie jestem w stanie zmienić pojemności aku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.