Skocz do zawartości

wcooba

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 &E92

Osiągnięcia wcooba

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziekuje za porady Panowie. Plyte wzmacniacza ogladalem od spodu i nic dziwnego nie bylo widac, chociaz raczej zimnego lutu bym nie rozpoznal. Kondensatory nie spuchniete - znam temat ze starych plyt glownych :) Skalniam sie ku wiazce pomiedzy drzwiami a slupkiem - odkrecilem dzis kostke w slupku i probowalem ja rozpiac. Po poruszaniu kablami i zamocowaniu kostki z powrotem wyglada ze problem pozstal na stale - wiec chyba przemiescilem ukruszony kabel. Jak rozpiac ta kostke? Podnioslem zawleczke i probowalem odciagnac ale nie bardzo to szlo. Ten plastik wyglada dosc delikatnie - nie chcialbym polamac. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Witam. Moze ktos sie spotkal z podobnym problemem. Mam e92 z podstawowa opcja hifi S676A. Od jakiegos czasu glosniki w drzwiach kierowcy losowo przestaja grac, po zwiekszeniu glosnosci kanal wracal. Pierwszy podejrzany: glosnik. Po wymianie na nowy - problem ciagle jest. Nastepny podejrzany: wzmacniacz. Jednak po wymontowaniu i ogledzinach, wszystko wyglada dobrze. Nie ma sladu wody czy spalonych elementow: Ostatni podejrzany: okablowanie. Ale poza inspekcja kostki drzwi nie bardzo wiem jak sie za to zabrac. Jakies sugestie? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Z wlasnego doswiadczenia przestrzegalbym przed pirackim carplay, a w szczegolnosci wersja full screen. Mialem taki wynalazek wgrany i na ostatnim przegladzie po aktualizacji software auto “zgubilo” wszystkie licencje idrive. Musicalem zaplacic z wlasnej kiedzeni za przywrocenie fabrycznych certyfikatow + auto mialo dodatkowy dzien postoju w warsztacie. Do tego wszystkiego idrive zostal oznaczony w ich systemie jako manipulowany, co moze miec konsekwencje przy roszczeniach gwarancyjnych. Takze tego - polecalbym rozsadek z tym “oszczedzaniem” Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Dzieki - kupilem autosol pare dni temu ale zwykla szmatka to niewiele daje. Sprobuje dokupic ta stalowa welne 0000 Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Czarne akcenty na bialym aucie wygladaja bardzo dobrze! Czego uzywales do polerowania tlumika? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Wiec z tylu 13 z przodu 15mm. Tak to wyglada: Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Wiadomo - kazdy lubi co innego. Odnosnie ponadczasowego stylingu to 759 individual sa wspolczesna interpretacja tego wzoru. Ponizej na moim daily: Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Dzieki Panowie. Darek - sprawdze jutro te dystanse i dam znac. Randall - ale to jest stare auto :lol:
  9. Wiem ze wiekszosc ludzi je zaklada. Ja osobiscie wole estetyke 220 - ale pewnie jestem dziwny ;) Obiektywnie 220 to lepsza felga: kuta czyli mocniejsza i lzejsza. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Witam. Widze ze jest tu paru wlascicieli e92 M3. Jako nowy na forum chcialbym pochwalic sie moim egzemplarzem z kierownica po zlej stronie ;) Moj egzemplarz to przed liftingowy Jerezschwarz z manualna skrzynia. Posiadam go od roku i staram sie pozostawic w miare oryginalnym stanie. Lista subtelnych modow: - sprezyny H&R - dystanse - kierownica obszyta alcantara - dzwignia biegow zmieniona na krotszy M Performance - ekran centralny (CCC) zmieniony na system z Androidem - tylne swiatla zmienione na polift Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Hah - taki urok pisemnej polemiki internetowej ;) To prawda - ja swoje zmienilem po 110kkm. Wracajac do tematu wibracji - kazdy ma inne oczekiwania. Ja osobiscie lubie w E92 to ze jest dosc surowe. Jednak jesli ktos uzywa jako daily - w zupelnosci moge zrozumiec ze takie rzeczy moga meczyc w dluzszej perspektywie. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Ciekawy watek. Jako wlasciciela e92 M3 zaciekawila mnie teza ze silnik w starych m3 byl zamocowany bezposrednio. Ale to nieprawda - w e92 jak najbardziej jest na gumowych poduszkach. Po prostu technologia poszla do przodu I nowsze modele maja active engine mounts. Podobnie jak cywilne modele - jestem pewien ze w e60 diesel bedzie wiecej wibracji niz w g30 :) Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Ok - dzieki kolego Randall. Jako nowy tutaj nie orientuje sie na temat trolli :) Jesli dalem sie wciagnac w jakis ogien krzyzowy - prosze zignorowac moj post powyzej...
  14. Breras - jaka jest twoja teza? Op spytal czy E92 m3 jest awaryjne I co nalezy zrobic po zakupie zeby spac spokojnie. Kilku posiadaczy tych aut wypowiedzialo sie z doswiadczenia ze ogolonie auto jest solidne. Panewki powinny byc wymienione po ok. 100kkm - ale nie jest to jakis powalajacy koszt. Przepustnice moga sie zepsuc - wtedy mozna wymienic lub zregenerowac. Znow - nie jest to jakis kosmiczna inwestycja. Ogolnie koszty nie sa jakies wysokie biorac pod uwage osiagi i wyjatkowosc tego auta. Jak z kazdym autem o takich parametrach - jesli ma sie tylko budzet na zakup, powinno sie szukac czegos innego.
  15. LOL - widze ze kultura na Polskim forum BMW silna! M3 E92 to kultowe auto - wiele osob na zachodzie jezdzi do dealera nimi... Nie pozdrawiam. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.