Skocz do zawartości

zochu91

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 550i

Osiągnięcia zochu91

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. W jakim dekoderze można zobaczyć taką wizualizację? bimmer.work rzadko kiedy działa
  2. Ja mam M pakiet i zawieszenie EDC standardowe (nie obniżone). W F10 można było w M paku wybrać zawieszenie EDC albo zawieszenie M sportowe. Ja dodatkowo mam Dynamic Drive, ale nie wiem czy w zawieszeniu M nie był on w standardzie. W E60 miałem zawias M i Dynamic Drive, ale tam widniało to jako dwie oddzielne opcje wyposażenia.
  3. Tak, powinno działać. Tylko przekodować będziesz musiał zapewne Kafas, SZL, FEM i chyba CIC
  4. Wymiana szyby, wymiana deski, dokupienie kodów FSC (odblokowania czytania znaków) dla kamery KAFAS. Koszt to koszt części + ok. 50-100 eur za FSC + kodowanie. A po co ma wymieniać deskę? Chyba, że kolega pisząc "przyciski po lewej stronie kierownicy" ma na myśli systemu asystujące - wtedy tak :) Do samego asystenta świateł drogowych wystarczy dołożyć kamerę kafas + szybę dedykowaną do KAFAS, dodatkowo manetki SZL z przyciskiem "auto", trochę kabelków i kodowanie. W przedlifcie chyba obejdzie się bez kodu FSC. Ja dokodowałem rozpoznawanie znaków drogowych bez kodu. W polifcie już BMW się wycwaniło.
  5. Wymiana szyby, wymiana deski, dokupienie kodów FSC (odblokowania czytania znaków) dla kamery KAFAS. Koszt to koszt części + ok. 50-100 eur za FSC + kodowanie. A po co ma wymieniać deskę? Chyba, że kolega pisząc "przyciski po lewej stronie kierownicy" ma na myśli systemu asystujące - wtedy tak :) Do samego asystenta świateł drogowych wystarczy dołożyć kamerę kafas + szybę dedykowaną do KAFAS, dodatkowo manetki SZL z przyciskiem "auto", trochę kabelków i kodowanie. W przedlifcie chyba obejdzie się bez kodu FSC. Ja dokodowałem rozpoznawanie znaków drogowych bez kodu. W polifcie już BMW się wycwaniło.
  6. Masz rację, aż sprawdziłem z ciekawości po ile się sprzedają. Nie sądziłem, że X3 można tak tanio kupić - zwracam honor :mrgreen: Ta np. sprzedała się za 4400 +koszty aukcyjne: https://autoastat.com/en/vehicle/5UXWX9C58E0D20662-10351976?s=aHR0cHM6Ly9hdXRvYXN0YXQuY29tL2VuL2Zvcm0/YXVjdGlvbiU1QjAlNUQ9MSZhdWN0aW9uJTVCMSU1RD0yJmRhdGVGcm9tPTIwMTktMTItMTYmZGF0ZVRvPTIwMjAtMDItMTQmbWFrZT03Jm1vZGVsPTEyNCZyZWdpb249MSZzZWFyY2g9JnN0YXRlPSZ0eXBlPTEmeWVhckZyb209MjAxNCZ5ZWFyVG89MjAxNg%3D%3D
  7. Zacznik od Carfaxu. Możliwe że auto nie jest przyszykowane, a po prostu jest to jego druga, bądź trzecia szkoda i dlatego trafił na aukcję. Nie ma informacji o sprzedaży przez Ubezpieczyciela, aczkolwiek ostatnio zdarzają się przypadki że iaai i copart nie podają nazwy sprzedawcy. Jeżeli poza tą szkodą ma czysty carfax to zainwestowałbym na Twoim miejscu w raport z serwisu BMW i sprawdził jak był serwisowany. Noi drożej jak 10.000$ go nie licytuj bo nie warto :) Naprawa dla ogarniętej osoby będzie prosta.
  8. A to na pewno jest to samo auto? Wg Vinu to zwtykły cooper S. Na otomoto jest sprzedawany jako cooper works. Chociaż moc podana jak przy zwykłym "S". Podsufitka najpierw jest jasna a potem ciemna. W USA jest gładki lakier a w PL są pasy na nadwoziu. Wydaje mi się, że auto nie jest podpicowane, tylko zostało ściągnięte z USA, naprawione, "upięknione" stylistycznie, pojeździło trochę i znowu zaliczyło dzwona.
  9. Tylne prawe poszycie musiało zostać wymienione. No chyba że gość znalazł cierpliwego magika który to wyciągnął ( w co wątpię ). Nie było run&drive bo wystrzeliła kurtyna (a więc i napinacze kierowcy+klema pirotechniczna). Przód moim zdaniem krzywo siedzi, bo prawy zamek maski jest niedomknięty, a nie ze względu na krzywe spasowanie. Potwierdzałoby to zdjęcie ekranu nawigacji (komunikat o wysokiej temperaturze spod maski pojawia się po jej otwarciu). Jeśli dobrze naprawiony to możesz się zainteresować. Pewnie trzeba będzie go przerobić na Europę, bo włącznik świateł jest z wersji USA, więc i lampy tylne pewnie USA.
  10. I tak samemu go nie ściągniesz, więc zagadaj z dobrą firmą importującą auta z USA aby Ci podesłali carfax na ten egzemplarz. Auto od dużej ubezpieczalni a to spory plus. Potem wykup sobie od kogoś raport z serwisu BMW, jeśli nie będzie nic niepokojącego to śmiało go lictyuj. To bardzo łatwe uszkodzenia do odratowania. Na pewno będziesz miał do prostowania/wymiany felgę, do wymiany drążek kierowniczy, błotnik, klosz albo całą lampę. Reszta wyjdzie w praniu. Run & Drive oznacza jedynie tyle, że auto zapala i można wrzucić drive/Reverse i przetoczyć się kawałek do przodu/tyłu - nic więcej :)
  11. 55 tys. na gotowo? Może jeszcze z akcyzą, naprawą i dostosowaniem do warunków europejskich ? :) Kosztowało..czyli czas przeszły, a auto nie jest dostosowane jeszcze czyli bez przeróbki. Akcyzę ma opłaconą, poza tym to jest tylko 3,6% . Nie mów że płacisz za takie sztuki więcej. Przelicz sobie to jeszcze raz na spokojnie to się przekonasz że 55 to wyjdzie to auto ale bez akcyzy. Kurs dolara 2-3 miesiące temu wynosił 4 złote! Do tego koleś zamroził te załóżmy 55 tysięcy na 2 miesiące, potem jeszcze dołożył kilka tysi żeby auto naprawić, ogarnął rzeczoznawcę, przygotował do sprzedaży a Ty mówisz koledze żeby zaproponował 57 tysięcy? :mad2: No pewnie, najlepiej żeby sprzedający oddał to auto za 25K bo przecież wczoraj finał WOŚP był :) A potem się dziwimy, że w Polsce same kombinowane trupy są... Jak tu się każdy czepia odprysków na masce w 10 letnim aucie... Jak ktoś chce takie auto taniej to niech sam sobie wyłoży kase w ciemno kupując auto ze zdjęć, poczeka 2 miechy na przypłynięcie kontenera, ogarnie warsztat, naprawi, załatwi akcyze itp, zarejestruje to wyjdzie go to auto te 55-58 tys. W tej aukcji (jeśli jest naprawiony zgodnie ze sztuką) koleś chce uczciwie zarobić z 5 tysięcy za swoją włożoną pracę i fatygę.
  12. 55 tys. na gotowo? Może jeszcze z akcyzą, naprawą i dostosowaniem do warunków europejskich ? :)
  13. Kurtyny są takie same, poduszki w fotelach też. Nie wiem jak z deską, ale w kierownicy z USA masz 2 naboje, a w Europie 1 nabój. Nie wiem czy w Europie występują też poduszki kolanowe
  14. A mógłbyś sprecyzować co masz na myśli pytając "co trzeba zrobić"? Przed kupnem sprawdź carfax dla tego auta. Sprzedane zostało na copart przez dealera w całości co nie oznacza że nie ma historii wypadkowej. Warto zweryfikować czy wcześniej nie była uszkodzona. Jeżeli chodzi o dostosowywanie bmw z USA do polskich warunków to standardowo: -zmiana tylnych lamp -dołożenie przeciwmgielnych -kodowanie radia/nawigacji -ewentualna zmiana języka i tarcz zegarów
  15. Zależy kto czego potrzebuje. Jak dla mnie brakuje mu: -asystenta pasa ruchu -asystenta martwego pola -head UP -harman/kardon -foteli komfortowych -kamery cofania (ew. kamer 360) To takie minimum w mojej ocenie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.