Nie jestem pewien jaki jest zbiorniczek ,będę musiał to sprawdzić. Nie zaglądałem do auta bo wszystko wyglada jakby wporzadku , podłączyłem pod Inpe i sprawdzałem wartości temperatur i chyba sa w normie bo po 2,5 godz jazdy dość żwawiej( jazda po mieście i trochę w trasie) temp oleju max 102 a tem wody max 97 potem schodzi do 92 i tak dalej. Węże są delikatnie twardawe po takiej jeździe ale chyba to normalne. Wentylator normalnie się załącza nawet jak mocniej się zagrzeje to drugi bieg wchodzi, wiec chyba jest ok, termostat tez otwiera , ciepło w środku , dolny i górny waż ciepłe , chłodnica tez ciepła , czyli rozumiem ze obieg i wszystko jest tak jak być powinno. Ale ta kontrolka nie daje mi spokoju, wiec dzisiaj znowu spróbowałem odpowietrzyć i odziwo kontrolka zgasła ale nie na długo bo potem znowu się pojawiła ja jakieś 5 minut , następnie znowu poczekałem aż ostygnie i jeszcze raz odpowietrzylem i znów kontrolka zgasła na chwile potem znowu się pojawiła, wyglada to tak jakby odrazu coś się zapowietrzalo od dołu zbiorniczka, zauważyłem dziś również ze na tym mocowaniu zbiorniczka tam pod nim gdzie jest ten kruciec czy coś i na dole niebieski odpowietrznik, jak lekko ruszę to leci płyn z miejsca tego łączenia z tej mniejszej części, to miejsce na które nachodzi z góry zbiorniczek, ale normalnie płynu nie ubywa nic bynajmniej nie zauważyłem i w zbiorniczku tez jest stan. Na myśl przychodzi mi tylko wymiana zbiorniczka, czytałem gdzieś ze same te oringi wystarczy wymienić , ale nie wiem czy to będzie to , bo jak tym nie poruszę to nie leci nic a jak lekko ruszę na bok to leci ciurkiem ale tak jest ok.