Skocz do zawartości

Skimir

Zarejestrowani
  • Postów

    607
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 X5 n62 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Skimir

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Skimir

    Uszkodzona pompa paliwa?

    No dzięki. Będę kombinować choć warunki słabe. Póki co mogę odpalać na gazie… Przy filtrze więcej roboty bo od spodu trzeba a i problem taki, że nie wiem jak to tam jest pozaciskane - opaski jednorazowe, skręcane czy sprężyste… boję się, że rozbiorę i utknę z powodu drobiazgu.
  2. Skimir

    Uszkodzona pompa paliwa?

    Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia tego regulatora czy raczej nie?
  3. Skimir

    Uszkodzona pompa paliwa?

    Gdzie jest regulator ciśnienia w tym samochodzie?
  4. Cześć. Pacjent: e53, 4.4 n62 (320KM). Nagle przestał pracować na PB, ledwo chodzi, dusi się, telepie, gaśnie… na LPG jest dobrze. Podejrzewam problem z zasilaniem paliwem. Ponieważ, jestem poza domem mam ograniczone możliwości diagnostyki i grzebania. Czy w tym modelu jest tylko jedna pompa paliwa, ta w zbiorniku? Jakieś dodatkowe regulatory ciśnienia itp. czy tylko pompa, która podaje nonstop paliwo? Co sprawdzić na szybko? Dużo roboty jest z wymianą tej pompy?
  5. Cześć. Miałem dziwny problem ze skrzynią 6hp26x. Otóż, przy delikatnym schodzeniu z prędkości, skrzynia opóźniała się z redukcją biegów. W efekcie przy około 40km/h obroty spadały poniżej 1000 i delikatne dodanie gazu dawało efekt mulenia chyba na szóstym biegu aż było słychać takie rzężenie… Dynamiczna jazda lub włączenie S likwidowało ten problem. Pomyślałem - mechatronika! Rozebrałem, przepłukałem, przedmuchałem wszystko co tam jest, dałem nowe tłoczki, nową płytę, okular i te rurki, zalałem nowym olejem… No i problem się zmniejszył, choć nie zniknął ale pojawił się nowy. Po rozgrzaniu skrzyni poszarpuje piąty bieg, szarpnie raz, drugi i przy kolejnej redukcji wrzuca tryb awaryjny. Jazda na manualu z pominięciem piątki powoduje, źe da się tak jeździć bez trybu awaryjnego… włączenie trybu S też zasadniczo niweluje ten problem. Co poszło nie tak? Poziom oleju ustalony zgodnie z serwisówką. Olej - ori ZF, reszta gratów też.
  6. Mam tą skrzynię. Nie bardzo mi się teraz chce włazić pod samochód ale w mojej opinii jest poziomo - bez dokładnego mierzenia nie dostrzegam pochylenia.
  7. Skimir

    Diagnoza PDC.

    Cześć. Zaczął mi szwankować PDC. Czasem działa poprawnie a czasem wydaje długi sygnał z tylnego głośniczka, miga diodą na włączniku (awaria) i po pewnym czasie się wyłącza całkowicie. Czy sygnał z tylnego głośnika oznacza, że błąd dotyczy tylnych czujników? Jak zidentyfikować uszkodzony czujnik? Czy wszystkie czujniki PDC są takie same i zamienne (mam kilka w garażu)?
  8. Proszę o rozkodowanie VIN WB10J110XKZ725389
  9. Jaka tam jest przetwornica? Były przetwornice w których nagminnie puszczał lut pod tranzystorem - da się to łatwo naprawić.
  10. Spróbowałem się pobawić tymi ryglami i trochę pomogło. Maska odskakuje na tyle, że już zaczep w zamku nie łapie rygla z powrotem jak puszczę wajchę. Nie ma szału, bo mogłoby to zdecydowanie lepiej „odskakiwać” ale jest lepiej. Dzięki.
  11. Mam też problem z otwieraniem maski. Trochę posprawdzałem wstępnie i co wyszło. U mnie najprawdopodobniej problem nie leży w zamkach maski ale w tym, źe po odryglowaniu maska nie odskakuje na tyle aby zwolnić zaczepy. Po puszczeniu „wajchy” rygle (z reguły ten prawy) łapią z powrotem maskę. Wystarczy, że ktoś w chwili gdy ciągnę za uchwyt lekko podnosi maskę do góry i wszystko działa jak trzeba. Może te sprężyny już są słabe, może siłowniki maski. Czy u Ciebie maska sama idzie do góry czy musisz ręką ją otwierać?
  12. Sprawdził bym jeszcze odmy i czy nie bierze lewego powietrza. Druga kwestia to valvetronik tego na ślepo nie ma co ruszać bo to złożona kwestia.
  13. Tak na poważnie? Porównujesz opony, które nie są założone na felgi i nie napompowane a następnie wyciągasz wnioski?
  14. Sprawdzam czy da się to zrobić bez opuszczania sanek. Wg znalezionego opisu nic nie trzeba dodatkowo rozkręcać ale opis był dość niejasny…
  15. Cześć. Jak się wymienia krzyżak kolumny kierownicy w e53 z silnikiem n62 (czyli polift)? Nie mogę znaleźć dokładnego opisu - w newtis jest tylko opis do przedliftu a to trochę inna konstrukcja, na youtube też posucha… Da się to wymienić bez demontażu połowy gratów z komory silnika. Dostęp dosyć słaby ale może…
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.