Skocz do zawartości

kmlody

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D'99

Osiągnięcia kmlody

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś sie orientuje czy taki kondensator można wymienić? Macie może schemat takiego sterownika? Auto jest z 1999 roku.
  2. Witam serdecznie, mam problem z moja bunią.... Samochód przez ostatni rok bardzo mało używany, przepalany od czasu do czasu. Podjechałem ją na myjnie i kiedy wjechałem na stanowisko nagle zgasła, ale bez żadnego komunikatu. Nie wiem czy to zbieg okolicznoci czy nie, ale sekundę przed zgasnięciem nacisnąłem przyciski zamykania szyb żeby mieć pewnosc ze mi woda nie wleje sie do srodka. Samochód zgasł i juz nie dal sie odpalic. Sprawdziłem paliwo czy wyplywa z filtra i wszystko z paliwem jest ok. Samochod podłazylem pod kompa i wyszedł mi taki blad: 7760 capacitor voltage 2 for cylinders 4,5,6 voltage to low sprawdzalem w kodach bledow i wyszlo ze jest to wina kondensatora sterowania wtryskow 4,5,6. samochod kreci ale zaraz po odpalenia gasnie, nie jest w stanie pracowac nawet pol sekundy. kiedy odlacze wtyczke z ktoregos z wtryskow 4,5 lub 6 to odpali, ale chodzi jak traktor. sprawdzalem parametry live w Inpie podczas krecenia i napiecie kondensatora dla cylindrow 1,2,3 rosnie, natomiast dla cylindrow 4,5,6 jest caly czas 0.8V. cisnienie paliwa na szynie rosnie do ok 300 bar, cisnienie pompki progowej ok 4 bar. mieliscie juz kiedys do czynienia z takim bledem? czy ten kondensator znajduje sie w sterowniku silnika? jakies sugestie co robic?
  3. A mozesz napisac jakie sa Twoje odczucia po wymianie? Czy nie bylo klopotow z biciem nowych tarcz?
  4. Dzieki za podpowiedzi. Zdecydowalem sie na tarcze Bosch i na klocki Textar. Mam nadzieje ze nie bede zalowal.Jak juz bede po wymianie i po tescie dam Wam znac:)
  5. Witam serdecznie, Podczas wymiany kol na zimowe sprawdzilem grubosc tarcz hamulcowych w przodu i wyszlo ze po obu stronach jest troche mniej niz 34mm. Na tarczy jest nabity minimalny wymiar 34.1mm . Stad moje pytanie do Was jakie tarcze hamulcowe polecacie? do e39 kupowalem oryginaly i byly super, do x5 przeraza mnie troche cena, jednak nie chcialbym kupic czegos taniego i po miesiacu zmieniac jeszcze raz. Co myslicie o tarczach Textar, Brembo, Bosch? cena jest o wiele lepsza jednak obawiam sie ich jakosci....
  6. Resetowalem wirtualna maszyne, nawet odinstalowalem i ponownie zainstalowalem VMware workstation. Podane haslo i login rowniez probowalem ,ale nie dzialaja. Zastanawiam sie co moglo spowodowac taki problem. Ostatnim razem kiedy dzialalem z Dis-em( ok tygodnia temu) mialem problem z wykryciem glowicy- swiecil sie tylko jeden pasek. Ale mimo to Dis sie uruchamial...... jakies pomysly?
  7. Panowie prosze pomozcie! Mam problem z odpaleniem Dis-a. Inpa dziala bez problemu, Dis rowniez do niedawna dzialal, jednak teraz kiedy chce wlaczyc Dis-a pojawi mi sie taki ekran z pytaniem o login i haslo. Probowalem roznych kombinacji i nic nie dziala. Jak to rozwiazac? Czy to jest problem z wirtualna maszyna czy z plikiem z Dis-em? http://imageshack.us/a/img51/1278/w6ph.jpg
  8. kolego takie przewody najszybiej dostaniesz w ASO. Ja tam kupowalem i majatku nie kosztowaly
  9. kmlody

    zablokowana podłoga

    ja mialem podobny problem,tyle e na wlasne zyczenie. Mianowicie za mocno szarpnalem za ta raczke do otwierania podlogi i wygiela sie os dzwigni :mad2: . Sproboj troche docisnac caly mechanizm do podlogi i wtedy otwieraj- u mnie to pomoglo :cool2: .
  10. kmlody

    530d '99 nie chce palić

    witam czy po podlaczeniu pod kompa sprawdzales pompe podprogowa?powinna dawac caly czas conajmniej 3.7-3.8 bara. jak daje mniej to moze tak byc ze silnik nie odpali. czasem ta pompa sie zawiesza-moze pomoc stukniecie w nia. A czy po przekreceniu zaplonu nie slychac buczenia spod fotela kierowcy? ja bym obstawial albo pompe podprogowa albo czujnik polozenia walka rozrzadu- u mnie byl walniety i silnik tez nie chcial odpalic, tyle ze glownie na rozgrzanym silniku. najlepeij podjedz do kogos bardziej kumatego w temacie BMW na diagnoze. mam nadzieje ze to pomoze.pozdrawiam
  11. zgadza sie, kupilem skrzynie uzywana od Andrzeja, ale najpierw poprosilem go zeby rozebral stara skrzynie i zobaczyl czy da sie to jeszcze naprawic. a poniewaz koszta by przewyzszyly wartosc uzywanej skrzyni w super stanie dlatego zdecydowalem sie na uzywke. wiem ze andrzej naprawia skrzynie automatyczne dla Foty w gdyni i naprawde jest dobry w tym co robi. moj samochod serwisuje u Niego od 4 lat i nigdy nie mialem jakichkolwiek zastrzezen.pisze to jako zadowolony klient, a nie naganiacz. naprawde ospusc sobie tego partacza z Zajaczkowa jak nie chcesz sobie narobic problemow. w razie czego pytaj,chetnie pomoge pozdrawiam
  12. kolego z czystym sumieniem moge Ci polecic warsztat Andrzeja Kwiatkowskiego z Robakowa k/Luzina.tel 602157675 mialem problem ze skrzynia GM w 530d'99. calkowicie mi sie posypala na moje nieszczescie w Holandii.....przywiozlem samochod na lawecie i tak jak Ty szukalem warsztatu ktory moglby mi naprawic skrzynie. popelnilem najwiekszy blad w zyciu i oddalem auto do nie polecam tego warsztatu ze wzgledu na swoje doswiadczenia z nim i jego wlascicielem, ktory naprawia auta bardzo niefachowo. przez telefon powiedzial ze max koszt naprawy to 4500zl i daje rok gwarancji. skrzynie "naprawil" w 3 dni ale juz w czasie jazdu probnej zaczelly wchodzic tryby awaryjne i poslizgi sprzegla. a na dodatek okazalo sie ze naprawa kosztuje 5500!!!!!argumentowal to tym ze musial regenerowac konwerter, a wtedy jeszcze nie wiedzialem ze to i tak sie robi za kazdym razem jak skrzynia jest naprawiana..... poza tym wlal zly olej do skrzyni. 3 razy oddawalem auto do reklamacji, przeciagal terminy i bardzo arogancko mnie traktowal udajac wszystkowiedzacego. zrobilem opinie rzeczoznawcy jednoznacznie wskazujaca na zle przeprowadzona naprawe. zasiegnalem opinii 2 prawnikow ktorzy stwierdzili ze raczej nie mam szans na uzyskanie zwrotu poniesionych kosztow gdyz nie dostalem ani faktury ani rachunku. facet mysli ze jest jedynym na rynku ktory naprawia skrzynie. w koncu oddalem samochod do Andrzeja Kwiatkowskiego, ktory po rozebraniu "naprawionej" skrzyni stwierdzil ze praktycznie nic nie bylo tam wymienione!i byly opiki metalu! w sumie kupilem uzywana skrzynie i auto smiga pieknie. jesli szukasz problemow i chcesz stracic pieniadze-jedz do Zajaczkowa. ja w kazdym razie odradzam ten warsztat wszystkim ktorzy maja problem ze skrzynia. niech moj przyklad bedzie przestroga dla innych . w razie czego zapraszam na PW- moge podac wiecej szczegolow mojej historii pozdrawiam
  13. koledzy calkowicie sie z Wami zgadzam i wlasnie szukam rozwiazania na tym wlasnie forum. Co do "fachowcow" to moge Wam powiedziec ze wlasnie przez takiego partacza mam teraz problemy ze skrzynia. Oddalem auto do naprawy do warsztatu zajmujacego sie tylko i wylacznie naprawa automatow i to byl moj blad.... :mad2: nie dosc ze stracilem 5500zl, mimo ze bylo zapewnienie ze naprawa wyniesie max 4500 to na dodatek jezdzilem do goscia z reklamacja ze 3 razy i zawsze cos wymienial na chybil trafil i zawsze bylo tak samo ze skrzynia, czyli beznadziejnie. Na dodatek ten partacz wlal mi zly olej. A w gadce gosciu mocny i na wszystkim sie zna :evil: Jesli ktos szuka informacji do jakiego warsztatu w pomorskim NA PEWNO nie naprawiac automatu to zapraszam na PW.Zamowilem interfejs wiec po powrocie wymienie dynamicznie olej i sprawdze bledy. mam nadzieje ze sama wymiana oleju pomoze. A tak jeszcze ku przestrodze: z wlasnego doswiadczenia moge Wam powiedziec ze jesli gdzies naprawiacie samochod i po naprawie dostajecie karte gwarancyjna z wpisana kwota naprawy to ZAWSZE bierzcie rachunek do tego. Ja niestety myslalem ze karta gwarancyjna z pieczatka i podpisem wystarczy ale sie mylilem. Mimo ze mam opinie rzeczoznawcy o zle wykonanej naprawie, pismo z ASO o rodzaju oleju jaki powinien byc wlany, historie reklamacji itd to okazuje sie ze w sadzie nic nie zdzialam :mad2: takze troche poplynalem z kasa a auto dalej nie jezdzi tak jak powinno. A co do diagnostyki w ASO. swego czasu jezdzilem na diagnostyke do goscia majacego Impe i GT1, pracujacego w ASO BMW. No i przez niego niepotrzebnie wymienilem jeden wtrysk na nowy (1400zl) bo mi samochod nie odpalal jak byl cieply. Poszukalem na forum i okazalo sie ze przyczyna jest czujnik polozenia walka rozrzadu. Druga jego diagnoza to bylo turbo. Powiedzial ze calkowicie padlo i musze wymienic na nowe. okazalo sie ze winny byl jeden elektrozaworek za 250zl chyba. Takze mam ciekawy obraz tego kto pracuje w ASO. Oczywiwscie nie mowie tu o wszystkich,ale ryzyko jest.
  14. dzieki za informacje. wiem ze musze zmienic olej na wlasciwy. niestety bede mogl to zrobic dopiero za 2 tygodnie gdyz jestem teraz za granica. A pytam o wskazowki gdyz dowiadywalem sie u znajomego mechanika ktory naprawia skrzynie do BMW,rowniez GM i stwierdzil ze raczej wie o co chodzi i wyklucza konwerter i olej,tzn wplyw zlego oleju na prace skrzyni.oczywiscie nie podzieli sie ta informacja za "piekne oczy", dlatego pytam Was czy ktos mial podobny problem. W kazdym razie po wymianie opisze czy sie poprawilo a jak nie to bede dalej szukal.podrawiam
  15. odnawiam temat gdyz problem caly czas jest aktualny. czy ktos mial juz taki przypadek ze skrzynia po wlaczeniu biegu ruszala z kilkusekundowym opoznieniem?i nawet gdy samochod stoi pod wzniesienie to na D toczy sie w dol? taka sama sytuacja jest na R.....dodam ze im cieplej na zewnatrz tym opoznienia sa krotsze. w zimie musialem nawet 1 minute czekac zamin ruszyla. dodam ze mam wlany zly olej, zamiast texaco wlali mi esso LT71141.od czasu naprawy malo jezdzilem tym autem,glownie do prawnikow,jednak nasze prawo jest tak wspaniale ze nawet majac pelna dokumentacje naprawy i opinie rzeczoznawcy nic nie moge wywalczyc w sadzie. bardzo bylbym wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.