Skocz do zawartości

Tomasz 525TDS

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia Tomasz 525TDS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. witam! kiedyś w mojej Buni demontowałem ten plastik, po odkręceniu wszystkich śrubek )i po odkręceniu tych pod zaślepkami) nie chciała wyjść cała plastikowa obudowa okazało sie że jest jeszcze jedna śrubka chyba w okolicach raczki więc radze sprawdzić dokładnie (nawet jeśli wydaje sie że śrubka nic nie trzyma lepiej wykręcić niż sie siłować) poza tym uszczelka od strony szyby trzyma te plastiki wchodzą tam tak jakby w słupki no i trzeba uważać żeby nie połamać tej osłonki na silniczek wycieraczki. tak naprawdę poszło gładko jakieś 10-15 min za pierwszym razem później znowu miałem okazje zdejmować i byłem już mądrzejszy o poprzednie doświadczenia POWODZENIA
  2. najprościej sprawdzisz miernikiem. ale jak ci pada po 3 km to albo tak jak napisał kolega brak ładowania albo padł akumulator w sensie np. przepaliła sie cela miałem kiedyś podobne zdarzenie jechałem a tu nagle straciłem wspomaganie i auto zgasło odczekałem 10-15 min i zrobiłem jeszcze 2-3 km i znowu koniec jazdy okazało sie że padła cela nowy akumulator rozwiązał problem ale może to być po prostu brak ładowania :mrgreen:
  3. tak właśnie sam to zamieściłem ale zacząłem sie zastanawiać czy takie bezmyślne "zabiegi" są odwracalne w skutkach czy pozostają na stałe oczywiście nie wymieniając połowy silnika :mad2: jakoś mnie tak gryzie tan temat i dlatego ten post
  4. witam jedno pytanie czy da sie instalacje gazu mieszalnikową zastąpić sekwencyjna? jakie moga być związane z tym problemy i jakiego rzędu mogą to być koszty? moje pytanie spowodowane jest tym że znalazłem ładna 7 E38 niestety właściciel po przyciągnięciu założył zwykły gaz :duh: i auto tak sobie stoi bo jazdy nie chce nikt zaryzykować a raczej wystrzału :mad2: BMW ogólnie ładnie sie prezentuje i jest w dobrym stanie wszystko to ok gdyby nie "świetny pomysł" założenia gazu :duh: tak więc czy da sie to odkręcić?
  5. witam pytanie i oględziny auto sprowadzone kilka dni temu i od razu zagazowane ale nie instalacją sekwencyjna tylko mieszalnikowa za 1500zł bo jak powiedział własciciel sekwencja do tego auta kosztuje aż 4 tys zł http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4340385 czy to w ogóle będzie jeździło czy mieszalnikowa instalacja nie pogrążyła możliwości sprzedaży auta?
  6. dzięki za pomoc sprawdziłem po vinie i nie ma jednak webasto poza tym po raz kolejny przekonałem sie ze nie ocenia sie książki po okładce auto okazało sie nie wartym uwagi :( :duh: właściciel tak dbał ze na zimówki go było nie stać :duh: sprzedawał bo dużo pali 18 w mieście E38 730 chyba jezdził tyle ze kasa szła na paliwko a nie na dbanie o auto czy zimowe oponki :mad2: jedno co dobre w tym wszystkim to nie ładną BMKĘ miał do sprzedania ale ładna dziewczyne ale dobry bajer i E38 i mało która sie oprze heheheh :twisted2:
  7. witam serdecznie mam pytanie jak rozpoznać czy E38 ma webasto jak to powinno wygladać w kabinie a jak pod maską? ostatnio oglądałem BMW 730 i właściciel nie widział czy ma a chciał mi wmówić że niby jest może ktos podrzucił by jakąś fotkę będę wdzięczny
  8. witam tak jak w temacie moze ktoś widział to auto i pomoże http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4260860 zastanawiam sie czy poduszka w kierownicy nie jest pusta? jakoś tak dziwnie wklęsła chciałbym sobie kupić serie 7 ie mysle o gazie dlatego max 3.5 benzyna ewentualnie E39 łdnie wygląda na zdjęciach wiem że to nie 7 ale http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-528-2-8-benzyna-3043027.html?w=b9822e04277d8758&s=2
  9. szczerze to własnie sie przyzwyczaiłem do automatu może dlatego ze był dobrze utrzymany zadbany i sprawny nie odepchneła mnie asb mimo ze to był mój pierwsy automat jak nim smigałem to pomyslałem ze nie kupie już autka w manualu szczególnie wygodny w mieście i nie trzeba wajhować 1..2...3 hamowanie bo czerwone a na trasie zapinalem tempomat i sunołem :dance: 725 tez chciałbym w automacie nie zalezy mi na starcie jako 1 ze swiateł tylko na komforcie podróżowania i wygodzie E38 no i na tym zeby jadac na trasie spokojnie zabrać sie za wyprzedzanie tira stąd ten post ale chyba najlepiej by było poszukac i po prostu pojezdzic i samemu sie przekonać czy to mi pacuje czy nie do końca
  10. a jak sie ma ON w bardzo dobrej cenie albo za free to czy warto odsprzedawać i kupowac za to benzynke czy spokojnie i wygodnie pomykac 725 TDS?
  11. nie ma o co sie kłucić wiadomo co jest lepsze a co nie koniecznie ale ze względu na to ze TDSem moge jezdzić praktycznie za free a na 730d poprostu mnie jeszcze nie stać pytam o wrażenia i opinie na temat TDSa w E38 bo wiem że benzyna 3.0 czy 4.4 albo 30d ma lepsze osiągi dynamike i kulture pracy ale nie o to tu chodzi po co mam odsprzedawać rope i kupowac benzynke jeśl;i moge sobie spokojnie i wygodnie pomykac TDSem dlatego napisałem ze pytam o opinie na temat tego silnika i tego jak sobie radzi w duzym aucie bo mając E34 byłem zadowolony było to kombi w automacie lżejsze ok 157kg no i miało troche mniejszy moment niż w E38 ale pomykało sprawnie zastanawiałem sie czy "7" też daje sobie rade z najmniejszym silnikiem w swojej gamie
  12. witam sprzedałem swoje E34 nie wiem czy ktoś z was miał takie uczucie ale po sprzedaży zacząłem zastanawiać sie czy było warto? teraz z kolei mam dylemat co dalej tzn co kupić oglądałem wiele auto chociazby na gratce czy allegro i powiem ze jakoś tam bezdusznie w srodku pewnie to kwestia przyzwyczajenia? wiem jedno na pewno zostanę przy marce BMW z pewnością teraz E38 ale dylemat tkwi w tym jaki motor? ze swojego TDSa byłem zadowolony nie wiem czy w E38 też tak będzie a moze pokusić sie na benzyne? mam jakieś głupie odczucia albo za duże przywiazanie do byłego autka za dużo miłych chwil w nim spędzonych :dance:
  13. nie bronie i nie krytykuje tego silnika bo nie miałem z nich żadnych poważnych problemów chcę sie zdecydować dlatego że ON mam za free ale możliwe ze zdecyduje sie na 3.5 benzynke może to zabrzmi głupio :mad2: ale pozostał mi jakiś taki dziwny sentyment do tego silnika
  14. miałem TDSa i wydaje mi sie ze wiem jakie ma słabe punkty i na co zwrócić uwage ale mam pytanie czy jak głowica była wymieniana a poza tym wszystko jest ok to czy to duży problem? :?: czy całkiem odpuścić sobie auto po wymianie głowicy? wsumie pewnie nie każdy powie czy była wymieniana czy nie? i co znaczy osad w zbiorniczku wyrównawczym? czy jak jest, to z czym to jest związane i jakie mogą być tego konsekwencje? :doh:
  15. oczywiście zastanawiałem sie nad 730d ale narazie pytam o 725TDS miałem ten silnik w e34 i znam go dokładnie wiem co i jak wrazie biedy co do 730d owszem na pewno bym sie pokusił ale musiałbym jeszcze troche po oszczędzać co najmniej przez sezon letni a latem bez auta jak bez ręki (wakacje weekendy itp)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.