Skocz do zawartości

maciejg76

Zarejestrowani
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 61 535d 2005

Osiągnięcia maciejg76

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. No wszystko fajnie ,tylko od środka auta do koła idzie jeden cały przewód przewód jest prosty do gięcia, do lewego koła nie było aż takiej tragedii, ale prawe to jest jakieś nieporozumienie ... , sam przewód kosztuje koło stówki po rabatach w serwisie , więc bajka ,ale wymiana
  2. Ja wymieniłem u siebie ten od środka auta do tylnego lewego koła na oryginał z Aso w 2018 roku auto miało wtedy jakieś 270 tys , auto z Niemiec, teraz widzę że ten drugi tylny do prawego koła też by można wymienić bo jest trochę rdzy w miejscu gdzie kończy się płyta osłonowa pod autem i tam zbiera się woda, która kapie akurat na przewód ,narazie przeszlifowałem trochę papierem i zabezpieczyłem to , bo robienie prawej strony to jakiś armagedon
  3. Ogólnie na forach są pustki , teraz wszystkie dyskusje- porady przeniosły się niestety na różne grupy tworzone na fejsach, znak nowych czasów☹ niestety poziom niektórych "ludzi" jest tam dramatyczny i proszę nie pisać, że nasze auta są stare , albo ,że wszystko zostało już napisane ,dlatego jest tutaj mało tematów, bo ciągle pojawiają się nowe problemy i nowe rozwiązania tych problemów, mam nadzieję, że to forum nie umrze śmiercią naturalną ☺
  4. To nic,że wymieniłeś wcześniej, powinno się wymienić wszystko kompleksowo , filtr z wężykiem to mały koszt a w wężykach możesz juz mieć syf, zresztą gościu w tej firmie powie Ci to samo , przekaźnik jest w bagażniku pod podłogą w towarzystwie dwóch czerwonych , one się sklejają w środku i nie rozłączają kompresora przez co chodzi dłużej niż powinien i później się zaciera , po wymianie kompletu kompresor pracuje dosłownie kilka sekund nawet jak auto stoi tydzień , aa i przekaźnik tylko BMW
  5. Witam , polecam firmę Moto tech Bielsko Biała, wystawiają się na aledrogo, robiłemu u nich regenerację jakieś 2 lata temu i wszystko super śmiga, zrobione błyskawicznie, super kontakt , wymień koniecznie zielony przekaźnik jeśli tego nie zrobiłeś i filtr z wężykiem do kompresora , wszystko u nich dostaniesz, pozdrawiam
  6. Ja niestety dalej z tym walczę, założyłem podgrzewacz filtra paliwa, ale to niczego nie zmieniło, zresztą po kilkuset km znowu komp wywalił jego błąd a później po miesiącu błąd zniknął, nie wiem o co kaman, w bimmer toolu chciałem wymusić grzanie świec, ale albo ta funkcja u mnie nie działa, albo coś jest nie tak z tym sterownikiem świec, wyświetliło się tylko "ok" na żółto i nic się nie działo, może ktoś wie na jakiej zasadzie działa ta funkcja i co powinno się pojawić ?
  7. To jest według Ciebie falowanie? :D olej to ,przecież tam prawie nic się nie dzieje , a jak tak bardzo Ci to przeszkadza , to spróbuj przeczyścić sobie wszystkie wtyczki od wtrysków, zaworu regulacji ciśnienia, czujnika ciśnienia , tylko zrób to porządnie, powinno pomóc, to pseudo falowanie nie ma żadnego związku z kompresją czy świecami, nie szukaj problemów na siłę, one same się w końcu pojawią :D
  8. Alternator jest sprzedawany razem z regulatorem jako całość, kupiłem nowy Valeo, bo wcześniej wymienilem szczotki w starym i problem z ładowaniem wrócił po tygodniu czy dwóch i więcej nie chciałem się z tym bawić bo u mnie dostęp do niego jest tragiczny ( mam dużą pompę ) .Wyskakujace kontrolki mogą świadczyć o słabym akumulatorze , czyli idąc dalej możesz mieć walniety regulator i alternator "gubi" czasami ładowanie , lepiej zrób to jak najszybciej bo znając szczęście to padnie jak będziesz daleko od domu :D
  9. Skoro Ci faluje przy 21 stopniach to ja bym raczej odpuścił temat świec, sterownika i kabla , i szukał gdzie indziej ,tym bardziej ,że nie masz błędów, u mnie falowanie występuje, ale tylko jak temp.spadnie do 10 stopni i niżej i tylko przy odpaleniu po nocy , towarzyszy temu kopcenie na szaro-biało,ale ja nie mam dpfa, dym śmierdzi niespalonym paliwem, w lato wskazówka nawet nie drgnie , falowaniu towarzyszą drgania silnika , im zimniej tym większe, w kompie jest tylko błąd podgrzewacza paliwa ,który czeka na wymianę, chociaż nie liczę na to,że jego wymiana coś zmieni, bardziej podejrzewam u siebie właśnie sterownik, kabel bo świece wymieniłem lub niższą kompresję na którymś z cylindrów, no i jeszcze wtryski , chociaż były sprawdzane na stole i poddane regulacji , wiec teoretycznie je wykluczam ,wiem,że ludzie wymienili "pół " samochodu a problem dalej pozostał, 2 bary to dosyć mała różnica, ale całkiem możliwe, że powoduje to chwilowe falowanie u Ciebie ,jednak poszedłbym raczej w temat wtrysków, mimo ,że były niby sprawdzone, jeśli chodzi o napięcie ładowania, to jest to normalne zachowanie alternatora, ja mam założony nowy i mam tak samo
  10. Kiedyś gdzieś tam czytałem, że ponoć te OEM są lepsze od zamienników, chociaż wątpię w to, bo tam nie ma żadnej technologii z NASA :D u mnie jak wymieniałem to membrana dalej chodziła prawidłowo a siedział oryginał od nowości, wsadziłem teraz febiego bo oryginał miał cenę z kosmosu i nie mam żadnych problemów, wiec na tą chwilę nie powiem o niej nic złego i wątpię, żeby te wycieki u Ciebie były spowodowane wadliwą odmą , ja wymieniłem swoją tylko dlatego ,że mi kopci po odpaleniu, ale tylko jak jest zimno , oczywiście nic to nie zmieniło i dalej z tym walczę :D
  11. Wiem ,że powodów falowania jest mnóstwo i wiem też, że jest sporo osób, które wymieniły dużo części a problem dalej pozostał, u mnie nie ma żadnego błędu i auto jeździ normalnie ,wiec diagnoza tym bardziej jest utrudniona , wymieniłem świece i zrobiłem wtryski i generalnie olałem sprawę a co do spalania to jest głównie z tras, eski i autostrady jak ruch pozwala to180-200 ale też dużo zwykłych krajówek 100-120 , to jest średnia z ok.40 tys, w zimę trochę wzrasta ale max.9,5 litra
  12. Tylko u mnie spalanie jest w normie, pali mi średnio ok.9 litrów, ale jeśli chodzi o obroty to jest ta sama sytuacja ,że falowanie występuję tylko poniżej 10 stopni
  13. Przepływomierz powodował problem z tym dźwiękiem, czy też z falowaniem obrotów? Bo z tym drugim walczę już od dawna i końca nie widać :D
  14. W oryginale wychodziły tarcze nitowane ( dwuczęściowe) i takie najlepiej kupić bo lepiej znoszą wysokie temperatury, ale jak ktoś nie ma kasy i jeździ normalnie to niech kupuje to na co go stać :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.