Skocz do zawartości

carrington123

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525D E61 2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia carrington123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, podepnę się pod temat. Od kilku miesięcy mam problem z stukami w przednim zawieszaniu (chyba zawieszaniu). Otóż problem pojawia się gdy skręcam kołami i wjeżdżam na jakieś koleiny gdzie zawieszanie mocno pracuje. Pojawiają się stuki/trzaski/ coś w stylu rypania w okolicy środka/prawej strony pojazdu. Podczas jazdy na wprost bardzo sporadycznie. Wymieniłem dzisiaj całe zawieszenie na nowe (amory Sachs, reszta Lemforder) i co ? i dalej to samo. Stukanie jest ewidentnie cichsze ale występuje. Jedyne co mi jeszcze przychodzi na myśl to maglownica którą sprawdzaliśmy ze znajomymi i nie ma milimetra luzu. Dodam, że tego stukania nie da się osiągnąć na podnośniku. Ma ktoś może pomysł co jeszcze można sprawdzić ?
  2. carrington123

    Maglownica

    E61, 525D, 2008r. No właśnie jest trochę tych zamienników i stąd moje pytanie.
  3. carrington123

    Maglownica

    Witam, Panowie z racji, że moja maglownica już nie domaga - trzeszczy, stuka itp. Szukam opcji naprawy. Z racji , ze bardzo duża ilość zakładów zajmujących się regeneracja maglownicy ma bardzo słabe opinie zainteresowałem się zamiennikami. I teraz pytanie czy sa jakieś zamienniki warte uwagi? Oczywiście to wersja bez active steering
  4. Witam, próbuję ustalić jakie mam lusterko. BMW E61 525D 2008r. fotele zwykłe. Lusterko bez składania elektrycznego i podświetlenia, z fotochromem. Ile to będzie pinów ?
  5. Dzięki, a zostać przy tym motulu (sprawdziłem i niby to oryginał) czy kupić Valvoline bądź coś innego ? Dodam ,że na motulu zrobiłem już z 40 tys. Km
  6. Model: E60 Silnik: 525D LCI m57 + chip Przebieg: 317000 km Styl jazdy: dynamiczny Użytkowanie: 90/10 (trasa/miasto) Zużycie bieżące na l/1000km: 30-40ml DPF: tak Dotychczas: Motul 5w30 x-clean 8100 Coś lepszego można zalać czy zostać przy tym ?
  7. Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, wg książki był wymieniany kompletny rozrząd z napinaczem
  8. Witam, od kilku miesięcy mam problem z moim BMW 116i z 2008 r., mianowicie samochód do 2 tys. obrotów szarpie i traci moc, przy dojeździe do skrzyżowania gdy wciskam sprzęgło obroty spadają do 500 i wracają do pozycji nominalnej na luzie. Nie jest tak ciągle, czasami samochód jeździ normalnie po czym znowu to samo. Sytuacja ta powtarza się od kilku miesięcy, kilku mechaników próbowało to naprawić ale naprawy miały charakter doraźny, na kilka dni-tygodni i powtórka z rozrywki... Błąd silnika (migajacy) wywala bardzo rzadko szczególnie podczas jazdy z dużym obciążeniem (jazda pod górę) po czym znika. Co mówi komputer ? na samym początku wyskoczył błąd czujnik wałka rozrządu (wymieniłem, brak efektu), po czym wypadanie zapłonu (wymiana świec, 2 tyg spokoju, potem 1 cewka, 2,3 i wczoraj 4 co naprawiło problem na 1 dzień, i znowu to samo). Samochód ma 155 tys przebiegu, kupiłem przy 100 tys , przy 80 miał robiony kompletny rozrząd. Panowie pomocy bo już mnie coś trafi z tym samochodem ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.