Skocz do zawartości

Pakusik

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i N46b20b

Osiągnięcia Pakusik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Czy rozwiązałeś problem? Co było przyczyną? Mi zwariowała na chwilę deska podczas jazdy, wróciła do normy, ale zostały błędy CAS: K-CAN LINE FAULT PDC: K-CAN LINE FAULT AHM: K-CAN LINE FAULT
  2. Cześć, Mam pytanko, w moim silniku (innym VVT) próbuję zmienić min. skok z 0,3mm na 0,8. Myślałem że jest ok, bo dostaję akceptację w ista że zmiana została wprowadzona itd, polepsza się równomierność, ale jak się okazuję po kilku chwilach ponownie zmienia się na 0,3... INPA wtedy pokazuje mi rzeczywiste ok. 0,4mm a nierównomierność z +/-0,5 wali na +/-2,5. Ponownie włażę w ISTA, uruchamiam procedurę i dostaję info że aktualny skok wynosi 0,3mm chociaż 5 minut temu zmieniałem na 0,8... i tak w kółko! Potrzebna do tego jest głowica? Zwykły kabelek nie wystarcza? Inne adaptacje np. zmiany prędkości biegu jałowego zapisuje permanentnie. Pozdro.
  3. Może trochę odświeżę temat, bo tak na prawdę nikt nie podał złotego środka jak dla mnie na objawy spadku obrotów na jałowym. Może pomoże komuś moje doświadczenie z falowaniem/opadaniem obrotów. Od razu piszę, że problemu nie rozwiązałem, ale mogę wymienić co nie przyniosło efektów. Problem w moim przypadku wygląda następująco: Wszystkie naprawy które wykonałem w ciągu ostatniego roku i nie przyniosło to poprawy w spadających obrotach (obroty po odpuszczeniu gazu na ciepłym spadają na chwilę do ok 600 - 650 po czym regulują się do normalnych) : - vanosy (oba) wymiana - uszczelniacze zaworowe wymiana - świece zapłonowe wymiana - smok pompy oleju wymiana - czujnik poziomu oleju wymiana - odma wymiana, (z przewodami) - uszczelnienie vaccum pompy - uszczelka pokrywy zaworów - oringi elektrozaworów (elektrozawory używane na podmiankę) - czujniki wałków (ssący i wydechowy) - uszczelnienie chłodnicy oleju - przepustnica używana na podmiankę - umyta przepływka - regeneracja głowicy!!! - wymiana pompy oleju - wymiana zaworów zwrotnych olejowych w głowicy - wymiana cewek 4 szt. - wymiana sondy za katem bank 2 + emulator (zwężka 2mm) - miesiąc temu dołożyłem LPG Stag, problem pozostał więc wykluczam pompę benzynową - dzisiaj odebrałem samochód od fachowca, który mi wyprogramował sondy za katami, nie wywala już kontrolki na deskę i błędu o słabej wydajności kata Korekty długie i krótkie w normie. Dodam, że przed rozpoczęciem napraw, silnik nie potrafił odbić obrotów z powrotem do góry i czasami gasł. W tej chwili nie mam żadnych błędów w sterowniku. W momencie kiedy bardo gwałtownie nacisnę na gaz z niskich obrotów słychać pyrknięcie jakby wypadał gdzieś zapłon a zaznaczam świece i cewki nowe. Piszę o tym, gdyż dzisiaj po wywaleniu sond za katem postanowiłem, że to była moja ostatnia naprawa silnika w tym kierunku. Przez rok mi się nie udało, dosyć ładowania kasy i nerwów - zostawiam jak jest. P.S. Zwiększyłem także sobie obroty z 700 na 720 na jałowym, myślałem że to coś zmieni - niestety.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.