Skocz do zawartości

tymoteusz

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O tymoteusz

  • Urodziny 19.02.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 E83 LCI M47 2007r
  • Lokalizacja
    Głogów

Osiągnięcia tymoteusz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. sorki nie doczytałem o silniku ale w m47 jak zimna sonda i silnik to w btool wartość-1 u mnie
  2. ja wymieniłem na używkę w m47 i nic nie robiłem a zmiana na plus kolosalna, jak ryłem w necie na początku przygody z dpf to wyczytałem gdzieś że pewne zmiany muszą się po jakimś dystansie "ułożyć"a dokładniej komputer, wydaje mi się że spotkało mnie coś taiego po wymianie przypływki na nową na początku auto normalnie jeździło po jakiś 100km zaczęło szarpać na przy delikatnym rozpędzaniu pod około 2tys obr wtedy kasowanie adaptacji btool załatwiło sprawę i jest ok. Nie wiem właśnie jak z tą sondą czy może być jeszcze lepiej po jej adaptacji???
  3. adaptacja przepływki była kasowana?
  4. poważnie? to chyba dpf zostal lekko udrozniony? w x3 w ktorym zmagam sie ze sprawami dpf jest ponad 300tys nalotu na zegarze ale z ostatniego tlumika mozna jesc, jest sterylnie czysty nie moglem w to uwierzyc jest czysciutki od laczenia z dpf az do koncowki wydechu
  5. w moim rzęchu ustawienia---> aplikacje--->sklep google play--->wyczyść dane---> reset telefonu i wtedy mi poszło
  6. ja mialem kilka wersji wczesniej podobny problem pobieralo aktualizacje i nie moglo zainstalowac nowej wersji pomoglo czyszczenie danych aplikacji google play i od razu poszlo moze to Wam w czyms pomoze
  7. Witam Panowie, mam problem z inpą, zainstalowałem, wersje gotowca od rzecik-a, na win 7, po przerobieniu interface (musiałem zmostkować dwa piny -bmw x3 E83 żeby to zadziałało) wszystko działa aż miło, jednak problem pojawił się gdy chciałem podejrzeć pracę sondy lambda, jest w programie zakładka analog values1, dwójka pojawia się jak przełącze w menu ale gdzie szukać wartości z zakładki analog values3?? Na filmikach w necie widzę że niektórzy mają na dolnej belce programu analog1, 2, 3 a u mnie tylko analog1. Pytanie czy mam jakąś okrojoną wersję, czegoś nie doczytałem, czegoś nie przełączyłem? Potrzebuję podejrzeć jak i czy ona w ogóle pracuje, w aplikacji btool expert po wejściu w odczyt sondy lambda wyświetla wartość:1, dlatego szukam alternatywnej metody sprawdzenia jej programowo...
  8. spróbuję odgrzać kotleta może ktoś cos podpowie, auto to x3 z opisu dpf czyszczony cisnienia jeszcze w normie, regeneracja uruchamia sie juz samoczynnie, brak błędów w sterowniku, jednak sadza nie wypala się do zera zatrzymuje się około 20g, a później szybciutko rośnie rekord to 70km miedzy regeneracjami, jeżeli jedzie sie typowo stylem emeryta to ta sadza powoli rośnie, ale juz jak mocniej ciśnie sie gaz to sadza "rośnie w oczach". Próby przelewowe ok, przepływomierz nowy, przetwornik cisnienia nowy, turbo po regeneracji sterowane elektronicznie, świeży filtr powietrza, nowe termostaty, nowa odma, egr wyczyszczony na błysk (jednak strasznie ciężko pracuje znaczy ciężko go wcisnać, jak już to idzie to płynnie), nowe przewody podciśnienia, czujnik ciśnienia spalin nowy ori (sewis bmw), powietrze nadąża aktualne/oczekiwane, jednak ciśnienie doładowania moim zdaniem kuleje testowałem 3 bieg i but oczekiwane/obecne przy 2tys obr !2500.92/2388.91; przy 2,5tys obr 2439.91/2159.91; przy 3tys obr !2501.92/2354.91 no i 3,5tys obr 2481.92/2202.91 (te wykrzykniki były obok cyfr) Czytałem w tym wątku o regulacji turbiny na aucie ale w moim przypadku chyba tak się nie da, nieszczelności sprawdzałem nic nie znalazłem jedyne co to turbina mi podpada widze delikatny wyciek oleju takie intensywne pocenie po stronie jak turbo pcha powietrze do IC na łaczeniu wkład żeliwny odlew korpusu, czy takie różnice w doładowaniu moga być przyczyną kopcenia i szybkiego przybywania sadzy??? Turbo do poprawki?
  9. Ponawiam pytanie. z tym 90% wysterowaniem turbiny?
  10. dzis pogmerałem w apce, czy ktoś mi wyjaśni może o co chodzi z pozycją: wysterowanie turbiny? u mnie pokazuje wartość 90% jak wczoraj jeździłem z lapkiem na kolanach i odpalona inpa to mi tak wychodziło że nie dopompowuje mi właśnie o te 10%
  11. ja kasowałem to w aplikacji btool expert jest tu na forum o niej :D
  12. skasuj adaptacje przepływomierza u mnie pomogło
  13. pytanko do twórcy można by taką opcje wrzucić żeby można było zablokować automatyczny proces regeneracji z ręki? Dalej walczę z dpf i czasem potrzebuje to zablokować. Dziś zauważyłem podczas jazdy że w apce w life data czasem wskakuje mi wartość -1 w pozycji ciśnienie doładowania na chwile a potem znów jest odczyt to po stronie apki czy czasem tak jest? Zauważyłem też że w czasie regeneracji w czasie jazdy kilka razy przeskoczyło z reg aktywna na nie aktywna czy to jak wyżej pisałem z ciśnieniem doładowania czy to może mieć związek z kulejacym dpfem w moim przypadku
  14. jak odkręcę na odpalonym silniku to jakie będą dwie opcje?
  15. czy od podwyższonego poziomu oleju (max) w silniku może go wywalać przez tą gumową rurkę od odpowietrzenia skrzyni korbowej co wchodzi w ta plastikową co idzie od przepływki do turbiny? mam tam sporo oliwy...może to ją turbo pcha do dolotu olej się spala i tworzy masakryczny syf???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.