Skocz do zawartości

Djew

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw f10 525d 2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Djew

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. 400 zł czyszczenie DPF i 400 zł wykodowanie EGR.
  2. Moim zdaniem powodem był zapchany kolektor ssący a był i to dość dobrze. Egr wraz z chłodnicą miałem wymieniany w 2022 na akcji serwisowej. Ogólnie po tych wszystkich zabiegach auto fajnie się sprawuje. Jeśli wszystko jest ok tzn spalanie małe, auto nie dymi, równo chodzi to nie ma co popadać w paranoję że wtryski do wymiany.
  3. Napiszę mój przykład Bmw f32 420d. Przebieg 130 000km . Do pracy mam 34 km i zazwyczaj Dpf wypalał mi się co 300-350 km zapełnienie filtra dochodziło do 50 procent . Jadąc do Polski trasa 1800 km było podobnie bez większych zmian . W lipcu wyprogramowałem EGr + czyszczenie dolotu i czyszczenie DPF . Po zabiegu spalanie spadło mi o 0.4 litra natomiast wypalanie DPF jest zazwyczaj w okolicach 450 km /praca / jadąc autostradą ponad 900 kilometrów. Co jeszcze zauważyłem to że zapełnienie procentowe filtra jest teraz dwa razy mniejsze .
  4. Przez 6 lat użytkowania auta miałem dwie dolewki po 0,5 litra tak rok po roku . Śladu zero . Po tym miałem wymianę chłodniczki EGR po 1,5 roku następna wymiana chłodniczki wraz z zaworm EGR . Ostatnia awaria to pęknięcie króćca pod kolektorem ssącym. Ubytki były już dość duże bo po przejechaniu 20 km dolewałem nawet 2 litry . Płyn widać na poduszce silnika cały był mokry. Puszcza tez pompa wody ewentualnie sprawdzić łączenia na chłodnicy .
  5. Miałem ten sam błąd . Auto było w trzech warsztatach i dalej błąd . Wymienione wężyki podciśnienia , przetwornice ciśnienia , zaworki ciśnienia i dalej to samo . Powiedziano mi żeby turbiny wyjąć i sprawdzić . Dopiero trzeci warsztat znalazł przyczynę . Zabrudzona i blokująca się klapka która przełącza turbiny .
  6. Jestem właśnie po wymianie filca . Zastosowałem grubość 4 mm . Dodatkowo dołożyłem uszczelkę piankową 2mm x 20mm pomiędzy szybą a tym plastikiem który chowa się w podszybiu na całej długości . Dostałem się do tych zaczepów przez otwór po liczniku z drugiej strony po schowku. Tunelu nie praktycznie nie ruszałem tylko ściągnąłem panel ozdobny bez odkręcania lewarka . Pozwoliło to na odsunięcie deski wystarczająco żeby móc założyć nowy filc na taśmie dwustronnej. Kierownica nie ruszana tylko górna obudowa odpięta . Po tym zabiegu zero odgłosów nawet przy naciskaniu deski brak skrzypienia itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.