Skocz do zawartości

YOBACK

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60 545i 2003

Osiągnięcia YOBACK

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przecież napisałem kolego, że najpierw zmieniam olej z filtrem - i tak muszę to zrobić. Zrobię reset adaptacji, dopiero później będę szukał dalej?
  2. Dzięki za wszystkie rady. Biorę się za skrzynię w poniedziałek. Kanał umówiony. Ostatnie pytanie, czy skrzynia GA6HP26Z - to skrzynia ZF 6HP26?
  3. W tym tygodniu będę brał się za wymianę oleju. Pierwsza statyczna wymiana z filtrem. Następną zrobię za niedługi czas. Przy pierwszej wszystko zostawię jak jest, zrobię tylko reset adaptacji skrzyni. Przy drugiej wymianie(jak nie będzie poprawy), mam zamiar wymienić elektrozawory odpowiadające za 5bieg. Jeszcze nie wiem czy wymienię tylko zawory EDS2(od sprzęgła B) i EDS4(sprzęgło e i hamulec D), czy wymienię cały zestaw. Jest tutaj ktoś, kto podpowie jak się "czyści" blok mechatronika? Czy po prostu chodzi o jego zdjęcie i czyszczenie z zewnątrz, czy trzeba przystąpić do jego "otwarcia"?
  4. Dobra jest trochę więcej informacji. Dzieje się tak TYLKO na 5 biegu, na tempomacie tak samo, dzieje się tak przy różnych prędkościach, dzieje się tak tylko na ciepłym oleju. Na pewno do zmiany olej, ale co może jeszcze odpowiadać za te wariacje? Zawór lockup jest chyba dla wszystkich biegów ten sam, to może elektrozawór tego biegu? Ale on chyba jest odpowiedzialny tylko za włączanie tego biegu? ;?
  5. Widać jak koledzy czytają nawet samą NAZWĘ tego tematu. Osobiście mam takie zdanie jak kolega wyżej - wielokrotnie częściej można spotkać mały przebieg w silnikach V8 niż w małych dizelkach :) Nikt nie kupuje V8 żeby robić tysiące kilometrów. Wy myślicie że dałbym się oszukać z przebiegiem? Handluję samochodami, biorę auta bezpośrednio od Niemców - nie ciapatych, ruskich, polaków za granicą, TYLKO RODOWITYCH NIEMCÓW. Napewno 50letni dziadek kręciłby w dokumentach, cofał co rok przebieg przed wizytą w ASO, żeby wyszło że robi 5k km/rok. Wy naprawdę macie niezłe fantazje. Kupowaliście kiedyś auto od niemca, czy tylko czytaliście motoświat?
  6. Koledzy - w ASO wizyty są z datami odpowiednimi, mam faktury z poprzednich lat - nawet na zakup samochodu. TO, że myślicie, że niemiec mający ponad 50lat będzie kantował, żeby sprzedać auto za 4200€- to się mylicie :) Handluję samochodami i wiem na pewno więcej o przebiegach. Nie wiem jak Wy chcecie cofnąć przebieg, jak mam wpisy z ASO od początku do końca - w KOMPUTERZE. Daty wymian części pokrywają się z datami części pod maską. Osoba ta miała 3km do pracy = 15min drogi. Stanie w korkach - zużywanie konwertera + uszczelniaczy zaworowych.
  7. Co do kolegów wyżej, interesujących się przebiegiem. Nie wiem, jakich wy dowodów potrzebujecie. Mi wystarczy wizyta w serwisie BMW, i po podaniu VIN'u miałem wszystkie wizyty, oraz ciągłość przebiegów. CO do innych odpowiedźi. Dzisiaj posprawdzam dokładnie konwerter, zobaczę czy to nie on sprawia problemy. Dziękuję za naprowadzenie.
  8. A konwerter robiłby problem tylko przy jednej prędkości obrotowej na jednym tylko biegu?
  9. Kupowałem bezpośrednio od pierwszego właściciela - nie od polskich pośredników. Przebieg widać po ogólnym stanie auta. Żadna śrubka wewnątrz nie była nigdy ruszana, silnik czysty jak w salonie - jest wiele rzeczy które wskazuje, że przebieg jest faktyczny.
  10. Przebieg jest na 100% pewny. Mam wypisy z ASO niemieckiego od daty produkcji do samego końca - 27 sierpnia 2018r. Od pierwszego właściciela. Jutro będe podłączał do kompa, także podam błędy itp.
  11. Witam, piszę do was z takim problemem. Jestem nowym właścicielem BMW 545i z roku 2003 ze skrzynią automatyczną. Samochód ma przebieg 104tyś km. Jadąc z prędkością ok. 50km/h, obroty silnika sa w zakresie 1200-1400obrotów - wtedy szarpie delikatnie budą. Co jakieś 2-3s. Nie jestem pewien gdzie szukać odpowiedzi. Czy to może być coś z elektrozaworami w skrzyni, czy może to problem silnika(uszczelniacze do roboty, uszczelki pod pokrywami zaworów, pompa vacum wydaje dziwne dzwieki). Czy inpą da radę sprawdzić działanei tych elektrozaworów? Może tak: od czego zacząć? Mogę na ten moment na pewno zrobić adaptację skrzyni - ale wątpię żeby to było problemem. Zmiana oleju - na pewno nastapi, ale to i tak nie rozwiąże zagadki - tylko na jednym biegu tak się dzieje. Drugie pytanie: Jaki olej lać do takeigo silnika? Niestety nie mam instrukcji, żeby spojrzeć na specyfikację. PS. Znacie kogoś, kto na dolnym śląsku zrobi uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy? Pozdrawiam serdecznie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.