Skocz do zawartości

Kamilllo

Zarejestrowani
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 M40i

Osiągnięcia Kamilllo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. To jest bardzo indywidualna decyzja. Ja wybralem X3 M40i, a tez bralem pod uwage 540i. Plusy X3: - Dostajesz produkt z MPerformance, czyli polke wyzej niz zwykle auto z Mpakiet. - siedzisz wyzej i jest mniejsze ryzyko zarysowania/zachaczenia zderzakiem parkujac w miescie czy tez zjezdzajac z utwardzonej drogi - SUV jest bardziej pozadany niz kombi (patrz ceny na rynku wtornym). Ja kupilem swoje auto 3 lata temu z bardzo malym przebiegiem i praktycznie nie stracilo na wartosci. Plusy 540: - wiekszy komfort - nizsze spalanie
  2. X3 M40i 2018 rok. Minimalne spalanie na dlugiej trasie, autostrada max 130km/h ale czesciej 110km/h (Szwajcaria, Holandia): 8,4 l/100km Normalna jazda autostrada w Niemczech, tempomat na 170kmh: 11,5 l/100km jazda w miescie: miedzy 10 a 15 l/100km
  3. Szyba z tego co wiem nie byla wymieniana. Poki co obserwuje sytuacje. Duzo zalezy od drogi jaka jade, na niektorych odcinkach autostrady radzi sobie lepiej,a na innych sie gubi i wylacza. Obydwa odcinki maja widocznie namalowane pasy.
  4. Moge sie mylic ale chyba nie bylo jeszcze systemow Professional w 2018. W kazdym razie cos jest nie tak skoro sie ciagle wylacza. Dzieki za odpowiedz!
  5. Auto z 2018 roku, ma wszystkie dostepne pakiety driving assistance. Wlaczam utrzymanie pasa ruchu na autostradzie. Auto zaczyna samo sie prowadzic aczkolwiek co 15-20 sekund system sie wylacza i kaze przejac kierowanie, po czym za kilka sekund znowu sie wlacza i sytuacja sie powtarza. W zakretach na autostradzie czasem jedzie jak trzeba, a czasem odbija sie z lewej na prawa, az w koncu decyduje sie wylaczyc i kaze przejac kierowanie. Czy u was tez to taka dziala? Dodam tylko, ze rece mam na kierownicy.
  6. Silnik z USA moze miec inna emisje CO2 i nie spelniac wymagan euro6. Mieszkam w Luksemburgu i podobnie jak u Ciebie jest tutaj podatek od emisji. Ja za moje M40i place 200eur rocznie, a moj kolega ktory sprowadzil M40i z USA placi okolo 600eur (maksymalna stawka). Wynika to z tego ze uznali ze jego silnik nie spelnia wymagan UE odnosnie emisji i dlatego dostal najwyzsza stawke.
  7. Porównywalnie do X4M Comeptition. Właśnie wóciłem po 3000 km z Włoch (tam i powrotem). Średnia ponad 100 km/h (korki, góry, jazda na mieście w miasteczkach i Niemcy do 250 km/h) - spalanie 11,6 litra. jestem zachwycony. Czekałem na X3 M40d i się nie doczekałem. Pewnie miałbym w 40d spalanie na poziomie 9-10 litrów dlatego jestem zachwycony X4M :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: To tez niezly wynik. Ciekawe wlasnie jak ten 'mityczny' diesel by sie zachowal na podobnej trasie. Wrzuc zdjecia auta, malo X4M na forum :D
  8. Jeśli chodzi o spalanie to dziś zrobiłem trasę 1100km z czego ponad 800 przez Niemcy. Średnia prędkość 130kmh. W Niemczech starałem się jechać 165-170kmh na aktywnym tempomacie a jak były ograniczenia to +15kmh. Spalanie z całej trasy 11,2 litra. Nie wiem czy to dużo czy mało.
  9. Wydaje mi sie ze za bardzo patrzysz przez pryzmat Norwegii, myslac ze to jakis wyznacznik przyszlosci (bo to bogaty kraj?). Otoz nie wszedzie tak to wyglada, np. w Luksemburgu w tej chwili do sprzedania jest 1293 BMW 39 Tesla 61 Ferrari Tesli jest coraz wiecej aczkolwiek sam widzisz jakie sa proporcje, ludze raczej wola kupic cos z M lub AMG niz Tesle.
  10. Jak tam inwestycja w akcji Tesli po roku? Z tego co widze 65% w plecy :)
  11. Adaptacyjny zawias, opony 21 i 19 cali, autem zrobiłem około 10tys km i prowadzi się bardzo stabilnie. Więc może trzeba poprostu wybrać opcję M40i i problem znika ;)
  12. W sport auto jest twardsze ale dalej można spokojnie jechać dłuższe dystanse. Najwieksza roznica jest pracy skrzyni i silnika. U mnie 90% to comfort, a sport to gdy bardziej kręte drogi się pojawią albo gdy trafi się chętny do ścigania :)
  13. U mnie jest zawias adaptacyjny i 21 cali na lato. Uważam, że auto jest wystarczająco komfortowe. Trasa 1300km za jednym razem zrobiona bez problemów. Tak naprawdę różnica w stosunku do 19 cali które mam na zimę jest niewielka.
  14. Z mojego dotychczasowego doswiadczenia kazdy wynik w okolicach 8 litrow uznaje za bardzo dobry na 21 calowych kolach. Zazwyczaj widze okolo 10litrow. Okolice 6 litrow nie wydaja mi sie mozliwe do osiagniecia, no chyba ze jadac autostrada na bardzo dlugim dystansie ze stala predkoscia 80kmh.
  15. Mi się zdarzyło jechać kilka razy 1100km (w jedna stronę) nad polskie morze :) Polskie wybrzeże (poza sezonem) ma cos w sobie, do tego ciągle niskie ceny w porównaniu do wielu miejsc w Europie i dużo nowych hoteli, chociaż ja akurat mam swoje mieszkanie. Zależy tez kto jak często jeździ na wakacje, ja w tym roku planuje spędzić 2 tygodnie nad morzem w Polsce ale byłem już w tym roku 2x w Hiszpania, Brazylia, Dubaj, Chile wiec polskie wybrzeże to mila odskocznia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.