Skocz do zawartości

Paulus77

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2018 G30 M550i

Osiągnięcia Paulus77

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki za tą opinię. I oczywiście, tak jak Artic napisał - dawaj jak najszybciej ten szerszy wątek :). Może jeszcze jakąś opcję dorzucę jak ją dobrze "zareklamujesz", bo chcę w ciągu tygodnia zamawiać. Oczywiscie opinia bedzie tylko moim punktem widzenia. To moje pierwsze BMW, wczesniej jezdzilem Audi a zona ma mercedesa wiec po 3500km i jednej awarii moge juz co nieco napisac, szczegolnie ze zrobilem tez troche km zastepczym 520d w budzetowej konfiguracji. Opisze swoje doswiadczenia w weekend :)
  2. Dla rownowagi dodam moje zdanie :) Moje BMW ma wszystkie opcje i od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem napisania szerszego watku o tym co warto a co nie koniecznie wybierac do 5-tki. Oczywiscie kazdy ma swoje potrzeby ale akurat HUD umiescilbym po stronie "nie warto". Jak juz poprzednik wspomnial, wystarczy ze jezdzisz w okularach przeciwslonecznych z polaryzacja i wyswietlacz staje sie niewidoczny, ja o tym nie wiedzialem i zajelo mi pol dnia zeby sie zorientowac, ze czegos nie mam przed oczami. Moze to kwestia pzyzwyczajenia ale z nawigacji wole korzystac patrzac na ekran konsoli, predkosciomierz przed nosem mnie bardziej denerwuje niz pomaga. Poza tym w dzien trzeba go rozjasniac a wieczorem przyciemniac recznie co jest dosc mocno dziwne bo daloby sie to ustawic automatycznie we wspolpracy z czujnikiem swiatla za 3 euro.
  3. Ja korzystam z aplikacji BMW Connected na telefonie.
  4. Z kluczykem w srodku sie nie zamknie, nie raz juz probowalem bezskutecznie zamknac auto i okazywalo sie, ze kluczyk mam w srodku :) Moj cudowny klucz to ten z wyswietlaczem wiec prawie zawsze go wyciagam z kieszeni, niestety tylko on pozwala parkowac zdalnie auto a bez tego u mnie ani rusz wiec jest to moj krzyz, ktory bede musial dzierzyc przez kolejne 3 lata w kieszeni. BMW, jako jedyne chyba, nie dodalo opcji parkowania do aplikacji w smartfonie bo nikt by tego obciachowego badziewia z ekranikiem nie bral.
  5. Blokowanie i ottwierania auta podczas mycia jest chyba ogolna przypadloscia samochodow z bezkluczykowym dostepem. Mialem ten efekt w Audi i teraz w BMW.
  6. Tez mi tak powiedzieli, nawet tego nie rozbieraja tylko odsylaja do fabryki. Wiem tylko, ze wyskoczyla im informacja do wymiany wtryskiwacz cylindra nr 8, nowy ma byc w poniedzialek a montaz ma zajac 2-3 godziny. Pytalem czy moglo to wyniknac z niewlasciwego uzytkowania ale serwis stwierdzil, ze to nirmozliwe i jak narazie jedyny przypadek. Z ciekawostek, dzisiaj uslyszalem ze klient wzial im M5 na jazde probna i rozwalil zderzak. Maja konfiguracje za 750 tys. :)
  7. U mnie do wymiany wtryskiwacz paliwa. Przy okazji zgłosiłem problem z panelem wyboru trybów jazdy, te guziki działały jak chciały, po wciśnięcie trybu Sport włączał się Eco itp. W zastępczaku działa to wszystko idealnie więc mają zrobić jakąś aktualizację oprogramowania w moim egzemplarzu i zobaczymy czy pomoże.
  8. Super kolor, swietne felgi ale mnie ciekawi ta listwa progowa z logiem mperformance. To jakas opcja?
  9. Moja M550i dziś jeździ tak :( Najpierw informacja o zmniejszeniu mocy i konieczności odwiedzenia serwisu (z pomarańczowym kluczykiem w tle), później jakies wibracje od silnika a na koniec automatyczne zaciąganie hamulca przy próbie jazdy do tyłu. Na szczęście wdrapała się na lawete. Czekam na jakieś info ale ze względu na długi weekend pewnie poczekam do poniedziałku. Zastępczak już w drodze (ponoć też nowa 5-ka), laweta dotarła 30 min.od zgłoszenia do BMW assistance łączone z samochodu.
  10. Dziwnie brzmi ale jednym ze sposobow jest wykonanie jakiejs uslugi w ASO BMW w Niemczech. Jesli auto zostanie tam raz zarejestrowane w systemie, CarPlay sie podobno odblokuje. Tak mi powiedziano u dilera polskiego.
  11. NV dziala i to jest najwazniejsze. Oczywiscie nie musisz miec wlaczonego podgladu z kamery termowizyjnej i samodzielnie wyszukiwac zagrozenia ale mozna sobie podejzec jak system analizuje sytuacje. Jedziesz sobie droga i widzisz jak postacie poruszajace sie w kierunku toru jazdy sa oznaczane na ekranie, potem blizej krawedzi drogi ich kolor sie zmienia na zolty by po chwili oznaczyc je pulsujacym snopem swiatla z reflektorow. Jechalem noca na parkingu pod centrum handlowym i ludzie przechodzacy przed maska migali jakby ktos robil im zdjecia z lampa blyskowa. Jesli to nie pomoze i ktos dalej pakuje sie pod kola a Ty nie reagujesz to auto powinno podjac dzialanie ale tego jeszcze nie doswiadczylem :) Ot kolejny system bezpieczenstwa, ktory moze kiedys ten jeden raz na 5 lat uratowac komus zycie a Tobie zaoszczedzic problemow po potraceniu pijaczka zataczajacego sie w deszczowa noc na nieoswietlona droge. Moim zdaniem warto.
  12. Wydaje mi sie, ze to sluszna decyzja. Ja sie balem ROF i faktu, ze ich sie raczej nie naprawia ale moje dotychczasowe doswiadczenie z 19” na dziurach sa jak najbardziej pozytywne i ten jeden cal nie zrobi chyba duzej roznicy. Kase lepiej wpakowac np. w Night Vision czy jakies inne bajerki :)
  13. Uwierz mi, najlepiej sam bym przetestowal ale nie bylo takiej mozliwosci. Moze to racja i te 20” ROF okaza sie komfortowe, ja nawet nie mialem mozliwosci pojezdzic niczym wiecej niz 2.0 z dieslem na zupelnie podstawowym wyposazeniu wiec wzialem to co mi doradzali. Za chwile bedzie do jazdy w Katowicach M5, salon zamowil wersje z wyposazeniem za 750tys. ale jak zamawialem to byla bieda straszna. Na obecna chwile moge tylko napisac, ze te 19” zimowki, ktore mam zalozone teraz, sa typu ROF i jezdzi sie na nich 2x wygodniej niz na zwyklych 19” jakie mialem w A5 ale to pewnie tez kwestia zawieszenia. BMW sprzedaje juz jakis czas 20” ROF wiec chyba to maja przemyslane i przetestowane. Jezdzilem kiedys stara 320i chyba i kumpel mial jakies ROF zalozone poczatkowo na lato, pozniej zmienil je na zimowki i jezdzil juz na nich caly rok bo nie chcial do tych twardych letnich nigdy wracac. Balem sie tego i moze dlatego dali mi takie zwykle bo grozilem, ze jak bedzie za twardo to im je oddam :) Jedyne jakie mieli to te sportowe, ktore tak czy inaczej sa ponoc super do powariowania na drodze jak i normalnej jazdy. Za klika dni napisze co wg. mnie warto wziac a co uwazam za zbedne. Postaram sie tez obiektywnie ocenic wrazenia z jazdy i dzialania tych wszystkich systemow jak je wystarczajaco przetestuje.
  14. 19” z ROF sa calkiem ok, w 20” to (podobno) duza roznica w komforcie jazdy a wlasnie komfort postawilem jako jeden z priorytetow. Moge powiedziec, ze na obecnych zimowkach jezdzi sie plynniutko, ciezko stwierdzic jak by bylo na 20” ROF ale w BMW Bawaria jeden ze sprzedawcow jezdzi w wyscigach, testowal sporo opon i takie rozwiazanie wskazal jako optymalne do moich potrzeb. Pojechalem zamowic 540i z podstawowym wyposazeniem, jak puszczaja hamulce trudno sie zatrzymac i kolejne opcje wpadaja juz bez kontroli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.