Uwierz mi, najlepiej sam bym przetestowal ale nie bylo takiej mozliwosci. Moze to racja i te 20” ROF okaza sie komfortowe, ja nawet nie mialem mozliwosci pojezdzic niczym wiecej niz 2.0 z dieslem na zupelnie podstawowym wyposazeniu wiec wzialem to co mi doradzali. Za chwile bedzie do jazdy w Katowicach M5, salon zamowil wersje z wyposazeniem za 750tys. ale jak zamawialem to byla bieda straszna. Na obecna chwile moge tylko napisac, ze te 19” zimowki, ktore mam zalozone teraz, sa typu ROF i jezdzi sie na nich 2x wygodniej niz na zwyklych 19” jakie mialem w A5 ale to pewnie tez kwestia zawieszenia. BMW sprzedaje juz jakis czas 20” ROF wiec chyba to maja przemyslane i przetestowane. Jezdzilem kiedys stara 320i chyba i kumpel mial jakies ROF zalozone poczatkowo na lato, pozniej zmienil je na zimowki i jezdzil juz na nich caly rok bo nie chcial do tych twardych letnich nigdy wracac. Balem sie tego i moze dlatego dali mi takie zwykle bo grozilem, ze jak bedzie za twardo to im je oddam :) Jedyne jakie mieli to te sportowe, ktore tak czy inaczej sa ponoc super do powariowania na drodze jak i normalnej jazdy. Za klika dni napisze co wg. mnie warto wziac a co uwazam za zbedne. Postaram sie tez obiektywnie ocenic wrazenia z jazdy i dzialania tych wszystkich systemow jak je wystarczajaco przetestuje.