Skocz do zawartości

rds74

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60... jeszcze

Osiągnięcia rds74

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. rds74

    Koła na zimę

    Dzięki za zdjęcie. Te felgi rzeczywiście wyglądają bardzo dobrze, ale ja mam touringa (więc trochę więcej blachy na dupie), dlatego idę jednak w 19.
  2. rds74

    Koła na zimę

    Panowie wrzućcie proszę jakieś zdjęcia swoich aut z felgami 18", najchętniej ciemnymi (czarnymi, tytan itp.). Lato mam 19 i nie wiem czy na 18 nie będzie za słabo wyglądał.
  3. rds74

    G30 M550i xDrive

    Nie jestem aż takim specjalistą. Jestem jedynie użytkownikiem tych olejów i uważnym słuchaczem. Najwięcej zależy od stylu jazdy i oczywiście charakteru auta, a szczególnie systemu chłodzenia silnika. Jeśli olej pracuje z w zbyt wysokiej temperaturze to szybciej straci właściwości. Słyszałem o kilku przypadkach zatarcia silnika na Motulu po przeciągnięciu wymiany do 13-15 tys. km. Piszę tu o Motulu 300V, czyli do silników mocno traktowanych i nie jest to olej longlife. Ja nie miałem żadnych problemów przez wiele lat na Motulu ale wymieniam ten olej co max 7,5 tys. km lub 1 rok (zależy co nastąpi wcześniej). Wydaje mi się jednak, że silnik z takimi możliwościami (550i) nie powinien jeździć na zwykłym oleju typu Motul X-cess lub X-clean (który leję do słabszego auta i wymieniam co 15 tys.), a przynajmniej ja bym go takim nie zalał. Lałbym 300V Power i wymieniał co 7-10 tys. lub wspomnianego Millersa i wymieniał co max 12-15 tys. (przy zwykłej, codziennej jeździe). Możesz się śmiać, ale ja po ok. 12 tys. km na oleju (szczególnie w dieslu) zaczynam słyszeć różnicę w pracy silnika więc te proponowane interwały w nowoczesnych samochodach (30 tys.) to dla mnie abstrakcja.
  4. He, he. To ciekawe jak skrajnie różne opinie mają użytkownicy na temat takiego "gadżetu" jak HUD, a przecież tylko jednego z wielu przy konfigurowaniu auta. Chyba wezmę ten HUD, skoro w piątce nie wypada go nie mieć :wink: .
  5. rds74

    G30 M550i xDrive

    Kaju_32, polecam Millers CFS (lepkość sobie dobierz do stylu jazdy i pory roku, teraz raczej 5W40). Używany wśród moich znajomych w wysilonych silnikach innej marki, często użytkowanych na torze. Nanotechnologia wydaje się działać. Motul też jak najbardziej, ale wtedy wymiana 2 x częściej, bo szybciej traci właściwości smarne.
  6. Tempomat aktywny to jest rozwiązanie, którego szczerze nienawidzę. Jeździłem z tym sporo. W korku faktycznie się przydaje, ale w pozostałych sytuacjach, szczególnie na autostradzie to jest dla mnie najgorszy koszmar. Edit: Właśnie przeczytałem w sąsiednim wątku, że ten tempomat można sobie przełączać i jechać na zwykłym, a nie aktywnym. Jeśli tak, to zmienia postać rzeczy i to rzeczywiście jest fajna opcja.
  7. :)) Budżet kończy się na ok. 315 w katalogu, ale im mniej tym lepiej. W tej cenie z grubszych rzeczy mogę mieć: - kolor - felga 18 - pakiet M - alcantara - listwy Fineline Ridge (ale myślę też o alu przy M Pakiecie i braku skóry) - kierownica M - fotele z ogrzewaniem i regulacją lędźwi - pakiet safety - hak elektryczny - ogrzewanie postojowe - parking assistant - HUD - zestaw głośników HiFi i jakieś pierdoły w stylu telefonii komfortowej, real time traffic, dodatkowe gniazdko itp. Druga opcja to to samo, ale w wersji Sport Line bo jest taniej, a felgi mi się bardziej podobają.
  8. Dzięki za tą opinię. I oczywiście, tak jak Artic napisał - dawaj jak najszybciej ten szerszy wątek :). Może jeszcze jakąś opcję dorzucę jak ją dobrze "zareklamujesz", bo chcę w ciągu tygodnia zamawiać.
  9. Z tą klasą samochodu to nie przesadzajmy. Ten segment jest już tak popularny i dostępny w cenach poniżej 200 tys., że nie robi na nikim wrażenia. Są miejsca w Polsce (ośrodki wypoczynkowe, hotele), że to najsłabsze auto na parkingu, choćby w nie wiem jakiej wersji było. Ale dzięki za głos. Jeśli multimedia też są wyświetlane to zawsze duży plus w kwestii bezpieczeństwa.
  10. Ponieważ po raz pierwszy zabieram tu głos to przede wszystkim cześć. Konfiguruję sobie nową 5-tkę, ale w ograniczonym budżecie. Zastanawiam się czy warto brać HUD. Dodam, że mam to w obecnej E60, którą jeżdżę i jakoś mnie nie urzekł. Lata przyzwyczajenia powodują, że i tak patrzę na zegary. Czytałem jednak, że obecnie wyświetlacz zawiera więcej informacji i niektórzy uważają, że jest bardzo przydatny, Chciałbym zebrać kilka opinii przed zamówieniem auta. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.