Skocz do zawartości

martin39

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2001 232000km

Osiągnięcia martin39

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. masz racje, moj blad
  2. W takim razie masz port tylko pod maska (OBD1) a nie w kabinie, ale na pewno masz. Bedzie okragla wtyczka zamiast podluznej. Mozesz kupic wtyczke okragla lub podluzna + przejsciowka.
  3. Na stronce STAG mozesz pobrac sobie program do monitorowania instalacji. Tego samego programu uzywa gazownik do regulacji. http://www.ac.com.pl/download-center-Software Wydaje mi sie ze bedzie to ACStag ale sprawdz sobie dokladnie. A podlaczasz sie normalnie przez port OBD2 pod kierownica.
  4. martin39

    m54b30 drgania na zimnym

    No a jak jest lewe powietrze to nie powinien wywalić błędu że mieszanka za uboga? Kolektor pewnie był zdejmowany do wiercenia. Gazownik powiedział, że znajeźli jakąś nieszczelność ale ją załatał. Wcześniej jak miałem pęknięty przewód powietrza i zasysał lewe to Check Engine się palił i były błedy 227 i 228 z tego co pamiętam. Poza tym czemu problem występował by tylko przy rozruchu a nie cały czas?
  5. martin39

    m54b30 drgania na zimnym

    Odpaliłem na gazie. Różnica olbrzymia. Jak odpala na zimnym na benzynie to wibruje jak wirująca pralka, jak odpaliłem z gazu to drgania były ale bardzo niewielkie, wyczuwalne na kierownicy. Jakieś pomysły dlaczego tak sie dzieje? Gas jest od tygodnia a przed założeniem nie było najmniejszego problemu z odpalaniem na zimnym.
  6. martin39

    m54b30 drgania na zimnym

    U mnie jest bardzo podobnie. Gaz zalozylem jakis tydzien temu i sie zaczelo. Po odpaleniu na zimnym silnik bardzo drga jak wirujaca pralka. Po okolo moze minucie, jak zlapie temperature wszytko sie uspokaja i silnik pracuje rowno. Odpalam na benzynie i wszystkie objawy wystepuja zanim jeszcze zdazy sie przelaczyc na LPG. Swiece byly wyniemione zaraz przed zalozeniem LPG. Nie wywala mi tez zadnego bledu. Malo tego drgania wystepuja na biegu jalowym na wolnych obrotach. Jak podkrece silnik do 1200 obr/min drgania nie sa wyczuwalne. NIe mam pojecia co moze byc przyczyna. Kasowales adaptacje? Pomoglo cos?
  7. Moze lozyska w alternatorze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.