Skocz do zawartości

byczynho

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i

Osiągnięcia byczynho

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. byczynho

    Szyberdach E39 Sedan

    Poradziłeś już sobie?
  2. Witam. Poszukuje jakiegoś dobrego warsztatu w poznaniu, w którym wymienią mi drążek kierowniczy, przewody od wspomagania, pompę wody a przy okazji nie naciągną na pieniądze. Możecie coś polecić?
  3. Witam ponownie po długim czasie. Sprawdziłem jakie świece zostały mi zamontowane i są to BKR6EQUP. Jak te świece wypadają w LPG? czytałem, że nie za dobrze....
  4. Problem poniekąd został rozwiązany. Gazownik, powiedział że rozregulował się skok wtrysku i wyregulował je wszystkie na stole. Teraz mam ten sam problem co na początku, po przejechaniu kilku kilometrów auto czasami szarpie przy niskich obrotach - zauważyłem, że również na benzynie. Przed montażem gazu, 2-3 razy w miesiącu pokonywałem trasę 500 km i tak się nie działo. Czym to może być spowodowane?
  5. Moje auto jest z 97r, nie mam gniazda obd
  6. Koszt założenia LPG to 3100 zł.
  7. Coś blisko filtrów jest czerwone - myślałem, że to parownik. Czy mam ustawioną adaptację ISA? - nie wiem. Gazownik za każdym razem wpina się pod komputer i twierdzi, że z jego strony wszystko jest okej. Nie mam kompa pod gaz... skąd taki wziąć?
  8. Witam. W maju zdecydowałem się na założenie LPG w mojej E39. Na początku instalacja sprawdzała się znakomicie, jednak po paru tysiącach km zaczęły się problemy. Początkowo auto szarpało po redukcji bądź dodawaniu gazu na wysokich biegach po przebyciu dość pokaźnej trasy. Byłem z tym u gazownika który instalację montował, wyregulował - nie pomogło. Następna wizyta u tego samego gazownika zakończyła się wymianą wszystkich świec, dwóch cewek zapłonowych i fakturą na ~ 600 zł. Pomogło niby na chwilę po czym zaczęło się jeszcze gorzej. Aktualnie auto na LPG strasznie się trzęsie, pracuje tak jakby nie pracował któryś tłok, przy ruszaniu potrafi zgasnąć. Gazownik twierdzi, że winowajcą są tutaj pozostałe cewki. Auto na benzynie pracuje oczywiście idealnie. Co może być przyczyną takiego zachowania silnika na LPG? Elektronika: STAG 300-6 QMAX BASIC Wtryskiwacze: AC W01 Reduktor: AC S.A R01
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.