Skocz do zawartości

szafa96

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 ?

Osiągnięcia szafa96

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Udało się rozwiązać problem, tak jak mówił kolega wyżej - główna wiązka do skrzyni. Po rozpięciu tzw okulara/przelotki nie łączył jeden pin. Załączam zdjęcie poniżej. Powyższy błąd dotyczył PINu o oznaczeniu nr.1. Pozdrawiam
  2. Masz gdzieś zwarcie do masy (-). Sprawdź na new tis schemat wiązki tylnej szyby i szukaj krok po kroku przyczyny.
  3. 86-92 w trakcie jazdy po mieście, 100-105C jazda dynamiczna latem. W swojej posiadam takie temperatury przy sprawnym termostacie
  4. szafa96

    730d czy 745d

    Nigdy 745d nie występowało w wersji long
  5. Witam, mam pewien problem, a w zasadzie to jeszcze jego brak, pokazuje mi się błąd EGS - Skrzyni biegów - 5079 No message via serial cable, domyślam się że chodzi o problem połączenia gniazda ASB z kostką tą przekręcaną na zewnątrz z prawej strony skrzyni ? Wydaje mi się że słynny okular mógł puścić trochę oleju na konektory i występuje ten błąd... Skrzynia pracuje perfekcyjnie, nie ma żadnych problemów, ale wyświetla się ten drażniący DTC w ISTA. W pojeździe nie pokazuje się żaden tryb awaryjny ;) Miał ktoś podobny problem ?
  6. Nawet na samym mulfie w pętli brak odpowiedzi ze sterownika... Pozostaje poszukać kogoś z icomem... W wawie lub okolicach jest ktoś kto by chciał mi poświęcić 5 min? Oczywiście służę dobra buteleczką :)
  7. Mam tylko L7 na pętli, jutro rozlacze i spróbuję na samym mulf2hi coś zdziałać :)
  8. No to zwykłym kablem obd mogę się podrapac po... Niepotrzebnie czas tylko zmarnowalem :duh: :mrgreen: Mam navi prof. I nawet po dokofowaniu $6fl widać w "źródłach" odbioru w ccc opcje USB. To teraz pozostaje tylko znaleźć kogoś w okolicy Wwa, icomem i dać mu na dobrą flaszkę :)
  9. Forumowicze potrzebuje waszej pomocy :) Nabyłem mulf 2 high, próbuję to dziadostwo zakodowac i... W inpie elegancko moduł widzi, - przechodzę do kodowania w ncs expert (zmieniam datę na #0907 w FA, dodaje $644 oraz $6FL) - lecę do change ECU, wybieram 2Mulf, klikam sg_codieren i wyskakuje błąd łączności z modułem... Następnie próbuje zmienić vin w winkfp, robię wszystko zgodnie ze sztuką i po kliknięciu "programuj zusb" wyskakuje error 209 brak łączności z ifh 0009... Kolejna próba - tool32 - ulf2_hi.prg i znow brak łączności ze sterownikiem... Dodam że zwykłego Mulfa posiadam i działa bez zarzutu. Wszystkie inne sterowniki łączą się bez problemu z powyższymi programami... Czyzbym potrzebował kogoś z icomem? Jest ktoś w stanie coś doradzić?
  10. Edit! Temat zamknięty, wystarczyło iść spać i rano wszystko zaczęło śmigać :) Prawdopodobnie sterowniki muszą się uśpić i wszystko działa bez zmiany vin`u. Wystarczy dodać do fa $644 i przekodowac pustym manem :)
  11. Witam! Mam pewien problem z montażem mulf 2 w e60 pre lci. Po podpięciu sterownika, kodowaniu w ncs expert FA $644 (lma i cas) wyswietlila mi się opcja a Bluetooth w ustawieniach. Telefon elegancko łączy się z zestawem, nie zrywa połączenia, natomiast podczas wykonywania rozmowy nie ma dźwięku wewnątrz auta ani przesyłu z mikrofonu. Do kostki mulfa podpisałem masę, +12V, kabelki od mikrofonu oraz światłowód. W ustawieniach nie widzę książki telefonicznej, oraz nie ma możliwości wykonania połączenia z poziomu CCC. Nie zmienialem nr VIN w Mulfie ponieważ bez problemów moduł się sparował z swiatlowodem i CCC. Mm Czym owe trudności mogą być spowodowane? Dodatkowo trzeba coś uruchomić? Liczę na waszą pomoc, pozdrowionka... :)
  12. Tylko dotyczy to map sensora czy czegoś innego ? Nic nie klepie, nie stuka, silnik pracuje bardzo gładko jak nie diesel. Nie trudno zauważyć że ten błąd pojawia się w momencie gaszenia auta, bo jak się domyślam pogrubione litery dotyczą prędkości obrotowej silnika: 41AB 41AB Ladedruckfuehler Error counter: 5 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 250832 km Motordrehzahl 358.57 1/min Kühlmitteltemperatur 78.23 °C Drucksensor - Plausibilisierung 16.00 Abgasgegendruck vor Partikelfilter 984.62 mbar Korrigierter Druck vor Partikelfilter 994.46 mbar Ladedruck Istwert 482.46 mbar Simulierte Rußmasse im Partikelfilter 3.00 g Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 58.51 m^3/h Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 994.46 mbar 2. Umweltsatz Mileage 251008 km Motordrehzahl 248.24 1/min Kühlmitteltemperatur 90.28 °C Drucksensor - Plausibilisierung 16.00 Abgasgegendruck vor Partikelfilter 974.77 mbar Korrigierter Druck vor Partikelfilter 984.62 mbar Ladedruck Istwert 856.62 mbar Simulierte Rußmasse im Partikelfilter 3.00 g Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 66.87 m^3/h Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 994.46 mbar Ladedruck zu niedrig (nicht plausibel zu Druck vor Partikelfilter und Umgebungsdruck) Testbedingungen erfüllt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Error code: 41 AB 02 06 00 00 05 28 7A 7A 0D 80 10 64 65 31 03 07 00 65 7A 90 09 8C 10 63 64 57 03 08 00 65 I tłumaczenie pierwszego zdania opisu błędu : Zbyt niskie ciśnienie ładowania (niewystarczające ciśnienie przed filtrem cząstek stałych i ciśnieniem otoczenia) Może to jest spowodowanie brakiem DPF? Spaliny bez oporu (który tworzył DPF+KAT) wydostają się przez wydech i czujnik wyłapuje ten błąd ?
  13. Witam forumowiczów, potrzebuje waszej pomocy :) Posiadam 535d z 05r, bez katalizatora i DPF. Problem dotyczy dwóch kwestii - błąd 41AB oraz falowania obrotów na zimnym silniku na biegu jałowym. Błąd 41AB pojawił mi się po wyłączeniu programowym DPF, na początku myślałem że to wina złej obróbki mapy silnika (350hp/700nm) więc poprosiłem o wgranie oryginalnej mapy oraz wyłączeniu w niej DPF. Niestety błąd dalej występuje. Wymieniłem czujnik temperatury w rurze od IC, nic nie pomogło ... Auto dziwnie się zachowuje w przedziale obrotów do 1,5tyś, nie ma mocy, nie przyśpiesza jak kiedyś, dół jest wyraźnie słabszy. Przy prędkości ok 100km/h na granicy 1,5tyś obr czuć lekkie szarpnięcia (na pewno nie wina skrzyni) powyżej wszystko w normie. Założyłem nowe przewody podciśnienia, sprawdziłem: zaworki sterujące zaworami turbin (rezystencja zgodna z danymi producenta), układ dolotowy - szczelny, MAP i MAF sensor w porządku. PDF z INPA dot. błędu : https://www.docdroid.net/rhZVMzu/41ab.pdf Przed usunięciem DPF problemu z tym błędem nie było, samochód miał mapę 340/680 jeździł i zachowywał się normalnie. Jesteście w stanie określić czego on może dotyczyć? Jaki czujnik za ten błąd odpowiada i gdzie się znajduję ? Czujnik który wymieniłem : Nr 10 na schemacie Dosyć nie dawno, praktycznie z dnia na dzień zaczęły mi falować obroty zaraz po odpaleniu silnika ... Wszystkie świece żarowe wraz z modułem wymienione na nowe. Auto po rozgrzaniu trzyma obroty tak jak powinno. Czyżby wtryski ? Korekty zaraz po odpaleniu mieszczą się w dopuszczalnym zakresie, jednakże odbiegają względem siebie, po rozgrzaniu wszystkie w podobnej pozycji. Jak jesteście w stanie pomóc oraz coś doradzić będę niezmiernie wdzięczny :) Pozdrawiam :>
  14. Tak dla innych 535D 2005r Wirus, bez katalizatora Egr ograniczony (86mg stroke) Valvoline 5w30 18 cali, 245/35 33/34zł na 100km ropy na komputerze średnio po przejechaniu 400-500 km od 8,0l/100km do 8,4l/100km (70/30 miasto/trasa)
  15. Macie jakiś link do sprawdzonej wersji 3.55 ? Ostatnio pobierałem z 3 źródeł i niestety nie uruchamiała się ... Dopiero po pobraniu 160GB (!) wersji 4.09 ruszyło ... Edit: Już znalazłem ;> Wrzuciłem pobieranie z chomika od mlodzik01, mam nadzieje że ruszy. ver 3.55.11 ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.