Skocz do zawartości

Marcin 1983

Zarejestrowani
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 90 318I n 43

Osiągnięcia Marcin 1983

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ja dziś wyczyściłem vanosy i jest minimalna poprawa
  2. Dziwne! Ja mam cały czas 150 bar. U mnie auto drży dziś podmieniłem cewki i dalej to samo.
  3. Jedyny błąd jaki się pojawia to wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze. Niestety nie wymieniłem jeszcze czujnika położenia wału ponieważ ciężko jest się do niego dostać. Korekty długoterminowe wskazują - 25. Przepływka 2,5 g/s. Sondy przednie są ok tylne na obu bankach stoją w miejscu na poziomie 0,4. Nie wiem czy jest to związane z wył noxa.
  4. Witam! Mam problem z moim bmw 318 i n 43.Auto wpada w wibracje na biegu jałowym. Pierwsza diagnoza wtryskiwacze! Wysłałem wszystkie do czyszczenia. Po pseudo naprawie jest jeszcze gorzej. W między czasie wymieniłem czujnik położenia wałka, świece wyczyściłem vanosy, map sensor, przepływkę i przepustnicę, dodam że mam programowo usuniętego noxa. Po wszystkich tych zabiegach zakupiłem 3 używane wtryskiwacze z index 09. Widać nic to nie dało. Co dalej mam robić? Cewki, kpl rozrząd wymieniane były 30 tyś temu
  5. Objawy zapchanej odmy- bialy gesty dym nierowne obroty olej w przewodzie prowadzacym do dolotu
  6. Przed podmiana wtryskiwaczy sprawdz nox
  7. Wiem bo tez wymienialem te koronki praktycznie przy kazdym bmw sa do wymiany to jest wada fabryczna!koronka odksztalca sie przez rdze na polosi
  8. Numeru nie znajdziesz ale na allegro sa te koronki dostepne do kazdego bmw
  9. Kup sam wieniec magnetyczny mozna go wymienic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.