
margabr
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Wadowice
Osiągnięcia margabr
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Załóż gaz :wink: Powiem tak, też powymieniałem trochę części na nowe i olałem że przy mocnym przyspieszaniu trochę go cos przyhamowuje. Jeżdże na LPG i jest idealnie. Podejżewam że moja usterka tkwi gdzieś w układzie wtrysku paliwa, bo to nie ma nic wspólnego z układem gazu.
-
Tu jest dokładny kalkul. http://www.miata.net/garage/tirecalc.html przy moich 235 też sie mieszcze w tol. 1%
-
Wymieniałem nie dawno świece,kablei filter pow. i przez tydzień :P pomykałem. Od kilku dni znowu falują obroty na gazie (300-900obr.) i strzela w wydech przy schodzeniu z obrotów, no i na nowo czasem w pierścień bezp. za przepływką. Na Pb na niższych biegach od 3000obr. coś przychamowuje/dławi, 4 i 5-ka już rady nie dają przy minimalnym obciążeniu. Mam wrażenie że na gazie jest mocniejszy :cry: Pomału koncza mi sie pomysły bo pouszczelniany jest,krokowyi przepływka wyczyszczone, wszystkie wtyczki sprawdzone. Przepustnicy tylko nie ruszałem. Czy w dobrym kierunku kombinuje?
-
qwa ludzie to maja problemy :duh: Tak jak napisał Marcin222 bema ma swój urok i kropka
-
Kto pyta nie błądzi. Ale troche śmiechu jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Może tyle na temat 15/16tek a teraz inny power play http://img217.imageshack.us/img217/9144/39222926ey1.th.jpg
-
Zachlapać błotem, bedzie taniej :8)
-
Na poczatku postu był pikuć, natomiast teraz to "nielada problem" Silnik M40 nie wybacza totalnej ignorancji i lekkomyslości (niski poziom oleju,wypracowanie,etc.) Z zalem czyta sie takie posty, ale kazdy jest panem/katem swojego BMW.
-
Jeśli głowica nie była sprawdzana i załozona z buta to wina tej "nowej" , nie odważyłbym sie założyc bez planowania, szlifowania itd. Jest mozliwość że mechanior źle poskładał, ale to jest tak prosta konstrukcja, że nie sądzę. Z tego co piszesz upiera sie przy swoim, to tylko oddac do innego mechanika i w razie fuszery tego pierwszego obciążyc go kosztami. Ja zrobiłem remont bardziej bloku niz głowicy, ale górą też sie wnikliwie "zaopiekował". Teraz docieram silniczek i jest ok.
-
Tą regulację wykonuje sie w ostateczności. Ja bym nie kombinował, bo za tydzien moze pojawic się nowy temat- regeneracji lub wymiany maglownicy :roll:
-
Równiez podczepiam sie do pytania prla
-
Przy kilkunastoletnim samochdzie nie ma bata aby obeszło sie bez pakietu startowego (mniejszego bądź większego ale zawsze). Więc weź to pod uwagę. Mam samochód miesiąc, z tego dwa tygodnie stoi na warsztacie i wydałem już 1500 zł na mechanikę, myślę że drugie tyle wystarczy na "kosmetyke" bemy i będzie na jakiś czas przerwa w pompowaniu. Moim zdaniem 10kafli na E36 w dobrym stanie-troche mało.
-
Oczywiście że mozna zgłosić, jest na to paragraf. ale to jest Polska i wymiar sprawiedliwości to dopiero zakatowana machina :roll: Powiedzmy że sprzedający był w połowie nieuczciwy bo bez żadnychoporów spuscił na cenie 1.5 klocka. zdawał sobie sprawę ile przyjemność by go kosztowała, a gdyby zrobił remont przed sprzedaża to by kapuchy nie odzyskał. Kupiłem samochód poniżej ceny rynkowej, z miesięcznym gazem i lekko zatartym motorkiem. Ma to swoje "dobre" strony bo samochód robię dla siebie.
-
Otóż to , za dużo tego "prawdopodobnie" , może bedzie pasować, może stan bloku idealny(?). Do tej pory w głowie mi sie nie mieści że ktoś wolał założyc nową instalacje BRC do zkatowanych korb, chyba że po załozeniu padły a może zapomnieli wlać olej do silnika i taki był efekt. Nie mam czasu na dłubanie, więc oddałem do zaufanego warsztatu, gdzie nie żeby mnie naciągać na koszta, ale pokazał stan wszystkich uszczelnień i doszliśmy do wniosku że jest jak najbardziej okazja żeby to pokasować i w przyszłości nacieszyc sie tańszą eksploatacją na LPG, niz żeby stało sie to zmora tego auta. Tak czy owak regenerowałem korby, zostało ściągniętę 2 setki i mechanik stwierdził że nie będzie mierzył wału korbowego ???????? Oby na tym sie nie przejechał, bo reszte części założył markowe.
-
Widzę że zdania są podzielone. Przy zakupie następnego auta pójdę krok dalej (bez wójka) i jeżeli komuś będzie zależało na sprzedaży i nie będzie miał nic do ukrycia to odkręcę pokrywe zaworów. Oczywiście na wyłaczonym motorze- oby nie było tam moto-doktora, bo drugi raz juz nie ręczę za.......... (wszystkie motory idealn-i-e zalane :wink:)
-
Tak na wstepie dawno nie posiadałem "płaskacza" i to moje pierwsze BMW a raczej żony. Mowa o E36 M43 1.6. Samochód podoba sie, dobrze sie jeździ na dobrych drogach ze wzgledu na buty 17" 235, ale w koleinach sami wiece....... Dwa tygodnie eksploatacji i chociaz znam się na mechanice auto zawędrowało do "lekarza". Diagnoza była szybka, tak jak sie spodziewałem potwierdził że obróciło panewki w korbowodach. Zaczołem juz szukać silnika, ale zdecydowałem sie na remont. Na początku miała być tylko wymiana panewek i regeneracja korb a w tym momecie to juz wyścig zbrojeń: wymiana wszystkich możliwych uszczelnień-pod głowicą,kolektorem,boczna olejową,zaworów,miski itd plus planowanie głowicy,poler wału korb., wymiana pierscieni tłok., poler zaworów i wymiana uszczelnień. Teraz meritum- żonie tak sie spodobała BMK-a że nie chce przez najbliższe kilka lat zmieniac na inne auto wiec chciałem uniknąć wybuchu silnika. Zdecydowałem sie na remont pół kapitalny (nie wymieniam tłoków i nic nie robie z blokiem-stan bdb.) za przybliżoną kwotę 1300zł z (robocizna i części). Nie będę wam pisał o przebiegu ale jest świeży gaz i myślę że mój wybór rozwiązania problemu był właściwy. Oczywiście mozna kupic silnik na allegro za 1200+przekładka, taniej sobie ściągnąć z zachodu ale jaką ma sie pewność że nie będzie trzeba zaraz go rozbierać, a jak sami wiecie robocizna jest teraz w cenie i wszelka ingerencja/remoncik związany z silnikiem to już dość spory wydatek. Na koniec dodam iż gdybym nie był leniwy (a wystarczyło tylko odkręcić pokrywę zaworów) zorientowałbym się przy zakupie że wlano moto-doktora, uniknołbym tego wydatku. Teraz to już chyba moja marka bo sie przejołem sprawą, no dobrze druga marka bo 4x4 to mój konik od wielu lat. Pozdrawiam wszystkich właścicieli bawarek. A to moja mała czarna :8) http://img463.imageshack.us/img463/3375/bmw1xb1.th.jpg http://img463.imageshack.us/img463/1272/bmw2qr4.th.jpg http://img507.imageshack.us/img507/7846/bmw3mt5.th.jpg