Skocz do zawartości

zohan36

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia zohan36

  1. 6 lat mnie nie było na forum ale chciałbym podzielić się doświadczeniem po wizycie u braci Fąfara, u mnie wymiana trwała 2,5 h - RWD F11 2.0 przy przebiegu 320k - był sprawdzany w trakcie eksploatacji i Panowie potwierdzili że był w stanie jaki mają łańcuchy przy 200k - auto eksploatowane na długich trasach - olej Ravenol zmiana co 10k - bardzo miłe przyjecie - gwarancja i fachowa informacja - zrobiłem prawie 400 w jedna stronę i potwierdzam opinię o fachowości tych Panów zapłaciłem 4100 - olej został ten sam
  2. nie na poczatku wzwód był szybciutki :) czyli standard z tym mechanizmem po prostu sie wyrabia....i potem ma w nosie podnoszenie sie mam wrazenie ze jak jest cieplej na dworze to moze minimalnie szybciej sie podnosi, dzieki za komentarze oby tylko takie problemy się imały auta.. pozdrawiam
  3. Witam mam problem z otwieraniem szyby w klapie bagażnika z pilota w moim kombiaku A mianowicie otwiera sie ale tylko troszkę a jeśli juz jej sie uda to trwa to wieki... zamki działają ale mam wrazenie jakby miala problem z pokonaniem grawitacji moze mial ktos taka sytuację, troche denerwujace jak z zakupami z biedry gonię :) Pozdrawiam i dzieki za pomoc
  4. ]jestem swiezo po wymianie miecha - wsadziłem nivo - wzmocnione za 380 - facet z olsztyna sprzedaje duzo na allegro i bardzo zna sie na temacie - handluje przede wszystkim miechami i mowi ze te od F11 sie sypia na potege - a oryginaly wytrzymuja po 70tys- wazne jest tylko kilka spraw przy montazu - mi zajelo 30 min z podnosnikiem w warsztacie - - po wymianie nie opuszcamy kola do konca tylko uruchamiamy s-k jak opona lekko styka z ziemia zeby nie uszkodzic gum miecha przy calkowitym opuszczeniu, kompresor zadziala a potem reszte na calkowicie opuszczonym, - lepiej zostawic oryginaly zaworow (te ktore sa w zestawie wywalic - chodzi o gwint) - i delikatnie sie nimi obchodzic, bo moze sie zdazyc ze po montazu bedzie powietrze uciekalo z przewodu przy zlym złozeniu, - reszta procedury tak jak koledzy wczesniej opisali, pzdr tak przed robota to wygladalo, nie mozna bylo palca wsadzic miedzy opone a nadkole
  5. problem z automatem N-D wibracje witam wszystkich jestem tu nowy i prosze o porade, stoje przed zakupem 525d 2012r (150t km przebieg) auto super z kazdej strony oprocz tego, ze po wrzuceniu na D auto lekko wibruje i slychac lekkie buczenie - dziwna sprawa bo po rozgrzaniu auta wszystko zaniknelo - w trybie N wszystko OK - w czasie jazdy OK biegi zmienia idealnie - obawiam sie dodatkowych kosztow dlatego pytanie do fachowcow- dajcie znac bylem bliski zakupu ale rozsadek wziął góre nad emocjami :D - moglby ktos podpomoc? mala sprawa czy moga byc koszty? dzieki i pozdrawiam forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.