Skocz do zawartości

Reynald

Zarejestrowani
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M54b25

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Reynald

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. 20 letnia klasa premium, conajmniej 520 tys przebiegu, 0 pojęcia o mechanice
  2. Mialem ten sam problem, zmieniem koło pasowe i dalej wibrowalo. Dałem sobie spokój te auto 21 lat ma
  3. To stało się z dnia na dzien, nie otwieralem maski miesiac kiedy to sie stalo. Druga kwestia gdyby układ był zapowietrzony to byloby ogrzewanie na biegu jałowym? Jedyna rzecz która mnie zastanawia to dodatkowa pompka wody, pracuje jakos tak dziwnie jakby co chwile byla w niej banka i az czuc to na wezu przy niej cyklicznie. Tyle, ze z tego co pamietam ona zawsze tak dziwnie pracowala.
  4. Tylko, że samochod sie nie gotuje. Ttzma max 90 stopni
  5. Zapomniałem napisać korek też jest nowy, jak i podmieniałem z drugiego auta. Co do wymiennika chodziło mi o tą chłodniczkę od skrzyni (ASB?). Ja nic nie grzebałem z układem chłodzenia. Zrobiłem tym autem 60 tys km i problem jest od jakichś 5.
  6. Dzień dobry, Od roku nie mogę poradzić sobie poradzić w 3.0d 218 km z wyrzucaniem płynu korkiem lub gdzieś w okolicach zbiorniczka. Brak jakichkolwiek oznak UPG, brak masła pod korkiem, płyn czysty, robione były testy na CO2 u kilku niezależnych osób, ogrzewanie wzorowe. Temperatura w ukrytym menu maksymalnie 88-90 stopni. uszczelniłem wszystkie drobne zapocenia na wężach, zmieniłem pompe wody i nic. Weże są twarde i co jakis czas wyrzuca troche płynu korkiem, lub czasami przy korku jest sucho, a mokry jest zbiorniczek z boku i węże do chłodnicy - może szybko paruje? Nie mam już pomyslów, wolałbym zmienić UPG i mieć spokój ale nie ma dodatkowych objawów. Przelew w zbiorniczku jest i rośnie wraz z obrotami. Brak chłodnicy egr, brak termostatu egr, brak wymiennika ciepła. Jakieś rady?
  7. Reynald

    M57 koło pasowe z e39

    Nic nie dokładałem, w przedlifcie jest zwykły pasek z napinaczem. Co do reszty tematu po czasie użytkowanie zaczął delikatnie ślizgać się pasek dlatego kupiłem delikatnie krótszy, tak żeby napinacz był bardziej dociągnięty. Od tamtego czasu zapomniałem o problemie z kołem. Polecam
  8. W inpie pokazywało błąd 613d, uszkodzona standardowo była wiązka afs, zaraz przy wtyczce łącząca się z karoseria. Błąd dotyczył blokady elektrycznej, tj elektromagnesu z cewka na maglownicy. Pozdrawiam jeśli zajrzałes tu po 3 latach
  9. Podbijam
  10. Panowie, od roku w czasie deszczu wyrzucało mi błąd active steering, ale na następny dzień wszystko było ok. Tym razem problem został. Przeleciałem całą wiązkę AS i wygląda jakby była zmieniana bo jest w dobrym stanie. Przeczyscilem kostki, ale brakuje już pomysłow gdzie szukać. Czujnik kąta skrętu kierownicy sprawny i skalibrowany. Ciągle widnieje błąd 4447, jednak nie potrafię wygooglowac co on oznacza, może ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać problemu?
  11. Super ciekawostka, ja profilaktycznie w każdym aucie wbijam 3 jajka do chłodnicy, dobrze uszczelnia
  12. w tej cenie to nie spodziewaj się nic nadzwyczajnego. pewnie to jest to samo co inne najtansze zamienniki tylko znaczek inny. tutaj ludzie co by nie zalozyli to jest problem..
  13. Tak, raczej nic się nie zmienia
  14. Hej, mam u siebie skrzynię manualną. Zmieniałem jakiś czas temu dwumasę, koło pasowe, poduszki silnika. Mam taki problem, że po mocnym rozgrzaniu auta wydobywają się stuki ewidentnie z tyłu silnika - skrzyni biegów. Czy te skrzynie miały jakieś bolączki? Dwumasa ma 10 tysięcy przebiegu, więc chyba odpada. Nie jest to metaliczny stukot, tylko taki jakby gruby metal o siebie uderzał. Nie stuka cały czas tylko ma swoje momenty, raczej tylko po mocnym rozgrzaniu. Słychać to również przy gaszeniu auta, co myślicie?
  15. @piotr520 Dziękuję Ci serdecznie. Sam nie wierzyłem, że to może pomóc. Motor chodzi jak pszczółka, wkręca się na obroty jak na jednomasie. Jednym słowem petarda! Jeszcze raz dziękuję i szacunek za wiedzę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.