Skocz do zawartości

Michał P.

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Michał P.

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. włącznik działa w pełnym zakresie, zarówno gdy jest wcisnięty jak i w normalnej pozycji. Według mnie wygląda to na zabezpieczenie przed uszkodzeniem włącznika kolanem.
  2. Udało się rozwiązać problem? Kolumna kierownicy reagowała czasami na guzik zmiany pozycji, czy poprostu zdechła i ani drgnie?
  3. Temat rozwiązany. Po podłączeniu komputera okazało się, że EWS jest zakodowany poprawnie. przeprowadziliśmy synchronizacje jeszcze raz co nie dało zadnego rezultatu. Aby wyeliminować podejrzenie na elektronikę odpalilismy auto na pych, zapalił bez problemu. Wniosek: Uszkodzony rozrusznik. Po wymontowaniu rozrusznika i wyjęciu szczotek okazało się że 1 całkowicie była zawieszona natomiast pozostałe 3 były zużyte. Wymiana ( zgrzanie ) nowych szczotek rozwiązało problem całkowicie. Temat do zamknięcia. Dzięki za komentarze oraz za pomoc.
  4. Panowie, dużo zabawy z kodowanie EWS, ile może to kosztować +/- ?
  5. Chłopaki, EWS ( co to jest ? ) jest to jakiś czujnik obecności aku ? jest to proces programowania akumulatora na nowo ?
  6. Dzięki za szybką odpowiedź. spotkałeś się już z takim problemem? nie obsługiwałem INPY więc muszę poszukać jakiegoś "magika" co posiada takie oprogramowanie razem z kablem. Co jeszcze mógłbym sprawdzić? Nigdy nie miałem takiego problemu po odłączeniu aku, dziwna sprawa...
  7. Witam, Pacjent e46 320d 2000r. silnik M47 136km kilka dni temu padł mi akumulator co skutkowało odpaleniem auta na kable. Po przejechaniu 150km wszystko było ok. Wczoraj odłączyłem klemy i ładowałęm akumulator 2-3h na niskim prądzie z odłączoną klemą " - ". dzisiaj rano podłączyłem klemy centralny zamek z pilota działa, wsysko OK,ale... Po włożeniu kluczyka do stacyjki pali się kontrolka oleju czerwona ( standard zanim nie odpale auta ) oraz kontroka czerwona akumulatora. Po przekręceniu kluczyka nic sie nie dzieje, kontrolki radio nawiew nawet nie ' przygasa ' poprostu jakby nie było napięci na rozrusznik. Czy możliwe jest że rozkodował się immobilizer, możę na klemie "+" strzelił bezpiecznik ? Miałktoś podobny przypadek? Jak mogę zakdować immobilizer? dodam, żena zapasowym kluczyku jest ta sama sytuacja,zero odzewu po przekręceniu kluczyka. Proszę o rady,może ktoś sie spotkał już z tym problemem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.