Skocz do zawartości

ziomeczek122

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    wciąż szukam

Osiągnięcia ziomeczek122

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ringi same w sobie moim skromnym zdaniem są nie warte zachodu. Zdecyduj się na normalny bixenon, a jeśli montaż i kodowanie będzie poprawnie przeprowadzone to będziesz Panie zadowolony. :)
  2. Primo nie wierz w ten przebieg. Zacznij od wymiany paska wielorowkowego. Mechanik znający się na bmw powinien zdiagnozować, czy to może napinacz cxy tłumik drgań. Jedź do dobrego mechanika na przegląd wału i złącz elastycznych i wsporna wału. Tak, to elektrozawory Vanos. Na jednym "króccu" są dwie uszczelki - do kupienia za ok.30 zł na allegro. Sam sobie poradzisz z wymianą, tylko na koniec wciśnij mocno do końca do bloku silnika.
  3. Auto niedawno kupione? Jedź na pomiar kompresji i się dowiesz, czy masz szukać drugi silnik
  4. Dzień dobry, czy układ o numerze 11 61 7 526 654 jest wymienny z układem o numerze 11 61 7 503 520? Auto to E90, silnik n46.
  5. Chciałem podzielić się moimi spostrzeżeniami: po lewej stronie prezentuje o-ringi, które zdjąłem kilka miesięcy temu z jednego Vanosa, a po prawej komplet uszczelek z zestawu Elring. Różnica jest zauważalna gołym okiem.
  6. Te dodatkowe 4 o-ringi według Pana zakłada się na elektrozawory Vanos charakteryzujące się numerem 11 36 7 560 462?
  7. Cześć kolego, problem u mnie został rozwiązany. Na początku sprawdziłem, czy aby na pewno silnik dmuchawy jest sprawny. Tak więc podłączyłem go pod akumulator i kręcił się normalnie. Następnie zakupiłem drugiego jeża, który niestety nie rozwiązał problemu. Wziąłem multimetr w ręce i okazało się, że na kablu sterującym w tej wtyczce z trzema kabelkami przy jeżu napięcie nie wzrasta wprost proporcjonalnie do ustawionego poziomu obrotów na panelu od klimy. Wymontowałem tenże panel, rozebrałem go aż do płytki drukowanej i okazało się, że jedna ścieżka zaśniedziała. (ta biegnąca przy krawędzi, widać przerwania). Elektryk zlutował i teraz działa tak jak dawnej. :D
  8. Witam, niedługo będę przeprowadzał wymianę uszczelniaczy zaworowych bmw e90 silnik n46. Jakie produkty z państwa oferty są godne polecenia? Słyszałem, że Erling idzie na pierwszy montaż. Pozdrawiam
  9. Odświeżam, bo problem niedziałającej dmuchawy również i mnie dopadł. W jaki sposób oszacować, czy to opornica "jeż" jest uszkodzona czy silniczek nawiewu? Próbowałem pomierzyć napięcia multimetrem i we wtyczce przed jeżem jest napięcie około 12V, natomiast w kablach idących do silniczka jest 0 - tylko nie wiem czy dobrze mierzę. I mam pytanie, czy można podać na silniczek napięcie 12V aby wykluczyć jego uszkodzenie?
  10. Wszystko zależy od tego, jaką technologię wykorzysta złodziej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.