Cześć, luk, listwa (część nr 2 na twoim zdjęciu) jest przykręcana za pomocą wkrętów od dołu. Więc jeśli nie możesz się dostać do karty po zdjęciu osłony lewarka zmiany biegów to muszisz zdemontować cały podłokietnik, żeby się tam dostać. Z tego co pamiętam zaczynasz od tylnej części podłokietnika, demontujesz tę część, która zawiera gniazda na zapalniczki, potem odkręcasz od dołu najmniejszą tylną część kompletu góry podłokietnika (przez komplet góry podłokietnika rozumiem 4 części, 1- otwierana, 2 - przymocowana na stałe (nr 2 na twoim zdjęciu), 3- przesuwana (ta najbliżej siedzenia kierowcy), 4 najmniejsza przymocowana na stałe) z tyłu), potem nr 3, potem nr 1. Następnie osłona lewarka zmiany biegów, pokrętło Idrive, odłączenie wszystkich przewodów. Dalej demontaż 2 listew z wykładziny podłogówej po bokach podłokietnika, odkręcenie 2 śrub z porzdu podłokietnika. Na koniec demontaż całości poprzez uniesienie tylnej części podłokietnika najpierw. Ale myślę, że na którymś z wcześniejszych etapów dorwiesz tę kartę. Pozdrawiam, Witek