Skocz do zawartości

vein12

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2,5

Osiągnięcia vein12

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zauważyłem nowa bolączke mianowicie gdy silnik jest zimny znacznie lepiej reaguje na gaz lekkie dotknięcie i odrazu czuć Moc a gdy się zgrzeje do temp pracy to można deptac i nic taki muł się z niego robi wskazówka stoi pionowo na komputerze jak sprawdzam temp ma zazwyczaj 90-98 c
  2. A więc tak przy odpieciu jakiej kolwiek cewki silnik dużo bardziej się trzęsie, przy odpinaniu przeplywki silnik się zadławil ale po chwili unormowuje, korek oleju jak wyjme też silnik swiruje, odpiolem też sondy mam 4 i obojętnie jaka odepne to bez.roznicy nawet jak pozamienialem wtyczki to też nic 0 reakcji odpiolem też czujnik temp ten przy chłodnicy z dołu i na termostscie także 0 różnicy i przy odpieciu czujnika walka rozrządu wydechowego też 0 Różnicy w pracy
  3. Witam mam problem miałem puste katalizatory wstawiłem w nie rurkę poczym wyczyscilem przepływomierz sprejem i zaczęły się problemy co jakiś czas silnik wpada w ogromne wibracje jak by nie chodził na wszystkie cylindry chodzi traktor nynynynyny obroty nie faluja przepustnica i krokowy wyczyszczony, czujnik wałka podmieniany bez różnicy, silnik posiada LPG z górnej półki ale problem się pojawia i na Pb. Po przejechaniu kilku km problem czasami ustaje a czasami wystarczy wyłączyć zapłon i włączyć na nowo i na.jakis czas działa. Sondy cewki mierzyłem przepływke też opornosci się zgadzają.swiece nowe dedykowane pod model
  4. Witam mam taki sam problem jak w innym temacie tylko ze moj silnik to 2,5 na podtlenku lpg a problem wystepuje identyczny jak w 320d w tym temacie viewtopic.php?f=69&t=202251 czy w modelach M52 znajduje sie także taki podgrzewacz ? dodam ze faluja mi tez obroty nawiewu
  5. Czujnik jest z tylu przy skrzyni znalazłem. Teraz pytanie o czujnik walka wydechowego jak sprawdzić jego poprawne działanie? Oporność ma jakąś ale inna niż wyczytałem na necie.. Błędu brak na czujniku nic nie pisze nr,firma nic może to być china i dlatego tak?
  6. Znacie moze kogoś z okolić Racibórz - Rybnik - Katowice zeby mozna podjechac podłączyć pod inpe ?
  7. Tego nie sprawdziłem zaraz zobaczę , i jeszcze dodam ze jak odepnę czujnik od wałka rozrządu Wydechowy to nic sie nie dzieje ... silnik chodzi tak samo czy może być przyczyna ze ten czujnik jest uszkodzony ?
  8. Witam niedawno kupilem e46 z silnikiem M52TuB25 za okazyjne pieniądze i teraz zaczynam składać wszystko w całość , ogólnie silnik jezdzi , pali praktycznie na tyk jak dla mnie silnik nawet mocny przesiadka z 1,8 , autko nie gaśnie , czasami raz na tydzień zdarzy sie mu zawalofać na obrotach na zimnym silniku i podbija na obrotach przy zmianie biegów(ciągle) . Wydaje mi się jedynie ze silnik jak startuje i odrazu mu kłade do końca to jest mocny a jak jade np. 50-60 i chce przyspieszyc nagle to jak skuterem , chociaż na na autostradzie 210 pokazał bez problemu. Dzisiaj sprawdziłem czujnik położenia wałka rozrządu wydechowy na 1-2 pinie opór 6,39 m Ohm na 2-3 pinie 3,337 m Ohm wyczytałem gdzies ze te wartosci powinny byc znacznie inne "można pomierzyć: 1-2 styk od 1-1,5Ohm 2-3 więcej niż 10Ohm" na czujniku nic nie jest napisane poza numeracją pinów.Chciałem tez sprawdzić czujnik wału korbowego a tu taki zonk :shock: :O niema brak. http://images81.fotosik.pl/261/5e5860d91a68777agen.jpg moze mi ktos wyjaśnić te przypadłość ? nie znalazłem zadnych kabli , wolnych wtyczek lub moze gdzie indziej jest ten czujnik poprostu ? Gdzie szukać wtyczki z tego czujnika ? na necie widzialem tez ze koło pasowe jest takie jak by ząbkowane umnie jest płaskie , dodam jeszcze ze czujnik wałka rozrządu ssący ma dziwny kabelek taki jak by miekki i chudy Czasami jeszcze na zimnym silniku silnik się trochę trzęsie i wtryski stukają tak jak by Tyk tyk tyk nie tak jak w dizlu ale jak by ktos igła stukał
  9. Szukałem niestety nic sensownego tam nie było związanego z podcisnienia
  10. Witam Mam problem ogladając filmiki na YT zauważyłem ze mam totalnie cos pomieszane z wężykami od podciśnienia Mam silnik M52Tu25 Silnik jest ugazowiony , gaz najwyższej klasy (taki juz kupilem niestety) I tak za kolektorem ssącym od strony sterownika jak by sa 3 wejścia na wężyki ja tam mam podłączony 1 wężyk który idzie do czegos z gazu , 2 sa bestialsko zaslepione silikonem , następnie cięki wężyk z odmy idzie mi do listwy wtryskowej z paliwa , moze mi ktos podac jakis schemat podłączenia wężyków ? albo opisac co gdzie ma iść ?
  11. Orginalnie 1,8 buda teraz silnik 2,3 lub 2,5 sam nie wiem bo nikt mi tego nie umie wyjaśnić poczym poznać , błedów brak autko bylo podłączane pod Ktsa
  12. Kabla nie mam lecz byłem u mechanika pod kompa błędów 0 z kopceniem powiedzial ze to normalne w takie dni bo różnica temperatur duża. Pozostaje kwestia wtyczki na kompie nic nie pokazało. Ma ktoś może kontakt do kogoś kto sprzedaje kable pod inpa wraz z programem sprawdzone jakies ? Jestem z okolic Racibórz-Rybnik (śląskie) a co do oznaczeń każdy z którym rozmawiam mówi inaczej ... moze ktos wkoncu powie jak rozpoznac model silnka? http://images84.fotosik.pl/238/d92fdc0cd2a75d31gen.jpg
  13. Dzis mylem silnik i zobaczylem ze jakas luzna wtyczka ( 2 piny oslonka różowa ) mi wisi obok kolektora wydechowego nie daleko wentylatora i chyba czujnika cieczy chłodzącej ( tego na wężu co idzie dołem do chłodnicy) o ile sie nie myle wie ktos moze co to za wtyczka lub do czego ma byc wpieta ? szukalem ale nie znalazlem zadnego wolnego gniazdka Bmw e46 98r silnik 2,5 M54b25 http://images83.fotosik.pl/237/b5f6e83578a5665cgen.jpg Mam jeszcze jedno pytanie autko wolno schodzi mi z obrotów chciałbym się dowiedzieć czy to normalne ze po odpaleniu w ogrzewanym garażu kopci przez kilka min na biało ? czasami cos pobuczy w silniku jak jadę taki Błłuuu przez kilka sekund potem znow normlanie czasami obroty trzymia się na 900-1000 normalnie około 600 chyba ale po zgaszeniu silnika znow wracaja na 600 ( nie falują podczas jazdy ) Wymienilem świece , olej , przeczyscilem przepustnice , nowa linka gazu , krokowy wyczyscilem lecz nie wiem jak sprawdzic jego działanie jak nim potrząsam to obraca sie w srodku taka zapadka jak by dodam ze silnik gdy osiaga 2,5-3 tys rpm w okolicach przepustnicy i krokowca slychac głośne syknięcie i gdy odkręcam korek oleju to troche opadna na chwile
  14. Silnik mam m52b25tu przepływka sprawna zamieniłem z kolega i dalej to samo
  15. Witam ostatnio kupiłem BMW e46 z gazem (gazu nie uzywam jezdzę na samej będzynie jak narazie) i mam problem z bmka czasami jest okej a czasami jak odpale silnik wyskakuje na pomaranczowo kontrola oleju i tak po 20-30 sekundach pracy silnika gasnie olej wyminilem na nowy poziom jest okej, następny problem to dławienie sie silnika tak do 2-2,5 tys obrotów wolno przyspiesza i dusi się ( raz jechałem na gazie zeby zobaczyć czy działa to na gazie muli i dławi go znacznie bardziej jak by to było 1,6) gdy stoję w garażu to czuje w środku jak trzepie delikatnie autem do tego dochodzi ogromne spalanie w przedziale 14-18 litrów a moze tylko kilka razy pokreciłem go do 5-6 tys zeby sprawdzic czy potem normlanie idzie i od 2,5 tys idzie jak piekło. Filtr powietrza nowy jak coś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.